Sekretarka/Asystentka Biura

Dodane Wtorek, 05 Kwietnia 2016, 23:00:54, ID ogłoszenia: 17441
2 000 zł
Sekretarka/Asystentka Biura
Wyświetleń: 1093

Opis ogłoszenia

Nasi klienci w ramach współpracy mogą skorzystać z szerokiego pakietu usług dodatkowych, które ułatwią zaistnienie firmy w świadomości potencjalnych Klientów i zbudowanie własnej, prestiżowej marki. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu dostarczamy najlepsze rozwiązanie biznesowe w zakresie prowadzenia wirtualnych biur, sprzedaży spółek, udostępniania sal konferencyjnych, coworkingu i marketingu dla firm. Obecnie poszukujemy:

Sekretarki/Asystentki Biura

Miejsce pracy: Warszawa Region: mazowieckie

Opis stanowiska:
▪ prowadzenie sekretariatu;
▪ kompleksowa organizacja pracy biura;
▪ wykonywanie prac administracyjnych;
▪ prowadzenie i ewidencja dokumentacji i korespondencji przychodzącej i
wychodzącej oraz jej archiwizowanie;
▪ koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji; ▪ wsparcie pracy zespołu;
▪ współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami usług i firmami zewnętrznymi
w bieżących sprawach administracyjno-technicznych;
▪ tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach zewnętrznych z obecnymi
i nowymi Klientami;
▪ nadzór nad estetyką i czystością biura;
▪ zaopatrywanie biura w artykuły niezbędne do jego funkcjonowania, zarządzanie
zakupami biurowymi.

Wymagania:
▪ wykształcenie min. średnie w trakcie studiów;
▪ mile widziane osoby w trakcie studiów prawniczych lub ekonomicznych (zaocznych
lub wieczorowych);
▪ bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
▪ doświadczenie w pracy w administracji biurowej, najchętniej na stanowisku
sekretarka lub asystentka biura mile widziana;
▪ bardzo dobra obsługa komputera, pakietu MS Office i urządzeń biurowych;
▪ wysoka kultura osobista;
▪ dyspozycyjność, punktualność, zaangażowanie, elastyczność oraz bardzo dobrze
rozwinięte umiejętności planowania i organizacji własnej pracy;
▪ samodzielność, dobra organizacja pracy własnej;
▪ bardzo dobra umiejętność komunikowania się z ludźmi i utrzymywanie
pozytywnych relacji z otoczeniem;
▪ umiejętność taktownego i sprawnego prowadzenia rozmów przez telefon; ▪ prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
▪ pracę w dynamicznym, młodym zespole;
▪ zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
▪ stabilne zatrudnienie i możliwość awansu i rozwoju zawodowego.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (cv i listu motywacyjnego) na adres: d.gawryluk@inwestycjewfirme.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Opis ogłoszenia

Nasi klienci w ramach współpracy mogą skorzystać z szerokiego pakietu usług dodatkowych, które ułatwią zaistnienie firmy w świadomości potencjalnych Klientów i zbudowanie własnej, prestiżowej marki. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu dostarczamy najlepsze rozwiązanie biznesowe w zakresie prowadzenia wirtualnych biur, sprzedaży spółek, udostępniania sal konferencyjnych, coworkingu i marketingu dla firm. Obecnie poszukujemy:

Sekretarki/Asystentki Biura

Miejsce pracy: Warszawa Region: mazowieckie

Opis stanowiska:
▪ prowadzenie sekretariatu;
▪ kompleksowa organizacja pracy biura;
▪ wykonywanie prac administracyjnych;
▪ prowadzenie i ewidencja dokumentacji i korespondencji przychodzącej i
wychodzącej oraz jej archiwizowanie;
▪ koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji; ▪ wsparcie pracy zespołu;
▪ współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami usług i firmami zewnętrznymi
w bieżących sprawach administracyjno-technicznych;
▪ tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach zewnętrznych z obecnymi
i nowymi Klientami;
▪ nadzór nad estetyką i czystością biura;
▪ zaopatrywanie biura w artykuły niezbędne do jego funkcjonowania, zarządzanie
zakupami biurowymi.

Wymagania:
▪ wykształcenie min. średnie w trakcie studiów;
▪ mile widziane osoby w trakcie studiów prawniczych lub ekonomicznych (zaocznych
lub wieczorowych);
▪ bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
▪ doświadczenie w pracy w administracji biurowej, najchętniej na stanowisku
sekretarka lub asystentka biura mile widziana;
▪ bardzo dobra obsługa komputera, pakietu MS Office i urządzeń biurowych;
▪ wysoka kultura osobista;
▪ dyspozycyjność, punktualność, zaangażowanie, elastyczność oraz bardzo dobrze
rozwinięte umiejętności planowania i organizacji własnej pracy;
▪ samodzielność, dobra organizacja pracy własnej;
▪ bardzo dobra umiejętność komunikowania się z ludźmi i utrzymywanie
pozytywnych relacji z otoczeniem;
▪ umiejętność taktownego i sprawnego prowadzenia rozmów przez telefon; ▪ prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
▪ pracę w dynamicznym, młodym zespole;
▪ zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
▪ stabilne zatrudnienie i możliwość awansu i rozwoju zawodowego.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (cv i listu motywacyjnego) na adres: d.gawryluk@inwestycjewfirme.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)"