Praca biurowa z językiem angielskim
Dodane Czwartek, 25 Maja 2023, 9:59:08, ID ogłoszenia: 136002Opis ogłoszenia
Hej!
Język angielski nie stanowi dla Ciebie problemu w komunikacji? Znasz podstawy z Excela oraz Worda? Czytaj dalej – myślę, że może zainteresować Cię ta oferta!
Stanowisko: Młodszy koordynator ds. współpracy z klientem zagranicznym
Miejsce pracy: Otwock
Co będzie należeć do Twoich obowiązków?
• Współpraca z klientami zagranicznymi w kontekście administracyjnym (wystawianie i przyjmowanie zamówień) oraz dbanie o wysoki poziom jego obsługi
• Dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów w firmie – współpraca z działem produkcyjnym
Co możemy Ci zaoferować w zamian?
• Preferowaną przez Ciebie formę umowy – umowę o pracę/umowę zlecenie/ B2B
• Jednozmianowy system pracy od poniedziałku do piątku
• Możliwość elastycznego wyboru godzin pracy – wybierz sam/sama – 7:00-15:00/8:00-16:00/9:00-17:00 lub jeszcze inaczej - dogadamy się :)
• Podstawę wynagrodzenia dopasowaną do Twoich umiejętności i kwalifikacji
• Premię kwartalną za terminowe wykonywanie zadań
• Sprzęt techniczny potrzebny Ci do pracy
• Dofinansowanie do szkoleń
• Wyzwania sportowe
• Wyjścia integracyjne
• Udział w akcjach społecznych
• Paczki na święta
Więc jeśli:
• Masz komunikatywną znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
• Znasz pakiet Office (Excel i Word) – spokojnie, w stopniu podstawowym ???? wszystkiego Cię nauczymy
Aplikuj i zacznij nowy etap w swoim życiu!
Możesz skontaktować się ze mną za pomocą 3 źródeł:
1. Bezpośrednio aplikując poprzez link: https://grhpolska.recruitify.ai/job/c0bb9ca2-ff3b-4c5e-b1ac-f086bc4c51b1?sourceId=781
2. Wysłać swoje CV na adres mailowy: n.pior@grhpolska.com
3. Zadzwonić: 573-179-838
Czekam na Ciebie!
Opis ogłoszenia
Hej!
Język angielski nie stanowi dla Ciebie problemu w komunikacji? Znasz podstawy z Excela oraz Worda? Czytaj dalej – myślę, że może zainteresować Cię ta oferta!
Stanowisko: Młodszy koordynator ds. współpracy z klientem zagranicznym
Miejsce pracy: Otwock
Co będzie należeć do Twoich obowiązków?
• Współpraca z klientami zagranicznymi w kontekście administracyjnym (wystawianie i przyjmowanie zamówień) oraz dbanie o wysoki poziom jego obsługi
• Dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów w firmie – współpraca z działem produkcyjnym
Co możemy Ci zaoferować w zamian?
• Preferowaną przez Ciebie formę umowy – umowę o pracę/umowę zlecenie/ B2B
• Jednozmianowy system pracy od poniedziałku do piątku
• Możliwość elastycznego wyboru godzin pracy – wybierz sam/sama – 7:00-15:00/8:00-16:00/9:00-17:00 lub jeszcze inaczej - dogadamy się :)
• Podstawę wynagrodzenia dopasowaną do Twoich umiejętności i kwalifikacji
• Premię kwartalną za terminowe wykonywanie zadań
• Sprzęt techniczny potrzebny Ci do pracy
• Dofinansowanie do szkoleń
• Wyzwania sportowe
• Wyjścia integracyjne
• Udział w akcjach społecznych
• Paczki na święta
Więc jeśli:
• Masz komunikatywną znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
• Znasz pakiet Office (Excel i Word) – spokojnie, w stopniu podstawowym ???? wszystkiego Cię nauczymy
Aplikuj i zacznij nowy etap w swoim życiu!
Możesz skontaktować się ze mną za pomocą 3 źródeł:
1. Bezpośrednio aplikując poprzez link: https://grhpolska.recruitify.ai/job/c0bb9ca2-ff3b-4c5e-b1ac-f086bc4c51b1?sourceId=781
2. Wysłać swoje CV na adres mailowy: n.pior@grhpolska.com
3. Zadzwonić: 573-179-838
Czekam na Ciebie!