Ogłoszenia Praca Warszawa


Lokalizacja
Cena
-
Inżynier sprzedaży  - branża: budowa maszyn
Inżynier sprzedaży - branża: budowa maszyn

Dla naszego klienta, firmy z branży produkcyjnej, która wdraża systemy automatyzacji nie tylko w dużych korporacjach, ale również w małych i średnich przedsiębiorstwach poszukujemy: Inżyniera sprzedaży Miejsce pracy: firma swoją lokalizację ma w Dębicy – PRACA ZDALNA + Wyjazdy do klientów na terenie Całej Polski Opis stanowiska: • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów pod budowę maszyn produkcyjnych oraz utrzymywanie z nimi trwałych relacji • Budowanie własnej bazy klientów • Prowadzenie negocjacji oraz tworzenie ofert handlowych przy współpracy z działem wycen • Współpraca z Project Managerem odpowiedzialny za realizację danego zamówienia dla klienta • Stała analiza rynku oraz monitoring pod względem prowadzonych i planowanych inwestycji u obecnych lub potencjalnych klientów Warunki pracy: • Wynagrodzenie jest ustalane indywidualnie zależnie od doświadczenia Kandydata, natomiast firma jest otwarta na konkurencyjność ich wynagrodzeń na rynku pracy • Umowa o pracę lub B2B (do wyboru) • System prowizyjny kwartalny na jasnych zasadach • Niezbędne narzędzia do pracy: samochód, komputer, telefon • Dostęp do szkoleń z trenerem współpracującym z firmą • Możliwość zwiększania swoich kompetencji poprzez uczestniczenie we wdrażaniu najnowszych rozwiązań dla Klientów • Zadaniowy tryb pracy – liczą się wyniki nie godziny (biuro pracuje w godz. 8-16) Niezbędne kwalifikacje i umiejętności: • Doświadczenie handlowo-techniczne w pozyskiwaniu i wdrażaniu indywidualnych rozwiązań dla przemysłu z zakresu automatyzacji lub robotyzacji lub budowy maszyn, linii produkcyjnych i technologicznych poparta portfolio i wynikami + bazę kontaktów w przemyśle • Podstawowa wiedza techniczna oraz wiedza związana z podstawowymi procesami technologicznymi • J. angielski umożliwiający swobodną komunikację • Czynne prawo jazdy kat. B Prześlij nam swoje Cv na adres e-mail: inzynier-sprzedazy.ffbq.qiya@tbapply.pl Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Dodano 2021.06.13 12:40

0 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt
Pracownik działu wsparcia systemów Comarch ERP XL
Pracownik działu wsparcia systemów Comarch ER...

Dla naszego klienta, producenta oprogramowania poszukujemy: Pracownika Działu Wsparcia systemów Comarch ERP Miejsce pracy: Tajęcina (okolice Rzeszowa) lub ZDALNIE Będziesz odpowiedzialny za: • Realizację zleceń serwisowych oraz tworzenie specyfikacji technicznych • Wsparcie merytoryczne i techniczne klientów firmy • Instalację, konfigurację, testy wdrożeniowe systemów, a następnie poprowadzisz szkolenie dla pracowników • Tworzenie bazy wiedzy (dokumentowanie rozwiązań) Pracodawca oferuje: • Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej • Pracę od poniedziałku do piątku w przyjemnych godzinach: 8:00 - 16:00 • Wynagrodzenie podstawowe (zależne od posiadanego doświadczenia oraz opanowanego modułu Comarch) • Pracę w firmie bez korporacyjnych nawyków ze stałą kadrą pracowniczą cechującą się propracowniczym podejściem • Multisport oraz Ubezpieczenie grupowe z możliwością ubezpieczenia członków rodziny • Opieka medyczna z PZU • Dofinansowanie do obiadów (5 zł dziennie) • Premie świąteczne oraz wczasy pod gruszą • Coroczne imprezy integracyjne • A dodatkowo w dniu swoich urodzin, otrzymujesz wolne! Niezbędne umiejętności i kwalifikacje: • Doświadczenie w pracy z systemem Comarch ERP XL • Znajomość Microsoft SQL Server (umiejętność poruszania się po bazie danych, pisania procedur, funkcji, triggerów, wiedza z zakresu administracji bazą danych lub tworzenia schematów księgowych w oparciu o obiekty bazodanowe) • Znajomość Crystal Reports • Prawo jazdy kat. B Prześlij nam swoje Cv na adres e-mail: pracownik-dzialu-wsparcia.fydq.qszq@tbapply.pl Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Dodano 2021.06.13 12:36

