Konsultant ds. Obsługi Klienta

Dodane Czwartek, 17 Października 2019, 11:53:53, ID ogłoszenia: 99354
Do negocjacji
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Wyświetleń: 250

Opis ogłoszenia

Opis stanowiska:
Prowadzenie inwentaryzacji oprogramowania
Tworzenie raportów oraz analizowanie środowisk klientów
Prowadzenie licencji i umów dla klientów w rozwiązaniu SAM
Codzienny kontakt z klientami i pomaganie im w zrozumieniu aktualnej sytuacji licencyjnej
Negocjowanie i obsługa umów SAM
Zarządzanie licencjami w środowiskach klienta
Doradztwo w zakresie potrzeb klientów w obszarze projektu SAM
Bezpośredni kontakt z klientami
Tworzenie dokumentacji i raportów w zakresie rozwiązań SAM
Wspieranie i szkolenie wewnętrznych konsultantów SAM i klientów

Wymagania:
Zaawansowana umiejętność w zakresie licencjonowania dotyczącej platform systemowych (MS i / lub IBM): środowiska klienckiego i serwerowego
Bardzo dobra znajomość platformy oprogramowania Microsoft i / lub IBM
Minimum 2-3-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży, zarządzaniu lub audytowaniu licencji oprogramowania (Microsoft i / lub IBM)
Wysoka motywacja
Bardzo dobra umiejętność w zakresie rozwiązywania problemów i doradztwa
Doświadczenie z pakietem MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint)
Dobra znajomość języka angielskiego
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywności
Sumienność, odpowiedzialność
Terminowość, staranność
Dodatkowym atutem będzie znajomość zasad licencjonowania innych produktów m.in. Oracle, SAP, Vmware, Red Hat, Adobe.
Dodatkowym atutem będzie posiadanie prawa jazdy kat. B.


Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/22400

Opis ogłoszenia

Opis stanowiska:
Prowadzenie inwentaryzacji oprogramowania
Tworzenie raportów oraz analizowanie środowisk klientów
Prowadzenie licencji i umów dla klientów w rozwiązaniu SAM
Codzienny kontakt z klientami i pomaganie im w zrozumieniu aktualnej sytuacji licencyjnej
Negocjowanie i obsługa umów SAM
Zarządzanie licencjami w środowiskach klienta
Doradztwo w zakresie potrzeb klientów w obszarze projektu SAM
Bezpośredni kontakt z klientami
Tworzenie dokumentacji i raportów w zakresie rozwiązań SAM
Wspieranie i szkolenie wewnętrznych konsultantów SAM i klientów

Wymagania:
Zaawansowana umiejętność w zakresie licencjonowania dotyczącej platform systemowych (MS i / lub IBM): środowiska klienckiego i serwerowego
Bardzo dobra znajomość platformy oprogramowania Microsoft i / lub IBM
Minimum 2-3-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży, zarządzaniu lub audytowaniu licencji oprogramowania (Microsoft i / lub IBM)
Wysoka motywacja
Bardzo dobra umiejętność w zakresie rozwiązywania problemów i doradztwa
Doświadczenie z pakietem MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint)
Dobra znajomość języka angielskiego
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywności
Sumienność, odpowiedzialność
Terminowość, staranność
Dodatkowym atutem będzie znajomość zasad licencjonowania innych produktów m.in. Oracle, SAP, Vmware, Red Hat, Adobe.
Dodatkowym atutem będzie posiadanie prawa jazdy kat. B.


Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/22400