Młodszy specjalista ds. obsługi pacjenta

Dodane Wtorek, 11 Lutego 2025, 9:48:14, ID ogłoszenia: 148504
Do negocjacji
Młodszy specjalista ds. obsługi pacjenta
Wyświetleń: 20

Opis ogłoszenia

Klinika Bocian należy do wiodących ośrodków zajmujących się leczeniem niepłodności w Polsce. Nasza pozycja poparta jest bardzo wysoką skutecznością leczenia oraz systematycznie rosnącą liczbą pacjentów, również przyjeżdżających do nas z zagranicy. Oferujemy kompleksową diagnostykę i leczenie kobiecej oraz męskiej niepłodności z zastosowaniem najbardziej zaawansowanych technologii medycyny rozrodu, w tym zapłodnienia in vitro. Realizujemy liczne usługi z zakresu ginekologii i położnictwa. Zapewniamy pacjentom opiekę wysoko wykwalifikowanego personelu, dbamy przy tym o najlepszy standard obsługi. Prowadzimy intensywną działalność w kraju i na arenie międzynarodowej. Jesteśmy także aktywni w mediach społecznościowych. Zachęcamy do odwiedzenia naszych profili na Facebook’u, YouTube i Instagramie.

Opis stanowiska:
Telefoniczna obsługa pacjentów z zachowaniem standardów kliniki

Prowadzenie korespondencji z pacjentami

Kształtowanie pozytywnego wizerunku kliniki

Wymagania:
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, empatia

Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych, poprawna dykcja, miły głos

Łatwość zdobywania wiedzy

Gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzin (również w weekendy), w równoważnym systemie czasu pracy

Bardzo dobra organizacja pracy

Znajomość j. angielskiego lub j. rosyjskiego i/lub j. ukraińskiego

Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze godzin

Elastyczny grafik, praca zmianowa

Szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie merytoryczne na dalszych etapach współpracy

Bardzo dobrą atmosferę pracy w przyjaznym zespole

Opis ogłoszenia

Klinika Bocian należy do wiodących ośrodków zajmujących się leczeniem niepłodności w Polsce. Nasza pozycja poparta jest bardzo wysoką skutecznością leczenia oraz systematycznie rosnącą liczbą pacjentów, również przyjeżdżających do nas z zagranicy. Oferujemy kompleksową diagnostykę i leczenie kobiecej oraz męskiej niepłodności z zastosowaniem najbardziej zaawansowanych technologii medycyny rozrodu, w tym zapłodnienia in vitro. Realizujemy liczne usługi z zakresu ginekologii i położnictwa. Zapewniamy pacjentom opiekę wysoko wykwalifikowanego personelu, dbamy przy tym o najlepszy standard obsługi. Prowadzimy intensywną działalność w kraju i na arenie międzynarodowej. Jesteśmy także aktywni w mediach społecznościowych. Zachęcamy do odwiedzenia naszych profili na Facebook’u, YouTube i Instagramie.

Opis stanowiska:
Telefoniczna obsługa pacjentów z zachowaniem standardów kliniki

Prowadzenie korespondencji z pacjentami

Kształtowanie pozytywnego wizerunku kliniki

Wymagania:
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, empatia

Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych, poprawna dykcja, miły głos

Łatwość zdobywania wiedzy

Gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzin (również w weekendy), w równoważnym systemie czasu pracy

Bardzo dobra organizacja pracy

Znajomość j. angielskiego lub j. rosyjskiego i/lub j. ukraińskiego

Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze godzin

Elastyczny grafik, praca zmianowa

Szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie merytoryczne na dalszych etapach współpracy

Bardzo dobrą atmosferę pracy w przyjaznym zespole