0 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt
Full Stack Developer – ASP .NET Core + Angular
Full Stack Developer – ASP .NET Core + Angular

Poszukujemy Full Stack Developera dla firmy zajmującej się rozwojem platformy nAxiom (autorskie środowisko do tworzenia wydajnych i bezpiecznych aplikacji dedykowanych dla organizacji). Liczba etatów: 2 • Full Stack Developer: ASP.NET Core + Angular Miejsce pracy: Strefa Jasionka (okolice Rzeszowa) lub Praca zdalna - Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy - 7:00 - 9:00 (Pon. - Pt.) Zespół developerski: 6 osób - firma poszerza zespół projektowy do 8 osób Jak będzie wyglądał Twój zakres obowiązków: • Udział w projektach zakresie rozwoju platformy nAxiom (aplikacja webowa i mobilna) – praca w SCRUM • Tworzenie wysokiej jakości, przejrzystego kodu – praca przy projekcie w najnowszych technologiach (ASP .NET Core 3.1 + Angular 10) • Proponowanie sprawdzonych lub innowacyjnych rozwiązań Jeżeli: • Masz doświadczenie związane z pracą w technologiach: ASP.NET Core oraz Angular (2+) • Nie masz problemów ze znajomością MS SQL • Bardzo dobrze znasz interfejs WebApi A dodatkowo (mile widziane): • Znasz platformę Azure oraz język TypeScript, SCSS • Nie są Ci obce RXJS, Entity Framework oraz Identity Serwe • Potrafisz testować XUnit • Znasz zagadnienia aplikacji mobilnych (Ionic/Xamarin) to czekamy właśnie na Ciebie! W zamian za swoje pracę otrzymasz: • Wynagrodzenie podstawowe dostosowane do posiadanego doświadczenia: 8000 - 13 00 netto (B2B) lub 6300 - 9800 netto (UoP) • Możliwość dostosowania warunków pracy do indywidualnych potrzeb - Praca zdalna w elastycznych godzinach rozpoczęcia pracy, w przedziale 7:00 - 9:00 (Pon. - Pt.) lub stacjonarnie w Rzeszowskim biurze (stanowisko pracy wyposażone w dogodne dla Ciebie sprzęty sprzyjające komfortowi pracy) • Wyzwania zawodowe gwarantujące stały rozwój umiejętności - praca przy projekcie w najnowszych technologiach oraz przy platformie która jest nowością na rynku • Możliwość realizowania własnych pomysłów MASZ PYTANIA? Zadzwoń: 501-726-511 Prześlij nam swoje Cv na adres e-mail: full-stack-developer-asp.gbia.qszq@tbapply.pl Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Dodano 2021.06.13 12:32

0 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt
Specjalista ds. wdrożeń dla partnerów biznesowych
Specjalista ds. wdrożeń dla partnerów bizneso...

