Praca dla studenta zaocznego – obsługa klienta zagranicznego

Dodane Czwartek, 25 Maja 2023, 9:59:46, ID ogłoszenia: 136003
1 zł
Praca dla studenta zaocznego – obsługa klienta zagranicznego
Wyświetleń: 39

Opis ogłoszenia

Hej!
Posiadasz status studenta i język angielski nie stanowi dla Ciebie problemu w komunikacji? Znasz podstawy z Excela oraz Worda? Czytaj dalej – myślę, że może zainteresować Cię ta oferta!

Stanowisko: Młodszy koordynator ds. współpracy z klientem zagranicznym
Miejsce pracy: Otwock

Co będzie należeć do Twoich obowiązków?
• Współpraca z klientami zagranicznymi w kontekście administracyjnym (wystawianie i przyjmowanie zamówień) oraz dbanie o wysoki poziom jego obsługi
• Dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów w firmie – współpraca z działem produkcyjnym

Co możemy Ci zaoferować w zamian?
• Umowę zlecenie
• Jednozmianowy system pracy od poniedziałku do piątku
• Możliwość elastycznego wyboru godzin pracy – wybierz sam/sama – 7:00-15:00/8:00-16:00/9:00-17:00 lub jeszcze inaczej. Jeśli Twoje zajęcia na studiach zaczynają się od piątku - żaden problem, dogadamy się :)
• Podstawę wynagrodzenia od 3500 do 4400 zł
• Premię kwartalną za terminowe wykonywanie zadań
• Sprzęt techniczny potrzebny Ci do pracy
• Dofinansowanie do szkoleń
• Wyzwania sportowe
• Wyjścia integracyjne
• Udział w akcjach społecznych
• Paczki na święta

Więc jeśli:
• Posiadasz status studenta zaocznego – warunek konieczny
• Masz komunikatywną znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
• Znasz pakiet Office (Excel i Word)

Aplikuj i zacznij nowy etap w swoim życiu!
Możesz skontaktować się ze mną za pomocą 3 źródeł:
1. Bezpośrednio aplikując poprzez link: https://grhpolska.recruitify.ai/job/c0bb9ca2-ff3b-4c5e-b1ac-f086bc4c51b1?sourceId=781
2. Wysłać swoje CV na adres mailowy: n.pior@grhpolska.com
3. Zadzwonić: 573-179-838

Czekam na Ciebie!

Opis ogłoszenia

Hej!
Posiadasz status studenta i język angielski nie stanowi dla Ciebie problemu w komunikacji? Znasz podstawy z Excela oraz Worda? Czytaj dalej – myślę, że może zainteresować Cię ta oferta!

Stanowisko: Młodszy koordynator ds. współpracy z klientem zagranicznym
Miejsce pracy: Otwock

Co będzie należeć do Twoich obowiązków?
• Współpraca z klientami zagranicznymi w kontekście administracyjnym (wystawianie i przyjmowanie zamówień) oraz dbanie o wysoki poziom jego obsługi
• Dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów w firmie – współpraca z działem produkcyjnym

Co możemy Ci zaoferować w zamian?
• Umowę zlecenie
• Jednozmianowy system pracy od poniedziałku do piątku
• Możliwość elastycznego wyboru godzin pracy – wybierz sam/sama – 7:00-15:00/8:00-16:00/9:00-17:00 lub jeszcze inaczej. Jeśli Twoje zajęcia na studiach zaczynają się od piątku - żaden problem, dogadamy się :)
• Podstawę wynagrodzenia od 3500 do 4400 zł
• Premię kwartalną za terminowe wykonywanie zadań
• Sprzęt techniczny potrzebny Ci do pracy
• Dofinansowanie do szkoleń
• Wyzwania sportowe
• Wyjścia integracyjne
• Udział w akcjach społecznych
• Paczki na święta

Więc jeśli:
• Posiadasz status studenta zaocznego – warunek konieczny
• Masz komunikatywną znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
• Znasz pakiet Office (Excel i Word)

Aplikuj i zacznij nowy etap w swoim życiu!
Możesz skontaktować się ze mną za pomocą 3 źródeł:
1. Bezpośrednio aplikując poprzez link: https://grhpolska.recruitify.ai/job/c0bb9ca2-ff3b-4c5e-b1ac-f086bc4c51b1?sourceId=781
2. Wysłać swoje CV na adres mailowy: n.pior@grhpolska.com
3. Zadzwonić: 573-179-838

Czekam na Ciebie!