Kierownik marketingu

Dodane Poniedziałek, 29 Listopada 2021, 8:26:56, ID ogłoszenia: 124524
7 000 zł
Kierownik marketingu
Wyświetleń: 92

Opis ogłoszenia

Poszukujemy managera dla naszego klienta - innowacyjnego technologicznego startupu firmy ccFound sp. z o.o. sp. k. mającego na celu organizowanie wiedzy i mądrości w internecie poprzez międzynarodowy portal pytań i odpowiedzi będący jednocześnie zdecentralizowaną autonomiczną organizacją (DAO) z własnym tokenem CC. W ramach private sale firma zebrała kapitał ponad 1,3 mln dolarów i aktualnie realizuje proces ICO. Obecnie poszukujemy osoby, która wesprze ccFOUND realizując zadania Kierownika Marketingu.

Jeśli:
• ciekawią Cię nowe technologie, śledzisz trendy z zakresu blockchain, smart contractów, kryptowalut, interesujesz się inwestowaniem
• masz świetne zdolności organizacyjne,
• chętnie wychodzisz z inicjatywą i dzielisz się swoimi pomysłami,
• zamieniasz pomysły i plany na praktyczne działanie,
• lubisz pracę z ludźmi, cieszy Cię kontakt z nimi,
• lubisz stawiać przed sobą cele i do nich dążyć,
to Twoje miejsce pracy jest właśnie u nas!

Co będzie należało do Twoich obowiązków:
• zarządzanie operacyjne działem i całością zagadnień z zakresu marketingu,
• wdrażanie strategii marketingowej oraz planów marketingowych,
• projektowanie kampanii marketingowych zarówno dla ICO, jak i promujących portal ccfound.com
• realizacja budżetu marketingowego,
• planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowych, ukierunkowanych na wzrost sprzedaży,
• przygotowywanie planów działań promocyjnych wspierających realizację celów sprzedażowych oraz wizerunkowych,
• zarządzanie podległym zespołem,
• ustalenie i egzekucja celów marketingowych (KPI),
• tworzenie koncepcji pozycjonowania marki na rynku,
• kształtowanie i nadzorowanie realizacji działań Public Relations,
• tworzenie planu udziału w wydarzeniach branżowych, konferencjach tematycznych, targach.

Czego od Ciebie wymagamy:
• min. 5-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
• doświadczenia w zarządzaniu działem i realizacji strategii marketingowej B2B i B2C, kierowaniu projektami marketingowymi o zasięgu krajowym i międzynarodowym,
• umiejętności budowania trwałych relacji biznesowych,
znajomości języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym min. B2
• bardzo dobrej znajomości branży mediów internetowych, atutem będzie również znajomość mediów branżowych,
• znajomości bieżących trendów i narzędzi marketingowych,
• umiejętności efektywnego planowania i realizacji budżetów marketingowych,
• umiejętności skutecznego łączenia komunikacji marketingowej, promocyjnej i PR.

Co chcemy Ci zaoferować:
• udział w innowacyjnym, międzynarodowym projekcie, możliwość wywierania wpływu na kształt firmy i na świat poprzez projekt z misją,
• elastyczne podejście co do formy zatrudnienia, urlopów, czasu i miejsca pracy,
• partnerskie podejście do współpracowników w zakresie rozwoju i budowy kompetencji - wspólnie ustalany plan szkoleń, fundowanie kursów dobranych przez kandydata i ustalonych z firmą, w razie potrzeby coaching itd.,
• atrakcyjne wynagrodzenie uwzględniające poziom Twojego doświadczenia i indywidualne potrzeby,
• pracę w trybie zdalnym,
• ubezpieczenie zdrowotne i od utraty zdolności do pracy,
• stabilną i rozwojową pracę w dofinansowanym startupie,
• świetną atmosferę - współpracę z otwartymi ludźmi, brak korporacyjnej gry pozorów.

Jak wyglądać będzie proces rekrutacji?
• I etap - prosimy o przesłanie CV zawierającego klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Współadministratorów danych osobowych: Maxie Hill Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 29/8 - prowadzącą proces rekrutacyjny i ccFound Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Romana Dmowskiego 3/9 - zlecającą przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego na stanowisko, dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).”
• II etap – badania stylów zachowań MaxieDISC i wywiady telefoniczne z rekruterami
• III etap – indywidualne spotkania online z przedstawicielami firmy.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.