Obecnie poszukujemy: Specjalisty ds. wdrożeń dla partnerów biznesowych platformy Low-Code nAxiom Platforma nAxiom to środowisko umożliwiające tworzenie dedykowanych aplikacji dla organizacji. Z wykorzystaniem własnych zasobów i przy minimalnym wsparciu programistów można zbudować nowe aplikacje, które udoskonalą dotychczas użytkowane systemy informatyczne bez ingerowania w ich strukturę. Aplikacje można łatwo i szybko budować oraz modyfikować, co pozwali na szybkie reakcje pod kątem zmian i dostosowania do wymogów rynkowych. Aplikacja pozwala skrócić o 70% czas wytworzenia aplikacji i o 30% czas wdrożenia. Miejsce pracy: Rzeszów Będziesz odpowiadał za: • Udział w pracach koncepcyjno-projektowych • Wdrażanie i utrzymanie rozwiązań dedykowanych, przygotowywanych w oparciu o platformę Low-Code nAxiom, • Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz wsparcie powdrożeniowe • Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej • Wsparcie partnerów biznesowych Jeżeli: • Posiadasz wiedzę merytoryczna dotyczącą realizacji procesów biznesowych przy pomocy narzędzi informatycznych takich jak np. Uczelnie wyższe, Opieka zdrowotna, Finanse, MŚP, Public oraz wiedzę w zakresie przygotowywania specyfikacji funkcjonalnej dla dedykowanych rozwiązań programistycznych • Znasz relacyjne bazy danych oraz nie masz problemów z tworzeniem złożonych zapytań SQL, widoków, wyzwalaczy oraz • Znasz zasady działania systemów IT • Posiadasz czynny prawo jazdy kat. B W zamian za zwoje zaangażowanie otrzymasz: • Umowę o pracę • Wynagrodzenie podstawowe dopasowane do posiadanego doświadczenia (jeśli jesteś dobry w tym co robisz, firma Ci zaoferuje odpowiednio dopasowaną podstawę:)) • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 • Pracę w kilkuosobowym zespole wdrożeniowców • Wyzwania zawodowe gwarantujące stały rozwój umiejętności - praca przy projekcie w najnowszych technologiach oraz przy platformie która jest nowością na rynku • Możliwość realizowania własnych pomysłów • Stanowisko pracy wyposażone w dogodne dla Ciebie sprzęty sprzyjające komfortowi pracy Prześlij nam swoje Cv na adres e-mail: konsultant-platformy.gbqa.qk4q@tbapply.pl Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Dodano 2021.06.13 12:26

0 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt
Wdrożeniowiec systemów kadrowo-płacowych (TETA)
Wdrożeniowiec systemów kadrowo-płacowych (TETA)

Jeśli: praca Wdrożeniowca sprawia Ci ogromną radość i satysfakcję Posiadasz doświadczenie w pracy w obszarze kadrowo-płacowym i z systemami ERP? Posiadasz wiedzę merytoryczną z zakresu prawa pracy i działań systemów informatycznych Nie masz problemów ze znajomością SQL Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B Jeśli tak… to sprawdź, co możesz zyskać dzięki naszej ofercie! Poszukujemy: • Specjalisty ds. wdrożeń systemów kadrowo-płacowych (TETA) Miejsce pracy: Rzeszów lub ZDALNIE Standardowy dzień pracy: • Prowadzenie spotkań analitycznych w zakresie modułu kadry-płace, • Wdrażanie systemu kadry-płace • Parametryzacja i konfiguracja systemu • Szkolenia Pracowników klientów • Tworzenie dokumentacji wdrożeniowej • Prezentacje systemu w zakresie Kadry i Płace Za swoje zaangażowanie otrzymasz: • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • Pracę Pon. – Pt. 8:00 – 16:00 • Wynagrodzenie dopasowane do posiadanego doświadczenia związanego z działaniami wdrożeniowymi • Stanowisko pracy wyposażone w dogodne dla Ciebie sprzęty sprzyjające komfortowi pracy • Multisport • Ubezpieczenie grupowe z możliwością ubezpieczenia członków rodziny • Opieka medyczna z PZU (umowy z różnymi placówkami m.in. Medyk lub prywatne gabinety) • Urodziny = dzień wolny • Dofinansowanie do obiadów 5 zł dziennie • Dofinansowanie do okularów • Wczasy pod gruszą • Na święta specjalne premie • Raz do roku imprezy integracyjne Prześlij nam swoje Cv na adres e-mail: specjalista-ds-wdrozen.gb4q.qk4q@tbapply.pl Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Dodano 2021.06.13 12:22

0 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt
Manager ds. sprzedaży rozwiązań IT na rynek Uczelni Wyższych
Manager ds. sprzedaży rozwiązań IT na rynek U...

