Pierwsza linia wsparcia IT
Dodane Środa, 05 Lutego 2014, 12:14:56, ID ogłoszenia: 1944Opis ogłoszenia
O firmie: Riget Software Sp. z o.o. jest uznaną w swojej dziedzinie firmą świadczącą kompleksowe usługi wsparcia dla podmiotów leczniczych. Poza doradztwem w zakresie informatycznym tworzy również specjalistyczne oprogramowanie.
Charakterystyka:
Trzymiesięczne odpłatne praktyki.
Czas pracy dostosowany do zajęć, możliwość połączenia pracy ze studiami.
Unikalna szansa na udział w ciekawych projektach i zdobycia cennego doświadczenia.
Perspektywa przedłużenia współpracy na stanowisku specjalista ds. wsparcia IT lub konsultant ds. wdrożeń.
Obowiązki:
Pomoc techniczna realizowana na odległość.
Rozwiązywanie problemów dotyczących baz danych Oracle, Firebird oraz Postgres.
Diagnozowanie i naprawa usterek systemów komputerowych oraz aplikacji wykorzystywanych u Klienta.
Instalacja i konfiguracja oprogramowania.
Instalacja, konfiguracja i nadzór nad sprzętem komputerowym i siecią LAN.
Instalacja, reinstalacja, aktualizacja oraz naprawa sprzętu i oprogramowania.
Opieka techniczna nad sprzętem IT i urządzeniami biurowymi: utrzymanie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i aplikacji biurowych.
Wymagania:
W trakcie studiów technicznych (minimum II rok).
Bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Microsoft Windows.
Znajomość zagadnień związanych z administracją sprzętem komp. i siecią LAN.
Bardzo dobra znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego.
Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania prostych problemów sieciowych.
Samodzielność, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność i systematyczność.
Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.
Znajomość SQL.
Mile widziane:
znajomość systemu operacyjnego GNU/ Linux
znajomość oprogramowania dla branży medycznej
doświadczenie we wdrożeniach oprogramowania
prawo jazdy kat. B
Sposób aplikowania:
CV i list motywacyjny
kontakt:
rekrutacja@riget.pl
tel. 22 292 81 90
Opis ogłoszenia
O firmie: Riget Software Sp. z o.o. jest uznaną w swojej dziedzinie firmą świadczącą kompleksowe usługi wsparcia dla podmiotów leczniczych. Poza doradztwem w zakresie informatycznym tworzy również specjalistyczne oprogramowanie.
Charakterystyka:
Trzymiesięczne odpłatne praktyki.
Czas pracy dostosowany do zajęć, możliwość połączenia pracy ze studiami.
Unikalna szansa na udział w ciekawych projektach i zdobycia cennego doświadczenia.
Perspektywa przedłużenia współpracy na stanowisku specjalista ds. wsparcia IT lub konsultant ds. wdrożeń.
Obowiązki:
Pomoc techniczna realizowana na odległość.
Rozwiązywanie problemów dotyczących baz danych Oracle, Firebird oraz Postgres.
Diagnozowanie i naprawa usterek systemów komputerowych oraz aplikacji wykorzystywanych u Klienta.
Instalacja i konfiguracja oprogramowania.
Instalacja, konfiguracja i nadzór nad sprzętem komputerowym i siecią LAN.
Instalacja, reinstalacja, aktualizacja oraz naprawa sprzętu i oprogramowania.
Opieka techniczna nad sprzętem IT i urządzeniami biurowymi: utrzymanie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i aplikacji biurowych.
Wymagania:
W trakcie studiów technicznych (minimum II rok).
Bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Microsoft Windows.
Znajomość zagadnień związanych z administracją sprzętem komp. i siecią LAN.
Bardzo dobra znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego.
Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania prostych problemów sieciowych.
Samodzielność, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność i systematyczność.
Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.
Znajomość SQL.
Mile widziane:
znajomość systemu operacyjnego GNU/ Linux
znajomość oprogramowania dla branży medycznej
doświadczenie we wdrożeniach oprogramowania
prawo jazdy kat. B
Sposób aplikowania:
CV i list motywacyjny
kontakt:
rekrutacja@riget.pl
tel. 22 292 81 90