Zatrudnię sekretarkę/asystentkę

Dodane Środa, 24 Stycznia 2018, 12:26:04, ID ogłoszenia: 65685
Do negocjacji
Zatrudnię sekretarkę/asystentkę
Wyświetleń: 414

Opis ogłoszenia

Kancelaria prawna Juris Sp. z o.o. poszukuje sekretarki/asystentki na pół etatu z możliwością rozszerzenia czasu pracy, mającej doświadczenie w pracy biurowej, jako sekretarka, asystentka dyspozycyjnej 5 dni w tygodniu po min. 4 h dziennie. Praca w godzinach od 13:00 lub 14:00 do 18:00 w sekretariacie kancelarii.
Wymagania:
• dokładność, dbałość o szczegóły, precyzja
• doświadczenie na podobnym stanowisku
• umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
• doskonała komunikacja ze współpracownikami
• elastyczność na zmiany i odporność na stres.
• mile widziana (choć niekonieczna) znajomość języka angielskiego lub innych języków obcych
• dobra organizacja pracy
• dyspozycyjność
• sumienność, systematyczność
• zamiłowanie do porządku
• punktualność
• brak nałogów
• odporność na stres i cierpliwość
• preferowany wiek 35-50 lat

Zadania:
• dbanie o ogólny wygląd sekretariatu
• analiza i archiwizacja korespondencji elektronicznej
• edycja, wydruk i wysyłka dokumentów prawnych
• aktualizacja danych Klientów w bazie kontaktów
• aktywna, bieżąca współpraca z prawnikami
• przepisywanie i korekta tekstów
• przyjmowanie i obsługa klientów
• odbieranie i przełączanie telefonów
• odbieranie poczty przychodzącej / wysyłka poczty wychodzącej
• nadawanie listów na poczcie
• przygotowywanie napojów i poczęstunków
Warunki współpracy:
• wynagrodzenie: 13,70 zł brutto / h
• umowa zlecenie

Wszystkich zainteresowanych spełniających powyższe wymagania prosimy o przysłanie CV na adres mailowy kancelarii: kancelaria@juris.pl
z dopiskiem „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r., o Ochronie Danych Osobowych, Dz.U. Nr 133, poz. 883)”.

Opis ogłoszenia

Kancelaria prawna Juris Sp. z o.o. poszukuje sekretarki/asystentki na pół etatu z możliwością rozszerzenia czasu pracy, mającej doświadczenie w pracy biurowej, jako sekretarka, asystentka dyspozycyjnej 5 dni w tygodniu po min. 4 h dziennie. Praca w godzinach od 13:00 lub 14:00 do 18:00 w sekretariacie kancelarii.
Wymagania:
• dokładność, dbałość o szczegóły, precyzja
• doświadczenie na podobnym stanowisku
• umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
• doskonała komunikacja ze współpracownikami
• elastyczność na zmiany i odporność na stres.
• mile widziana (choć niekonieczna) znajomość języka angielskiego lub innych języków obcych
• dobra organizacja pracy
• dyspozycyjność
• sumienność, systematyczność
• zamiłowanie do porządku
• punktualność
• brak nałogów
• odporność na stres i cierpliwość
• preferowany wiek 35-50 lat

Zadania:
• dbanie o ogólny wygląd sekretariatu
• analiza i archiwizacja korespondencji elektronicznej
• edycja, wydruk i wysyłka dokumentów prawnych
• aktualizacja danych Klientów w bazie kontaktów
• aktywna, bieżąca współpraca z prawnikami
• przepisywanie i korekta tekstów
• przyjmowanie i obsługa klientów
• odbieranie i przełączanie telefonów
• odbieranie poczty przychodzącej / wysyłka poczty wychodzącej
• nadawanie listów na poczcie
• przygotowywanie napojów i poczęstunków
Warunki współpracy:
• wynagrodzenie: 13,70 zł brutto / h
• umowa zlecenie

Wszystkich zainteresowanych spełniających powyższe wymagania prosimy o przysłanie CV na adres mailowy kancelarii: kancelaria@juris.pl
z dopiskiem „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r., o Ochronie Danych Osobowych, Dz.U. Nr 133, poz. 883)”.