Dla naszego klienta, polskiej firmy z branży IT poszukujemy: Managera ds. sprzedaży rozwiązań IT na rynek publiczny (Uczelnie Wyższe) Miejsce pracy: Praca Zdalna (Home Office) + wyjazdy do klientów na terenie Polski Zakres obowiązków: • Analiza rynku, poszukiwanie i pozyskiwanie projektów opartych o rozwiązana własne na rynku Uczelni Wyższych • Budowanie oraz utrzymywanie stałych relacji biznesowych z obecnymi Klientami firmy (firma na start przekazuję Bazę klientów) • Badanie i kreowanie potrzeb Klientów w zakresie rozwiązań IT • Prowadzenie procesu sprzedażowego (organizacja spotkań i prezentacji, przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z wymogami Ustawy: Prawo Zamówień Publicznych, procesowanie umów, negocjacje) Warunki pracy: • Umowa B2B • Wynagrodzenie podstawowe zależne od posiadanego doświadczenia (jeśli jesteś dobry w tym co robisz, firma Ci zaoferuje odpowiednio dopasowaną podstawę:)) • Premie uzależnione od realizacji budżetu • Samochód służbowy • Baza klientów od firmy • Niezbędne wsparcie z innych działów: Telemarketing, Dział Wsparcia sprzedaży (pomoc w dokumentach sprzedażowych), Dział Zamówień Centralnych (wsparcie przy zamówieniach), Dział Projektowy (Wsparcie Analityków oraz Business Development Managerów) • Pakiet szkoleń np. Customer Centric Selling (CSS) Zależy nam na Managerze ds. sprzedaży który: • Posiada doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT na rynku publicznym (Uczelnie Wyższe) • Bardzo dobrze zna ustawę: Prawo Zamówień Publicznych • Posiada wiedzę z zakresu zasad funkcjonowania Uczelni Wyższych • Posiada czynne prawo jazdy kat.b oraz prowadzi własną działalność Prześlij nam swoje Cv na adres e-mail: menadzer-ds-sprzedazy.ggdq.qiya@tbapply.pl Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Dodano 2021.06.13 12:19

0 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt
Mobile Developer (IONIC)
Mobile Developer (IONIC)

HEJ :) Poszukujemy Mobile Developera (Ionic) dla firmy zajmującej się rozwojem platformy nAxiom (autorskie środowisko do tworzenia wydajnych i bezpiecznych aplikacji dedykowanych dla organizacji). Liczba etatów: 1 • Mobile Developer Miejsce pracy: Strefa Jasionka (okolice Rzeszowa) lub Praca zdalna - Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy - 7:00 - 9:00 (Pon. - Pt.) Zespół developerski: 7-8 osób - firma poszerza zespół projektowy Jak będzie wyglądał Twój zakres obowiązków: • Udział w projektach zakresie rozwoju platformy nAxiom (aplikacja mobilna) – praca w SCRUM • Tworzenie wysokiej jakości, przejrzystego kodu – praca przy projekcie w najnowszych technologiach • Proponowanie sprawdzonych lub innowacyjnych rozwiązań Niezbędne umiejętności i kwalifikacje • Bardzo dobra znajomość platformy IONIC • Poparta doświadczeniem znajomość Angular (2+) i .NET Core • Bardzo dobra znajomość JavaScript/TypeScript • Dobra znajomość MS SQL • Bardzo dobra znajomość interfejsu WebApi to czekamy właśnie na Ciebie! W zamian za swoje pracę otrzymasz: • Wynagrodzenie podstawowe dostosowane do posiadanego doświadczenia: 10 000 - 15 00 netto (B2B) • Możliwość dostosowania warunków pracy do indywidualnych potrzeb - Praca zdalna w elastycznych godzinach rozpoczęcia pracy, w przedziale 7:00 - 9:00 (Pon. - Pt.) lub stacjonarnie w Rzeszowskim biurze - jeśli jesteś z okolic • Płatne urlopy • Wyzwania zawodowe gwarantujące stały rozwój umiejętności - praca przy projekcie w najnowszych technologiach oraz przy platformie która jest nowością na rynku • Możliwość realizowania własnych pomysłów MASZ PYTANIA? Zadzwoń: 501-726-511 Prześlij nam swoje Cv na adres e-mail: mobile-developer-ionic.ggra.qjkq@tbapply.pl Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Dodano 2021.06.13 12:16

