Lider Zespołu Obsługi Klienta

Dodane Środa, 05 Października 2016, 10:38:15, ID ogłoszenia: 30484
Do negocjacji
Lider Zespołu Obsługi Klienta
Wyświetleń: 620

Opis ogłoszenia

Jako Grupa ContactHouse.pl od kilku lat aktywnie działamy w branży Call Center, wciąż poszerzając grono klientów. Działamy dynamicznie, szukamy kreatywnych rozwiązań, dostarczamy wysoce skuteczne narzędzia.
Przy zaangażowaniu profesjonalnego zespołu ekspertów budujemy nowe oblicze komunikacji opartej na najwyższych standardach obsługi klienta, zapewniającej efektywną współpracę partnerów na całym świecie.

Jako Grupa ContactHouse.pl poszukujemy ludzi z pasją, którzy nie boją się wyzwań oraz z zaangażowaniem podchodzą do wykonywanej pracy!
Jeżeli: potrafisz planować i organizować pracę własną oraz zespołu, rozwijać i motywować pracowników, a także dbać o najwyższą jakość wykonywanych zadań zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
Lidera Zespołu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

Jako Lider będziesz zajmował/a się:

- Efektywnym zarządzaniem podległym zespołem Specjalistów ds. Obsługi Klienta, który odpowiada za:
Udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących zamówień, przygotowywanie ofert na podstawie analizy potrzeb Klienta, Przyjmowanie zamówień drogą telefoniczną oraz mailową

- Rekrutacją nowych członków swojego zespołu
- Rozwojem kompetencji pracowników, poprzez: motywowanie, tworzenie planów rozwojowych oraz coaching
- Kontrolą realizacji założonych celów jakościowych oraz ilościowych
- Usprawnianiem i optymalizacją istniejących procesów i procedur
- Bieżącym monitoringiem wyników podległego zespołu oraz wdrażaniem działań pozwalających osiągnąć wyznaczone cele

Od Kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia na podobnym stanowisku
- Posiadania praktycznej wiedzy na temat standardów obsługi Klienta
- Umiejętności prowadzenia szkoleń oraz rozmów motywacyjnych z pracownikami
- Zaangażowania w wykonywane zadania oraz otwartość do wprowadzania zmian
- Orientację na realizację wyznaczanych celów
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera

Przygotowaliśmy dla Ciebie:
- Długotrwałą współpracę na podstawie umowy o pracę
- Stałe wynagrodzenie oraz dodatkowy system premii motywacyjnych
- Możliwość realizowania swoich pomysłów oraz budowania zespołu
- Otwartą drogę do rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- Współpracę w miłej, partnerskiej atmosferze
- Atrakcyjny pakiet benefitów

Jeśli potrafisz wyobrazić siebie na tym stanowisku - nie zwlekaj!
Aplikuj już teraz!


W aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)."

Opis ogłoszenia

Jako Grupa ContactHouse.pl od kilku lat aktywnie działamy w branży Call Center, wciąż poszerzając grono klientów. Działamy dynamicznie, szukamy kreatywnych rozwiązań, dostarczamy wysoce skuteczne narzędzia.
Przy zaangażowaniu profesjonalnego zespołu ekspertów budujemy nowe oblicze komunikacji opartej na najwyższych standardach obsługi klienta, zapewniającej efektywną współpracę partnerów na całym świecie.

Jako Grupa ContactHouse.pl poszukujemy ludzi z pasją, którzy nie boją się wyzwań oraz z zaangażowaniem podchodzą do wykonywanej pracy!
Jeżeli: potrafisz planować i organizować pracę własną oraz zespołu, rozwijać i motywować pracowników, a także dbać o najwyższą jakość wykonywanych zadań zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
Lidera Zespołu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

Jako Lider będziesz zajmował/a się:

- Efektywnym zarządzaniem podległym zespołem Specjalistów ds. Obsługi Klienta, który odpowiada za:
Udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących zamówień, przygotowywanie ofert na podstawie analizy potrzeb Klienta, Przyjmowanie zamówień drogą telefoniczną oraz mailową

- Rekrutacją nowych członków swojego zespołu
- Rozwojem kompetencji pracowników, poprzez: motywowanie, tworzenie planów rozwojowych oraz coaching
- Kontrolą realizacji założonych celów jakościowych oraz ilościowych
- Usprawnianiem i optymalizacją istniejących procesów i procedur
- Bieżącym monitoringiem wyników podległego zespołu oraz wdrażaniem działań pozwalających osiągnąć wyznaczone cele

Od Kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia na podobnym stanowisku
- Posiadania praktycznej wiedzy na temat standardów obsługi Klienta
- Umiejętności prowadzenia szkoleń oraz rozmów motywacyjnych z pracownikami
- Zaangażowania w wykonywane zadania oraz otwartość do wprowadzania zmian
- Orientację na realizację wyznaczanych celów
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera

Przygotowaliśmy dla Ciebie:
- Długotrwałą współpracę na podstawie umowy o pracę
- Stałe wynagrodzenie oraz dodatkowy system premii motywacyjnych
- Możliwość realizowania swoich pomysłów oraz budowania zespołu
- Otwartą drogę do rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- Współpracę w miłej, partnerskiej atmosferze
- Atrakcyjny pakiet benefitów

Jeśli potrafisz wyobrazić siebie na tym stanowisku - nie zwlekaj!
Aplikuj już teraz!


W aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)."