Wdrożeniowiec/Konsultant wsparcia (systemy Call Center) z jęz. angielskim, SQL

Dodane Poniedziałek, 20 Listopada 2017, 11:00:01, ID ogłoszenia: 61500
Do negocjacji
Wdrożeniowiec/Konsultant wsparcia (systemy Call Center) z jęz. angielskim, SQL
Wyświetleń: 294

Opis ogłoszenia

Dla naszego Klienta firmy działającej na rynku telekomunikacyjnym,specjalizującej się we wdrożeniach oraz kompleksowej obsłudze średnich i dużych przedsiębiorstw. Poszukujemy osoby na stanowisko:
Wdrożeniowiec/Konsultant wsparcia (systemy Call Center) z jęz. angielskim, SQL


Do zadań wybranych osób należeć będzie:
* Utrzymanie systemów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
* Instalacja i konfiguracja oprogramowania,
* Przyjazna współpraca z Klientem,
* Wspieranie rozwoju systemów,
* Dzielenie się wiedzą w formie warsztatów i szkoleń.

Wymagania:
* Doświadczenia we wdrażaniu lub utrzymywaniu systemów Call Center- minimum 1,5-2 lata,
* Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych,
* Znajomości rozwiązań Microsoft, SQL,
* Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
* Dyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowych, oraz do pełnienia dyżurów serwisowych,
* Umiejętności pracy w zespole projektowym.

Mile widziane będzie:
* Znajomość systemu CIC firmy Interactive Intelligence/Genesys,
* Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Geteway,IP PBX, SIP,SBC),
* Znajomość systemów Call Center ( IVR, CTI,Dialer),
* Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL,ININ, itp.).

Proponujemy:
* Szybki i sprawny proces rekrutacyjny
* Atrakcyjne wynagrodzenie.
* Premię kwartalną
* Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów,
* Stabilną pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku,
* Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT,
* Możliwość rozwoju i awansu,
* Uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach krajowych i zagranicznych,
* Elastyczne godziny pracy.

Nr ref: ref5134076525
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).

Opis ogłoszenia

Dla naszego Klienta firmy działającej na rynku telekomunikacyjnym,specjalizującej się we wdrożeniach oraz kompleksowej obsłudze średnich i dużych przedsiębiorstw. Poszukujemy osoby na stanowisko:
Wdrożeniowiec/Konsultant wsparcia (systemy Call Center) z jęz. angielskim, SQL


Do zadań wybranych osób należeć będzie:
* Utrzymanie systemów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
* Instalacja i konfiguracja oprogramowania,
* Przyjazna współpraca z Klientem,
* Wspieranie rozwoju systemów,
* Dzielenie się wiedzą w formie warsztatów i szkoleń.

Wymagania:
* Doświadczenia we wdrażaniu lub utrzymywaniu systemów Call Center- minimum 1,5-2 lata,
* Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych,
* Znajomości rozwiązań Microsoft, SQL,
* Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
* Dyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowych, oraz do pełnienia dyżurów serwisowych,
* Umiejętności pracy w zespole projektowym.

Mile widziane będzie:
* Znajomość systemu CIC firmy Interactive Intelligence/Genesys,
* Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Geteway,IP PBX, SIP,SBC),
* Znajomość systemów Call Center ( IVR, CTI,Dialer),
* Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL,ININ, itp.).

Proponujemy:
* Szybki i sprawny proces rekrutacyjny
* Atrakcyjne wynagrodzenie.
* Premię kwartalną
* Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów,
* Stabilną pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku,
* Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT,
* Możliwość rozwoju i awansu,
* Uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach krajowych i zagranicznych,
* Elastyczne godziny pracy.

Nr ref: ref5134076525
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).