0 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt
Quality Assurance - Tester manualny
Quality Assurance - Tester manualny

Poszukujemy: Testera manualnego – 2 etaty Miejsce pracy: ZDALNIE Lub Rzeszów (jeśli jesteś z okolic) Opis: Rzeszowski producent oprogramowania oraz dostawca specjalistycznych rozwiązań IT. Obecnie rozwija platformę nAxiom – autorskie środowisko do tworzenia wydajnych i bezpiecznych aplikacji dedykowanych dla organizacji Z wykorzystaniem własnych zasobów i przy minimalnym wsparciu programistów można przy pomocy platformy Low-Code nAxiom zbudować nowe aplikacje, które udoskonalą dotychczas użytkowane systemy informatyczne bez ingerowania w ich strukturę. Aplikacje można łatwo i szybko budować oraz modyfikować, co pozwali na szybkie reakcje pod kątem zmian i dostosowania do wymogów rynkowych. Aplikacja pozwala skrócić o 70% czas wytworzenia aplikacji i o 30% czas wdrożenia. Na wstępie powiem Ci co dla Ciebie przygotowaliśmy: • Wynagrodzenie podstawowe dostosowane do posiadanego doświadczenia: 4 000 - 8 00 netto (B2B) • Możliwość dostosowania warunków pracy do indywidualnych potrzeb - Praca zdalna w elastycznych godzinach rozpoczęcia pracy, w przedziale 7:00 - 9:00 (Pon. - Pt.) lub stacjonarnie w Rzeszowskim biurze (stanowisko pracy wyposażone w dogodne dla Ciebie sprzęty sprzyjające komfortowi pracy) • Wyzwania zawodowe gwarantujące stały rozwój umiejętności - praca przy projekcie w najnowszych technologiach oraz przy platformie która jest nowością na rynku • Możliwość realizowania własnych pomysłów Prosty i jasny zakres obowiązków: • 80% Testy manualne - testowanie aplikacji - tworzenie skryptów testowych - współpraca z zespołem deweloperskim - dbanie o jakość dostarczanych rozwiązań - raportowanie błędów • 10% - Weryfikacja zgłoszeń konsultantów • 10% - Aktualizacja / tworzenie dokumentacji Jeśli: • Posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • Nie masz problemów ze znajomością MS SQL • Znasz zagadnienia związane z testowaniem aplikacji webowych A dodatkowo (mile widziane): • Znasz metodykę Agile • Znasz narzędzia CD/CI • Znasz zagadnienia testów automatycznych lub chcesz się rozwijać w tym obszarze to czekamy właśnie na Ciebie! Prześlij nam swoje CV na adres e-mail: quality-assurance-tester.gf7q.qiya@tbapply.pl Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Dodano 2021.06.12 08:29

0 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt
Rzeźnik trybownik wykrawacz wołowiny - Holandia 13 tys
Rzeźnik trybownik wykrawacz wołowiny - Holand...

Rzeźnik trybownik wykrawacz wołowiny - Holandia 13 tys Euro Praca na akord - zarobki do 3.000 Euro Możliwość PRZYUCZENIA Znajomość języka holenderskiego nie jest wymagana Nie pobieramy opłat za udział w procesach rekrutacyjnych. Oczekujemy : •doświadczenia w pracy jako rzeźnik trybownik wykrawacz wołowiny •dobry stan zdrowia •gotowość do wyjazdu za granicę •ważny dokument tożsamości – dowód osobisty lub paszport •znajomość języka holenderskiego nie jest wymagana OFERTA: •oferujemy stabilną pracę przez cały rok na czas nieokreślony •proponujemy atrakcyjne wynagrodzenie do 3 tys Euro - stawka zależy od doświadczenia i umiejętności •gwarantujemy rzetelne rozliczanie godzin pracy oraz regularne wypłaty •zakwaterowanie i dojazd do pracy opłaca pracodawca •pomożemy uzyskaniu numeru ubezpieczenia (SOFI) Prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Langsoft sp z o.o z siedzibą w Łodzi w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest firma Langsoft sp z o.o. nip 6812045007 ul Lipowa 28 , 90 - 629 Łódz . Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania."

