Lider Zespołu Obsługi Klienta - praca zdalna/home office
Dodane Niedziela, 10 Stycznia 2021, 23:01:52, ID ogłoszenia: 115791Opis ogłoszenia
Jeżeli masz doświadczenie w obsłudze klienta, chciałbyś zarządzać własnym zespołem sprzedażowym, a także interesuje Cię możliwość pracy zdalnej?
Zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją współpracy!
Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Lidera Zespołu Obsługi Klienta
(praca zdalna, niezależnie od miejsca zamieszkania!)
Jako Lider będziesz odpowiadać za:
- zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych pracujących zdalnie
- kontrolę wyznaczonych celów sprzedażowych
- prowadzenie regularnych odsłuchów rozmów oraz szkoleń
- motywowanie podległych pracowników
- szukanie nowych rozwiązań zwiększających efektywność oraz wyniki zespołu
- raportowanie wyników podległego zespołu
Od Kandydatów oraz Kandydatek oczekujemy:
- doświadczenia w pracy w Call Center lub Działach Obsługi Klienta
- nastawienia na wynik
- kreatywności oraz otwartości na zmiany
- zaangażowania oraz odpowiedzialności
- biegłości w obsłudze komputera
- znajomości języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację
- mile widziane będzie doświadczenie w pracy zdalnej lub zarządzaniu zdalnym zespołem obsługi klienta
W zamian oferujemy:
- bardzo dobre wynagrodzenie oraz dodatkowe premie od efektów
- możliwość pracy w systemie home office, niezależnie od miejsca zamieszkania
- dużą samodzielność w działaniu oraz prowadzeniu zespołu
- realny wpływ na pracę podległego zespołu
- partnerską atmosferę współpracy
- wsparcie pracowników merytorycznych na każdym etapie realizacji projektu
Zainteresowany/a? Wyślij do nas swoje CV.
Nie zwlekaj i dołącz do Nas już dziś!
Opis ogłoszenia
Jeżeli masz doświadczenie w obsłudze klienta, chciałbyś zarządzać własnym zespołem sprzedażowym, a także interesuje Cię możliwość pracy zdalnej?
Zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją współpracy!
Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Lidera Zespołu Obsługi Klienta
(praca zdalna, niezależnie od miejsca zamieszkania!)
Jako Lider będziesz odpowiadać za:
- zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych pracujących zdalnie
- kontrolę wyznaczonych celów sprzedażowych
- prowadzenie regularnych odsłuchów rozmów oraz szkoleń
- motywowanie podległych pracowników
- szukanie nowych rozwiązań zwiększających efektywność oraz wyniki zespołu
- raportowanie wyników podległego zespołu
Od Kandydatów oraz Kandydatek oczekujemy:
- doświadczenia w pracy w Call Center lub Działach Obsługi Klienta
- nastawienia na wynik
- kreatywności oraz otwartości na zmiany
- zaangażowania oraz odpowiedzialności
- biegłości w obsłudze komputera
- znajomości języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację
- mile widziane będzie doświadczenie w pracy zdalnej lub zarządzaniu zdalnym zespołem obsługi klienta
W zamian oferujemy:
- bardzo dobre wynagrodzenie oraz dodatkowe premie od efektów
- możliwość pracy w systemie home office, niezależnie od miejsca zamieszkania
- dużą samodzielność w działaniu oraz prowadzeniu zespołu
- realny wpływ na pracę podległego zespołu
- partnerską atmosferę współpracy
- wsparcie pracowników merytorycznych na każdym etapie realizacji projektu
Zainteresowany/a? Wyślij do nas swoje CV.
Nie zwlekaj i dołącz do Nas już dziś!