Specjalista Obsługi Klienta EDC
Dodane Czwartek, 09 Lutego 2023, 15:35:31, ID ogłoszenia: 133898Opis ogłoszenia
Zadania:
• Obsługa zamówień i koordynacja powiadomień o ich statusie,
• Wystawianie faktur i not uznaniowych,
• Ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi, dostawcą usług logistycznych oraz innymi działami,
• Wsparcie klientów w zakresie dostępności produktów z portfolio EDC,
• Sprawne wykorzystanie systemu ERP AX oraz elektronicznego narzędzia do składania zamówień CiP,
• Praca nad kluczowym celem logistycznym „Indeks realizacji zamówień (OFR)”.
Wymagania:
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min B1/B2),
• Podejście zorientowane na klienta,
• Umiejętność zachowania wysokiego poziomu profesjonalizmu w kontaktach z klientami i członkami zespołu,
• Umiejętność ustalania priorytetów i wykonywania kluczowych zadań
• Znajomość pakietu MS Office.
Oferta:
• Umowa o pracę,
• Premia kwartalna,
• Możliwość pracy w systemie hybrydowym,
• Prywatna opieka medyczna Medicover Premium,
• Ubezpieczenie zdrowotne,
• Karta Multisport,
• Praca w międzynarodowej firmie w środowisku wysokiej klasy specjalistów i ekspertów,
• Możliwość rozwoju w dynamicznej organizacji,
• Wewnętrzne szkolenia techniczne i produktowe,
• Zgrany zespół i dobrą atmosferę pracy.
Zainteresowane osoby bardzo prosimy o składnie swojego CV poprzez poniższy link aplikacyjny:
https://assaabloy.jobs2web.com/job-invite/18414/
Opis ogłoszenia
Zadania:
• Obsługa zamówień i koordynacja powiadomień o ich statusie,
• Wystawianie faktur i not uznaniowych,
• Ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi, dostawcą usług logistycznych oraz innymi działami,
• Wsparcie klientów w zakresie dostępności produktów z portfolio EDC,
• Sprawne wykorzystanie systemu ERP AX oraz elektronicznego narzędzia do składania zamówień CiP,
• Praca nad kluczowym celem logistycznym „Indeks realizacji zamówień (OFR)”.
Wymagania:
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min B1/B2),
• Podejście zorientowane na klienta,
• Umiejętność zachowania wysokiego poziomu profesjonalizmu w kontaktach z klientami i członkami zespołu,
• Umiejętność ustalania priorytetów i wykonywania kluczowych zadań
• Znajomość pakietu MS Office.
Oferta:
• Umowa o pracę,
• Premia kwartalna,
• Możliwość pracy w systemie hybrydowym,
• Prywatna opieka medyczna Medicover Premium,
• Ubezpieczenie zdrowotne,
• Karta Multisport,
• Praca w międzynarodowej firmie w środowisku wysokiej klasy specjalistów i ekspertów,
• Możliwość rozwoju w dynamicznej organizacji,
• Wewnętrzne szkolenia techniczne i produktowe,
• Zgrany zespół i dobrą atmosferę pracy.
Zainteresowane osoby bardzo prosimy o składnie swojego CV poprzez poniższy link aplikacyjny:
https://assaabloy.jobs2web.com/job-invite/18414/