Dodano 2021.06.10 22:45

0 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt
Konsultant ds. wstępnej weryfikacji klienta
Konsultant ds. wstępnej weryfikacji klienta

W związku z wdrożeniem nowego produktu poszukujemy kandydatów na stanowisko: Konsultant ds. wstępnej weryfikacji klienta – łatwa praca, stabilne zatrudnienie! Oferujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie • Pracę przy prostym i wyjątkowym projekcie • Owocowe środy • Pracę w oparciu o usystematyzowane procesy • Pełne wsparcie w rozwoju Twoich umiejętności (ciągle się szkolimy) • Świetną i przyjazną atmosferę • Pracę w nowoczesnym biurowcu w centrum Warszawy (niedaleko Dworca Zachodniego - biurowiec West Station) • Grafik dostosowany do Twoich potrzeb Zakres obowiązków: • Wykonywanie połączeń wychodzących • Weryfikacja potencjalnych klientów • Pozyskiwanie danych i informacji potrzebnych do skorzystania z nowego produktu firmy • Aktualizacja bazy danych klientów • Tworzenie raportów z wykonanej pracy Oczekujemy: • Wykształcenia min. średniego • Motywacji do pracy i realizacji celów • Dobrej dykcji • Przedsiębiorczości i ambicji Informujemy, że Administratorem danych jest TELMART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do TELMART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę, Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Dodano 2021.06.10 13:45

0 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt
Specjalista ds. Odzyskiwania Należności
Specjalista ds. Odzyskiwania Należności

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Odzyskiwania Należności. Oferujemy: -Szkolenia przygotowujące do rozpoczęcia zadań; -Umowę cywilnoprawną; -Wynagrodzenie w rozliczeniu godzinowym; -System prowizyjny; -Możliwość rozwoju w strukturach firmy. Zakres obowiązków: -Wyjaśnianie przyczyn opóźnień w spłatach; -Prowadzenie telefonicznych negocjacji i motywowanie Klientów do spłaty zadłużenia; -Aktualizacja danych oraz informacji o kliencie w systemie operacyjnym; -Zapewnienie wysokiej i skuteczności obsługi Klientów, -Bieżąca współpraca z innymi komórkami w spółce. Wymagania: -Komunikatywność; -Dobra dykcja; -Odporność na stres; -Gotowość do pracy w systemie zmianowym; -Zaangażowanie w powierzone obowiązki; -Doświadczenie w windykacji telefonicznej (mile widziane). Informujemy, że Administratorem danych jest LoanMe Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Pełna wersja klauzuli znajduje się pod linkiem: http://loanme.pl/polityka-prywatnosci

Dodano 2021.06.10 13:42

0 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Konsultant ds. Obsługi Klienta

Do naszego nowego projektu szukamy osób, które zajmą się przedstawianiem i oferowaniem nowego produktu firmy. Oferta skierowana jest do klienta w trudnej sytuacji finansowej. Szukamy osób empatycznych, otwartych, potrafiących słuchać potrzeb klienta i wychodzącym im naprzeciw. Oferujemy pracę w systemie zmianowym: od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-20:00 i w niektóre weekendy w godzinach 10:00-18:00. Oferujemy: • Pracę w nowoczesnym biurze, blisko Dworca Zachodniego • Stałe wynagrodzenie + wysoką prowizję (nawet do 7 000 zł brutto) • Pracę w oparciu o usystematyzowane procesy • Dynamiczny rozwój Twoich umiejętności (ciągle się szkolimy) • Elastyczne godziny pracy • Świetną atmosferę • Dużą, ocieploną bazę klientów zainteresowanych produktem firmy • Owocowe środy • Wyróżnienia w postaci pracownika miesiąca – doceniamy naszych pracowników • Darmowe napoje – pyszna kawa z ekspresu oraz herbaty • Opieka medyczna LUXMED na korzystnych warunkach Oczekujemy: • Łatwości nawiązywania kontaktów, komunikatywności • Inicjatywy, przy jednoczesnym nastawieniu na działanie dla dobra Klienta i firmy • Umiejętności budowania relacji z klientem, aktywnego słuchania i skutecznej komunikacji • Silnej motywacji do pracy i realizacji celów • Wykształcenia min. średniego • Przedsiębiorczości i ambicji Zajmiesz się: • Pozyskiwaniem klientów, dostosowywaniem naszej oferty do jego potrzeb, budowaniem długofalowych relacji z klientami • Szeroko pojętym telefonicznym wsparciem Klienta • Weryfikacją danych dostarczanych przez Klienta i odpowiednią ich dyspozycją • Monitorowaniem przebiegu, obsługą i utrzymywaniem terminowości przetwarzanych wniosków Super, jeśli dodatkowo: • Jesteś osobą nastawioną na cel • Motywuje Cię chęć uzyskiwania wysokich wyników (to wiąże się bezpośrednio z wysokimi premiami) • Jesteś osobą samodzielną i kreatywną Informujemy, że Administratorem danych jest LoanMe Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Pełna wersja klauzuli znajduje się pod linkiem: http://loanme.pl/polityka-prywatnosci

