Obsługa klienta z językiem niemieckim

Dodane Wtorek, 10 Marca 2015, 14:57:41, ID ogłoszenia: 7455
Do negocjacji
Obsługa klienta z językiem niemieckim
Wyświetleń: 880

Opis ogłoszenia

Poszukuję osób do obsługi klienta z znajomością języka niemieckiego. Osoba zatrudniona na tym stanowisku, po odbyciu szkolenia, będą odpowiedzialne za pierwszą linię wsparcia technicznego w zakresie obsługi przed i posprzedażowej.

Główne obowiązki:
- Wsparcie techniczne klientów oraz zespołu sprzedażowego,
- Prawidłowe klasyfikowanie problemów technicznych, ich rozwiązywanie lub przekazywanie do zespołu drugiej linii wsparcia, jeśli to konieczne,
- Szacowanie kosztów interwencji na podstawie wywiadu z klientem oraz we współpracy z przedstawicielami innych krajów,
- Wsparcie techniczne w zakresie wymiany produktów oraz reklamacji,
- Rzetelne dokumentowanie własnych działań,
- Ścisła współpraca z działem posprzedażowym oraz działem marketingu celem poprawy jakości produktów.

Wymagania:
- płynna znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny,
- wiedzy technicznej (schemat elektryczny, specyfikacje techniczne) umożliwiająca zrozumienie oraz diagnozę zgłoszonych problemów,
- umiejętność używania dokumentacji celem dostarczania klientom rozwiązań,
- wysokiej komunikatywności i umiejętność pracy w grupie,
- nastawienie na pomoc w rozwiązywaniu problemów,
- umiejętność logicznego myślenia,
- biegłej obsługi komputera i korzystania z internetu,
- umiejętności szybkiego uczenia się,
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- mile widziana znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat,
- stałe wynagrodzenie + dodatki
- prywatną opiekę medyczną
- szkolenie przed przystąpieniem do pracy
- prace w kameralnym, międzynarodowym gronie,
- codzienny kontakt z językiem obcym

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV poprzez formularz zgłoszeniowy.

Zastrzegam sobie kontakt tylko z wybraną osobą.

Opis ogłoszenia

Poszukuję osób do obsługi klienta z znajomością języka niemieckiego. Osoba zatrudniona na tym stanowisku, po odbyciu szkolenia, będą odpowiedzialne za pierwszą linię wsparcia technicznego w zakresie obsługi przed i posprzedażowej.

Główne obowiązki:
- Wsparcie techniczne klientów oraz zespołu sprzedażowego,
- Prawidłowe klasyfikowanie problemów technicznych, ich rozwiązywanie lub przekazywanie do zespołu drugiej linii wsparcia, jeśli to konieczne,
- Szacowanie kosztów interwencji na podstawie wywiadu z klientem oraz we współpracy z przedstawicielami innych krajów,
- Wsparcie techniczne w zakresie wymiany produktów oraz reklamacji,
- Rzetelne dokumentowanie własnych działań,
- Ścisła współpraca z działem posprzedażowym oraz działem marketingu celem poprawy jakości produktów.

Wymagania:
- płynna znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny,
- wiedzy technicznej (schemat elektryczny, specyfikacje techniczne) umożliwiająca zrozumienie oraz diagnozę zgłoszonych problemów,
- umiejętność używania dokumentacji celem dostarczania klientom rozwiązań,
- wysokiej komunikatywności i umiejętność pracy w grupie,
- nastawienie na pomoc w rozwiązywaniu problemów,
- umiejętność logicznego myślenia,
- biegłej obsługi komputera i korzystania z internetu,
- umiejętności szybkiego uczenia się,
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- mile widziana znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat,
- stałe wynagrodzenie + dodatki
- prywatną opiekę medyczną
- szkolenie przed przystąpieniem do pracy
- prace w kameralnym, międzynarodowym gronie,
- codzienny kontakt z językiem obcym

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV poprzez formularz zgłoszeniowy.

Zastrzegam sobie kontakt tylko z wybraną osobą.