Oferujemy stanowisko asystentki / Project Managera
Dodane Środa, 23 Marca 2016, 11:16:57, ID ogłoszenia: 16759Opis ogłoszenia
Obowiązki:
- współpraca z producentami, podwykonawcami, dystrybutorami oraz firmami transportowymi
- sporządzanie ofert handlowych w j. polskim oraz angielskim
- sporządzanie umów
- bieżąca obsługa klienta w j. polskim oraz angielskim
- pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami
- dbanie o dobry wizerunek biura, również w kategorii czystości
- kontrola sprzedaży, pilnowanie terminów płatności, w tym „miękka” windykacja
- raporty produkcyjne, archiwizowanie dokumentacji
- wydawanie i przyjmowanie pojazdów firmowych (przekazanie kluczyka i sporządzanie protokołu zdawczo-odbiorczego)
Oczekujemy:
- mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych
- doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
- umiejętność radzenia sobie ze stresem i prowadzenia rozmów z „trudnymi” klientami
- biegła znajomość języka angielskiego
- czynne prawo jazdy kat. „B”
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz budowaniu relacji
- dyspozycyjność
Oferujemy:
- ciekawą pracę w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 – 17:00, praca
jest głównie za biurkiem z laptopem, faksem i służbowym telefonem komórkowym.
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- stałe wynagrodzenie, niewarunkowane żadnym systemem prowizyjnym etc.
- kontakt z ciekawymi ludźmi ze świata show biznesu
CV ze zdjęciem proszę przesłać na adres: info@optimalmedia.pl
www.optimalmedia.pl
www.europartners.com.pl
Opis ogłoszenia
Obowiązki:
- współpraca z producentami, podwykonawcami, dystrybutorami oraz firmami transportowymi
- sporządzanie ofert handlowych w j. polskim oraz angielskim
- sporządzanie umów
- bieżąca obsługa klienta w j. polskim oraz angielskim
- pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami
- dbanie o dobry wizerunek biura, również w kategorii czystości
- kontrola sprzedaży, pilnowanie terminów płatności, w tym „miękka” windykacja
- raporty produkcyjne, archiwizowanie dokumentacji
- wydawanie i przyjmowanie pojazdów firmowych (przekazanie kluczyka i sporządzanie protokołu zdawczo-odbiorczego)
Oczekujemy:
- mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych
- doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
- umiejętność radzenia sobie ze stresem i prowadzenia rozmów z „trudnymi” klientami
- biegła znajomość języka angielskiego
- czynne prawo jazdy kat. „B”
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz budowaniu relacji
- dyspozycyjność
Oferujemy:
- ciekawą pracę w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 – 17:00, praca
jest głównie za biurkiem z laptopem, faksem i służbowym telefonem komórkowym.
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- stałe wynagrodzenie, niewarunkowane żadnym systemem prowizyjnym etc.
- kontakt z ciekawymi ludźmi ze świata show biznesu
CV ze zdjęciem proszę przesłać na adres: info@optimalmedia.pl
www.optimalmedia.pl
www.europartners.com.pl