Dodano 2021.06.10 13:39

0 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt
Magazynier - praca od zaraz!!!
Magazynier - praca od zaraz!!!

PRACA NA MAGAZYNIE!!! Poszukuję pracowników do pracy na magazynie przy ul. Muszkieterów. Wymagana dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Umowa zlecenie, stawka 18,3zł -18,5zł brutto Osoby zainteresowane proszę o SMS o treści WARSZAWA MAGAZYN pod nr 691-625-050.

Dodano 2021.06.10 10:15

0 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt
Specjalista ds. Optyki i Stylizacji - Śródmieście
Specjalista ds. Optyki i Stylizacji - Śródmie...

Nasza siła wynika z potencjału naszych pracowników! Dołącz do #TeamMedicoverOptyk! Oferujemy niespotykaną szansę rozwoju. Razem możemy więcej! Zapraszamy do aplikowania: https://tiny.pl/r8vvm Kim jesteśmy? • mamy 12 salonów optycznych w największych miastach w Polsce... i wciąż się rozwijamy, • jesteśmy firmą medyczną - to gwarancja najwyższych standardów badań i obsługi, • ściśle współpracujemy z lekarzami okulistami i lekarzami innych specjalizacji, • nasza oferta to najnowocześniejszy sprzęt, światowe marki opraw, szkieł korekcyjnych i soczewek kontaktowych. Kogo szukamy? Nasz idealny Kandydat to osoba posiadająca doświadczenie w pracy w salonie optycznym, lecz nie jest to wymóg konieczny. Jeśli interesujesz się modą i chciałbyś zajmować się stylizacją okularową, obsługą klienta oraz sprzedażą, wszystkiego Cię nauczymy! Jedynym warunkiem jest znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2. Co będzie należeć do Twoich obowiązków? • profesjonalna obsługa naszych klientów w kwestii doboru opraw oraz dopasowaniu odpowiedniego typu soczewek korekcyjnych, • dbałość o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów w salonie, • dokonywanie drobnych napraw okularów. Co oferujemy? • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie (godziny pracy salonów: pn - pt 8:00 - 20:00, sb 9:00 - 14:00), • transparentną ścieżkę kariery (od Doradcy do Kierownika Salonu lub Optometrysty), • atrakcyjny system motywacyjny, • benefity (opieka medyczna w Medicover, platforma benefitowa), • rozbudowany program szkoleń sprzedażowych, produktowych i stylizacyjnych, • dofinansowanie do studiów optometrycznych. Medicover Optyk Atrium al. Jana Pawła II 27, Warszawa Śródmieście

Dodano 2021.06.09 16:54

0 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt
szukam pracy
szukam pracy

Technik mechanik samochodowy - , poszukuje pracy w serwisie, salonie samochodowym, 34lata, wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, patent sternika motorowodnego, doświadczenie w prowadzeniu aut osobowych oraz dostawczych, podstawowa znajomość języka angielskiego oraz niemiecki poszukuje pracy od 1 lipca, więcej informacji udzielę telefonicznie

Dodano 2021.06.09 14:12

1 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt
Magazynier - praca od zaraz!!!
Magazynier - praca od zaraz!!!

