Specjalista ds. Informacji / Analytik (obszaru wsparcia systemu)

Dodane Środa, 15 Listopada 2017, 9:40:05, ID ogłoszenia: 61043
Do negocjacji
Specjalista ds. Informacji / Analytik (obszaru wsparcia systemu)
Wyświetleń: 215

Opis ogłoszenia

Dla naszego klienta globalnej sieci przedsiębiorstw świadczących usługi księgowe, audytorskie i doradcze. Należącej do tak zwanej wielkiej czwórki przedsiębiorstw zajmujących się audytem. Zatrudniającego 236 tysięcy pracowników w 158 krajach. Poszukujemy osoby na stanowisko
Specjalista ds. Informacji / Analytik (obszaru wsparcia systemu)


Na zatrudnioną osobę będą czekały następujące zadania:
* Utrzymywanie systemów biznesowych, w tym rozwiązywanie problemów użytkowników.
* Uczestniczenie się w projektowaniu nowych ulepszeń, które poprawią wydajność raportowania w całej organizacji.
* Współtworzenie projektów, w tym projektowanie testowanie i wdrażanie.
* Tworzenie i dostarczanie odpowiedniej dokumentacji, szkolenia wokół zmian sprawozdawczych.

Oczekiwania:
* Doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i konserwacji dużych hurtowni hurtowni danych przy użyciu technologii firmy Microsoft (SQL, SSIS, SSAS, SSRS).
* Umiejętność modelowania danych
* Umiejętność budowania rozwiązań analitycznych na skalę korporacyjną.
* Doświadczenie w zarządzaniu danymi i ich przekształcaniu za pomocą szkieletów opartych na chmurze (Azure Data Factory, SnapLogic, Hadoop itp.)
* Doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań BI przy użyciu nowoczesnych narzędzi prezentacji BI, takich jak Power BI, QlickView.
* Doświadczenie w zakresie zbierania potrzeb biznesowych i przekształcania ich w raportowanie specyfikacji i wymagań technicznych.
* Znajomość układów i najlepszych wzorców projektowych w raportach
* Biegły angielski i polski.

Proponujemy:
* Rozwój kariery i wzrost zawodowy w globalnym zespole.
* Udział w działaniach na terenie wielu obszarów w obszarze wsparcia dla systemów biznesowych.
* Dostęp do wiedzy i umiejętności w zakresie najlepszych narzędzi i rozwiązań informatycznych w skali makro.
* Konkurencyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń, w tym prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie i niepełnosprawność, atrakcyjny program bonów.
* Możliwość angażowania się w zajęcia sportowe i wydarzenia związanych z budowaniem zespołu po zakończeniu dnia.
* Inspirujące i przyjazne środowisko pracy.
* Twój indywidualny plan rozwoju kariery dostosowany do twoich preferencji i ambicji.

Inne informacje:
Zakres obowiązków:

* Dostarczanie klientom pomocy technicznej na poziomie drugiego użytkownika na poziomie dziennym.
* Praca z użytkownikami raportów i analitykami na całym świecie.
* Identyfikacja, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych, eskalacja i śledzenie problemów w odpowiedni sposób.
* Zapewnienie wskazówek dotyczących alternatywnych rozwiązań dotyczących powtarzającej się lub bieżącej problematyki.
* Rozwiązywanie problemów związanych z dokumentacją
* Wywoływanie procesów eskalacji; w razie potrzeby włączanie wielu grup rozwiązywania problemów.
* Wykonywanie specjalnych zadań zgodnie z potrzebami.

Nr ref: ref2616122305
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).

Opis ogłoszenia

Dla naszego klienta globalnej sieci przedsiębiorstw świadczących usługi księgowe, audytorskie i doradcze. Należącej do tak zwanej wielkiej czwórki przedsiębiorstw zajmujących się audytem. Zatrudniającego 236 tysięcy pracowników w 158 krajach. Poszukujemy osoby na stanowisko
Specjalista ds. Informacji / Analytik (obszaru wsparcia systemu)


Na zatrudnioną osobę będą czekały następujące zadania:
* Utrzymywanie systemów biznesowych, w tym rozwiązywanie problemów użytkowników.
* Uczestniczenie się w projektowaniu nowych ulepszeń, które poprawią wydajność raportowania w całej organizacji.
* Współtworzenie projektów, w tym projektowanie testowanie i wdrażanie.
* Tworzenie i dostarczanie odpowiedniej dokumentacji, szkolenia wokół zmian sprawozdawczych.

Oczekiwania:
* Doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i konserwacji dużych hurtowni hurtowni danych przy użyciu technologii firmy Microsoft (SQL, SSIS, SSAS, SSRS).
* Umiejętność modelowania danych
* Umiejętność budowania rozwiązań analitycznych na skalę korporacyjną.
* Doświadczenie w zarządzaniu danymi i ich przekształcaniu za pomocą szkieletów opartych na chmurze (Azure Data Factory, SnapLogic, Hadoop itp.)
* Doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań BI przy użyciu nowoczesnych narzędzi prezentacji BI, takich jak Power BI, QlickView.
* Doświadczenie w zakresie zbierania potrzeb biznesowych i przekształcania ich w raportowanie specyfikacji i wymagań technicznych.
* Znajomość układów i najlepszych wzorców projektowych w raportach
* Biegły angielski i polski.

Proponujemy:
* Rozwój kariery i wzrost zawodowy w globalnym zespole.
* Udział w działaniach na terenie wielu obszarów w obszarze wsparcia dla systemów biznesowych.
* Dostęp do wiedzy i umiejętności w zakresie najlepszych narzędzi i rozwiązań informatycznych w skali makro.
* Konkurencyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń, w tym prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie i niepełnosprawność, atrakcyjny program bonów.
* Możliwość angażowania się w zajęcia sportowe i wydarzenia związanych z budowaniem zespołu po zakończeniu dnia.
* Inspirujące i przyjazne środowisko pracy.
* Twój indywidualny plan rozwoju kariery dostosowany do twoich preferencji i ambicji.

Inne informacje:
Zakres obowiązków:

* Dostarczanie klientom pomocy technicznej na poziomie drugiego użytkownika na poziomie dziennym.
* Praca z użytkownikami raportów i analitykami na całym świecie.
* Identyfikacja, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych, eskalacja i śledzenie problemów w odpowiedni sposób.
* Zapewnienie wskazówek dotyczących alternatywnych rozwiązań dotyczących powtarzającej się lub bieżącej problematyki.
* Rozwiązywanie problemów związanych z dokumentacją
* Wywoływanie procesów eskalacji; w razie potrzeby włączanie wielu grup rozwiązywania problemów.
* Wykonywanie specjalnych zadań zgodnie z potrzebami.

Nr ref: ref2616122305
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).