Kierownik Zespołu Utrzymania Usług IT
Dodane Wtorek, 17 Kwietnia 2018, 10:30:00, ID ogłoszenia: 70487Opis ogłoszenia
Dla naszego Klienta, dużej, międzynarodowej organizacji szukamy osoby na stanowisko:
Kierownik Zespołu Utrzymania Usług IT
Twoje super zadania:
* Odpowiedzialność za wsparcie w prawidłowym funkcjonowaniu rozwiązań wspierających biznes
* Definiowanie poziomów wsparcia dla świadczonych usług IT
* Zarządzanie katalogiem usług
* Zarządzanie podwykonawcami w oparciu o umowy SLA
* Odpowiedzialność za utrzymywanie systemów informatycznych
* Współudział w tworzeniu standardów utrzymania systemów informatycznych
* Współpraca w ramach środowiska międzynarodowego
* Świadczenie usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie;
* Ciągłe dopasowywanie oferty usług w obszarze ich zakresu oraz poziomu do wymagań klientów;
* Zapewnienie informacji wymaganej do efektywnego i skutecznego zarządzania usługami IT;
* Zapewnianie zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz ciągłego doskonalenia;
* Zarządzanie ryzykiem
* Koordynowanie prac w zakresie utrzymania katalogu usług i zarządzania wiedzą
* Zarządzanie procesem zarządzania incydentami, incydentami krytycznymi oraz problemami
* Określenie strategii i procesów wprowadzania zmian w środowisku oferowanych usług z perspektywy obszaru utrzymania
* Ustalenie i monitorowanie na bieżąco standardu usług i standardu obsługi Klienta
* Usprawnianie i podnoszenie jakości obsługi Klienta wewnętrznego
* Usprawnianie funkcjonujących procesów, procedur w zakresie świadczonych usług IT i definiowanie standardów
* Zarządzanie repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów.
* Współdziałanie w zakresie poprawy obsługi klienta poprzez aktywne reagowanie na zapytania i rozpatrywanie skarg
* Odpowiedzialność za budżet świadczonych usług IT
* Bieżąca kontrola oferowanych usług IT
* Zarzadzanie dostawcami i nadzór na realizowanymi przez nich pracami.
* Wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia oferowanych usług IT
* Współpraca z klientem wewnętrznym i zarządzanie jego oczekiwaniami.
* Współdziałanie z klientami w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy
* Opracowywanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów na temat wydajności zespołu wsparcia usług IT
* Opracowanie i aktualizacja procedur serwisowych dla wszystkich świadczonych usług, zasad i standardów
* Opracowywanie niezbędnych raportów oczekiwanych przez klientów wewnętrznych i prezentacja ich klientom
* Kontrolowanie zasobów i ich wykorzystania, aby osiągnąć cele jakościowe i ilościowe
* Rozwiązywanie problemów i konfliktów
* Zarządzanie i rozwój podległych pracowników
Od Kandydata oczekujemy:
* Wykształcenie wyższe;
* Minimum 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
* Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi systemy informatyczne;
* Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów zewnętrznych;
* Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym;
* Doświadczenie w zarządzaniu zespołem utrzymaniowym;
* Orientacja na realizację celów biznesowych;
* Umiejętność działania pod presją czasu;
* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
* Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
* Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów.
Mile widziane będzie:
* Umiejętności analityczne;
* Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i przekonywania do innego punktu widzenia;
* Certyfikat ITIL;
Oferujemy:
* Atrakcyjne wynagrodzenie
* Udział w ciekawych, kluczowych dla działania organizacji projektach
* Szeroki pakiet benefitów
* Niezbędne narzędzia pracy
* Laptop, komórka
* Szkolenia dopasowane do potrzeb
Nr ref: ref8392308175
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).
Opis ogłoszenia
Dla naszego Klienta, dużej, międzynarodowej organizacji szukamy osoby na stanowisko:
Kierownik Zespołu Utrzymania Usług IT
Twoje super zadania:
* Odpowiedzialność za wsparcie w prawidłowym funkcjonowaniu rozwiązań wspierających biznes
* Definiowanie poziomów wsparcia dla świadczonych usług IT
* Zarządzanie katalogiem usług
* Zarządzanie podwykonawcami w oparciu o umowy SLA
* Odpowiedzialność za utrzymywanie systemów informatycznych
* Współudział w tworzeniu standardów utrzymania systemów informatycznych
* Współpraca w ramach środowiska międzynarodowego
* Świadczenie usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie;
* Ciągłe dopasowywanie oferty usług w obszarze ich zakresu oraz poziomu do wymagań klientów;
* Zapewnienie informacji wymaganej do efektywnego i skutecznego zarządzania usługami IT;
* Zapewnianie zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz ciągłego doskonalenia;
* Zarządzanie ryzykiem
* Koordynowanie prac w zakresie utrzymania katalogu usług i zarządzania wiedzą
* Zarządzanie procesem zarządzania incydentami, incydentami krytycznymi oraz problemami
* Określenie strategii i procesów wprowadzania zmian w środowisku oferowanych usług z perspektywy obszaru utrzymania
* Ustalenie i monitorowanie na bieżąco standardu usług i standardu obsługi Klienta
* Usprawnianie i podnoszenie jakości obsługi Klienta wewnętrznego
* Usprawnianie funkcjonujących procesów, procedur w zakresie świadczonych usług IT i definiowanie standardów
* Zarządzanie repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów.
* Współdziałanie w zakresie poprawy obsługi klienta poprzez aktywne reagowanie na zapytania i rozpatrywanie skarg
* Odpowiedzialność za budżet świadczonych usług IT
* Bieżąca kontrola oferowanych usług IT
* Zarzadzanie dostawcami i nadzór na realizowanymi przez nich pracami.
* Wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia oferowanych usług IT
* Współpraca z klientem wewnętrznym i zarządzanie jego oczekiwaniami.
* Współdziałanie z klientami w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy
* Opracowywanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów na temat wydajności zespołu wsparcia usług IT
* Opracowanie i aktualizacja procedur serwisowych dla wszystkich świadczonych usług, zasad i standardów
* Opracowywanie niezbędnych raportów oczekiwanych przez klientów wewnętrznych i prezentacja ich klientom
* Kontrolowanie zasobów i ich wykorzystania, aby osiągnąć cele jakościowe i ilościowe
* Rozwiązywanie problemów i konfliktów
* Zarządzanie i rozwój podległych pracowników
Od Kandydata oczekujemy:
* Wykształcenie wyższe;
* Minimum 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
* Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi systemy informatyczne;
* Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów zewnętrznych;
* Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym;
* Doświadczenie w zarządzaniu zespołem utrzymaniowym;
* Orientacja na realizację celów biznesowych;
* Umiejętność działania pod presją czasu;
* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
* Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
* Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów.
Mile widziane będzie:
* Umiejętności analityczne;
* Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i przekonywania do innego punktu widzenia;
* Certyfikat ITIL;
Oferujemy:
* Atrakcyjne wynagrodzenie
* Udział w ciekawych, kluczowych dla działania organizacji projektach
* Szeroki pakiet benefitów
* Niezbędne narzędzia pracy
* Laptop, komórka
* Szkolenia dopasowane do potrzeb
Nr ref: ref8392308175
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).