Magazynier - praca od zaraz!!! Poszukuję osób do pracy na magazynie sklepu budowlanego znajdującego się na ulicy Europejskiej w Warszawie. -umowa zlecenie -20,80zł (brutto)/h -praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 Osoby zainteresowane proszę o sms o treści EUROPEJSKA pod numer 691-625-050.

Dodano 2021.06.09 13:31

0 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt
Pielęgniarka / Pielęgniarz - praca z dziećmi - Warszawa, al. Jerozolimskie
Pielęgniarka / Pielęgniarz - praca z dziećmi ...

Dla nas ważny jest człowiek a nie CV. Dlatego wystarczy, że zaznaczysz odpowiedzi w formularzu: https://tiny.pl/r8ztn. Jesteś idealnym kandydatem, jeśli posiadasz: - prawo wykonywania zawodu, - kurs szczepień, bądź inne kursy pielęgniarskie, - chęć do pracy z dziećmi, - poszukujesz pracy stałej lub dodatkowej. Co możemy Ci zaproponować? - nowoczesne miejsce pracy, które ciągle wzmacnia standardy dotyczące bezpieczeństwa Naszych pracowników, - zatrudnienie w oparciu o dowolną formę umowy, - elastyczny czas pracy, pracę w trybie zmianowym 12-godzinnym, - finansowanie kursów specjalistycznych przez Medicover, - dobrą organizację pracy, - jasną ścieżkę rozwoju - zdobyta wiedza i doświadczenie realnie przekłada się na możliwość awansu, - atmosferę, którą aż 70% pracowników Medicover uważa za największy atut firmy. Będziesz odpowiedzialny/a za: - pracę w punkcie pobrań (pobieranie krwi głównie dzieciom) - pracę w gabinecie pediatrycznym (wykonywanie badań np. EKG, wykonywanie szczepień), - przygotowywanie małych pacjentów do badań lekarskich oraz nadzór nad dokumentacją medyczną.

Dodano 2021.06.08 14:17

0 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt
poszukuję asystentki, bez doświadczenia
poszukuję asystentki, bez doświadczenia

Poszukuję sympatycznej i otwartej pani w charakterze bardzo osobistej asystentki, bez doświadczenia.ukł.3100netto.

Dodano 2021.06.08 06:28

0 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt
Kucharz
Kucharz

GRH Polska (nr licencji 16998) poszukuje dla francuskiego kontrahenta, doświadczonych kandydatów na stanowisko: Kucharz/Pomoc Kuchenna Miejsce pracy: Francja -różne lokalizacje Termin pracy: od zaraz OFERTA: • Stawka godzinowa + nadgodziny – płatne według francuskiego prawa, • Zatrudnienie w oparciu o umowę o prace tymczasowa, • Darmowe zakwaterowanie, • Program rekomendacyjny - 50 euro za polecenie pracownika. WYMAGANIA: • Doświadczenie na podobnym stanowisku, • Znajomość języka francuskiego/angielskiego w stopniu komunikatywnym. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji za pomocą formularza kontaktowego: oferty.grhpolska.com/cp/j/12537/s/608/kucharz Do aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).” Klauzula informacyjna dla kandydata: grhpolska.com/klauzula-informacyjna/ Szczegóły pod numerem: +48 518 673 665 Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.

Dodano 2021.06.07 15:03

0 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt
Przedstawiciel handlowy na czechy i słowację
Przedstawiciel handlowy na czechy i słowację

Szukam pracy/wspólpracy z firmą, która interesuje się sprzedażą swoich produktów na czechy i słowację. Jestem obcokrajowcem zamieszkałym w RC na samej granicy z RP. Posiadam długołetnie doświadczenia w pracy na pozycjach PH na rynek czeski i słowacki, reg.kierownik sprzedazy na rynek czeski i słowacki dla polskich firm. Posiadam baze klientów, własny samochód i biuro do spotkań z klientama. Proszę tylko seriozne oferty firm produkcyjnych lub handlowych. Na oferty-tylko za prowizję, rozpocznij z nami swój biznes itp nieodpisuje.

Dodano 2021.06.07 09:52

0 zł

Do negocjacji Warszawa Kontakt