Specjalista ds. Przetargów i Umów
Dodane Wtorek, 05 Lipca 2016, 16:44:16, ID ogłoszenia: 24033Opis ogłoszenia
Firma Impreko Sp. z o.o. lider innowacyjności na polskim rynku w dziedzinach: Software Development, Digital Marketing, User Experience, Lead Generation i Brand Strategy. Poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Przetargów i Umów
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należeć:
przygotowywanie ofert pod względem formalnym zgodnie z wymaganiami SIWZ
kompletowanie dokumentacji,
nadzór nad poszczególnymi etapami postępowania przetargowego,
prowadzenie korespondencji z Zamawiającymi (składanie zapytań, udzielanie wyjaśnień, uzupełnianie dokumentacji),
archiwizacja złożonych ofert oraz dokumentów przetargowych
współpraca z innymi działami Firmy,
monitoring przetargów,
aktualizacja baz danych (referencje, certyfikaty),
Kluczowe wymagania:
praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP),
minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
komunikatywność,
elastyczność działania w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy,
Mile widziane wymagania:
nastawienie na realizację założonych celów,
dobra organizacja pracy,
dokładność,
Oferujemy:
pracę w prężnie rozwijającej się firmie oraz w młodym zespole,
stałe godziny pracy,
samodzielność w wykonywaniu zadań,
atrakcyjne wynagrodzenie,
zatrudnienie w okresie wstępnym na podstawie umowy zlecenia z możliwością przejścia na umowę o pracę
dodatkowe premie uznaniowe, zależne od osiąganych rezultatów
Aplikacje CV + list motywacyjny prosimy o przesłanie na adres: jobs@impreko.com z dopiskiem CL/08/2016
Opis ogłoszenia
Firma Impreko Sp. z o.o. lider innowacyjności na polskim rynku w dziedzinach: Software Development, Digital Marketing, User Experience, Lead Generation i Brand Strategy. Poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Przetargów i Umów
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należeć:
przygotowywanie ofert pod względem formalnym zgodnie z wymaganiami SIWZ
kompletowanie dokumentacji,
nadzór nad poszczególnymi etapami postępowania przetargowego,
prowadzenie korespondencji z Zamawiającymi (składanie zapytań, udzielanie wyjaśnień, uzupełnianie dokumentacji),
archiwizacja złożonych ofert oraz dokumentów przetargowych
współpraca z innymi działami Firmy,
monitoring przetargów,
aktualizacja baz danych (referencje, certyfikaty),
Kluczowe wymagania:
praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP),
minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
komunikatywność,
elastyczność działania w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy,
Mile widziane wymagania:
nastawienie na realizację założonych celów,
dobra organizacja pracy,
dokładność,
Oferujemy:
pracę w prężnie rozwijającej się firmie oraz w młodym zespole,
stałe godziny pracy,
samodzielność w wykonywaniu zadań,
atrakcyjne wynagrodzenie,
zatrudnienie w okresie wstępnym na podstawie umowy zlecenia z możliwością przejścia na umowę o pracę
dodatkowe premie uznaniowe, zależne od osiąganych rezultatów
Aplikacje CV + list motywacyjny prosimy o przesłanie na adres: jobs@impreko.com z dopiskiem CL/08/2016