Contact Center Developer

Dodane Środa, 04 Marca 2020, 11:26:06, ID ogłoszenia: 105546
Do negocjacji
Contact Center Developer
Wyświetleń: 428

Opis ogłoszenia

Zadania, które na Ciebie czekają:
Rozwój systemów contact center, nagrywania i analityki rozmów, integracja z domenami CRM i ERP,
Budowa nowych kanałów komunikacji – chat, social media
Usprawnianie procesów komunikacji i obsługi klientów,
Realizacja zmian i PoC w środowiskach DEV, TEST i produkcyjnym,
Wsparcie użytkowników końcowych,
Identyfikacja zagrożeń technologicznych,
Zapewnienie odpowiedniej dokumentacji dla systemów i rozwiązań,
Wsparcie i zarządzanie problemami, zarządzanie poważnymi incydentami i bezpieczeństwem informacji na ścieżce dostawy oprogramowania,
Analiza wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz procesów biznesowych

Wymagania:
W realizacji zadań pomoże Ci:
Znajomość środowisk Genesys Pure Engage, NICE, media platforms i rozwiązań SBC
Praktyczna znajomość przynajmniej kilku spośród narzędzi/technik/oprogramowania wymienionych poniżej:
o Protokoły http, SIP, TCP/UDP
o Linux, Windows Server
o GIT, SVN, Jenkins,
o ITIL i podstawowe metodyki Agile
o MySQL, PostgreSQL, Oracle, bazy NoSQL
o Programowanie SQL i PL/SQL
o Serwery aplikacyjne (Apache, Web Logic, Jboss, Tomcat/Apache, Windows IIS)
o RESTful API, SoapUI
o Network stack, filesystems, Docker i Kubernetes

Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/25129

Opis ogłoszenia

Zadania, które na Ciebie czekają:
Rozwój systemów contact center, nagrywania i analityki rozmów, integracja z domenami CRM i ERP,
Budowa nowych kanałów komunikacji – chat, social media
Usprawnianie procesów komunikacji i obsługi klientów,
Realizacja zmian i PoC w środowiskach DEV, TEST i produkcyjnym,
Wsparcie użytkowników końcowych,
Identyfikacja zagrożeń technologicznych,
Zapewnienie odpowiedniej dokumentacji dla systemów i rozwiązań,
Wsparcie i zarządzanie problemami, zarządzanie poważnymi incydentami i bezpieczeństwem informacji na ścieżce dostawy oprogramowania,
Analiza wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz procesów biznesowych

Wymagania:
W realizacji zadań pomoże Ci:
Znajomość środowisk Genesys Pure Engage, NICE, media platforms i rozwiązań SBC
Praktyczna znajomość przynajmniej kilku spośród narzędzi/technik/oprogramowania wymienionych poniżej:
o Protokoły http, SIP, TCP/UDP
o Linux, Windows Server
o GIT, SVN, Jenkins,
o ITIL i podstawowe metodyki Agile
o MySQL, PostgreSQL, Oracle, bazy NoSQL
o Programowanie SQL i PL/SQL
o Serwery aplikacyjne (Apache, Web Logic, Jboss, Tomcat/Apache, Windows IIS)
o RESTful API, SoapUI
o Network stack, filesystems, Docker i Kubernetes

Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/25129