Opis ogłoszenia

Poszukujemy managera dla naszego klienta - innowacyjnego technologicznego startupu firmy ccFound sp. z o.o. sp. k. mającego na celu organizowanie wiedzy i mądrości w internecie poprzez międzynarodowy portal pytań i odpowiedzi będący jednocześnie zdecentralizowaną autonomiczną organizacją (DAO) z własnym tokenem CC. W ramach private sale firma zebrała kapitał ponad 1,3 mln dolarów i aktualnie realizuje proces ICO. Obecnie poszukujemy osoby, która wesprze ccFOUND realizując zadania Kierownika Marketingu.

Jeśli:
• ciekawią Cię nowe technologie, śledzisz trendy z zakresu blockchain, smart contractów, kryptowalut, interesujesz się inwestowaniem
• masz świetne zdolności organizacyjne,
• chętnie wychodzisz z inicjatywą i dzielisz się swoimi pomysłami,
• zamieniasz pomysły i plany na praktyczne działanie,
• lubisz pracę z ludźmi, cieszy Cię kontakt z nimi,
• lubisz stawiać przed sobą cele i do nich dążyć,
to Twoje miejsce pracy jest właśnie u nas!

Co będzie należało do Twoich obowiązków:
• zarządzanie operacyjne działem i całością zagadnień z zakresu marketingu,
• wdrażanie strategii marketingowej oraz planów marketingowych,
• projektowanie kampanii marketingowych zarówno dla ICO, jak i promujących portal ccfound.com
• realizacja budżetu marketingowego,
• planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowych, ukierunkowanych na wzrost sprzedaży,
• przygotowywanie planów działań promocyjnych wspierających realizację celów sprzedażowych oraz wizerunkowych,
• zarządzanie podległym zespołem,
• ustalenie i egzekucja celów marketingowych (KPI),
• tworzenie koncepcji pozycjonowania marki na rynku,
• kształtowanie i nadzorowanie realizacji działań Public Relations,
• tworzenie planu udziału w wydarzeniach branżowych, konferencjach tematycznych, targach.

Czego od Ciebie wymagamy:
• min. 5-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
• doświadczenia w zarządzaniu działem i realizacji strategii marketingowej B2B i B2C, kierowaniu projektami marketingowymi o zasięgu krajowym i międzynarodowym,
• umiejętności budowania trwałych relacji biznesowych,
znajomości języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym min. B2
• bardzo dobrej znajomości branży mediów internetowych, atutem będzie również znajomość mediów branżowych,
• znajomości bieżących trendów i narzędzi marketingowych,
• umiejętności efektywnego planowania i realizacji budżetów marketingowych,
• umiejętności skutecznego łączenia komunikacji marketingowej, promocyjnej i PR.

Co chcemy Ci zaoferować:
• udział w innowacyjnym, międzynarodowym projekcie, możliwość wywierania wpływu na kształt firmy i na świat poprzez projekt z misją,
• elastyczne podejście co do formy zatrudnienia, urlopów, czasu i miejsca pracy,
• partnerskie podejście do współpracowników w zakresie rozwoju i budowy kompetencji - wspólnie ustalany plan szkoleń, fundowanie kursów dobranych przez kandydata i ustalonych z firmą, w razie potrzeby coaching itd.,
• atrakcyjne wynagrodzenie uwzględniające poziom Twojego doświadczenia i indywidualne potrzeby,
• pracę w trybie zdalnym,
• ubezpieczenie zdrowotne i od utraty zdolności do pracy,
• stabilną i rozwojową pracę w dofinansowanym startupie,
• świetną atmosferę - współpracę z otwartymi ludźmi, brak korporacyjnej gry pozorów.

Jak wyglądać będzie proces rekrutacji?
• I etap - prosimy o przesłanie CV zawierającego klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Współadministratorów danych osobowych: Maxie Hill Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 29/8 - prowadzącą proces rekrutacyjny i ccFound Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Romana Dmowskiego 3/9 - zlecającą przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego na stanowisko, dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).”
• II etap – badania stylów zachowań MaxieDISC i wywiady telefoniczne z rekruterami
• III etap – indywidualne spotkania online z przedstawicielami firmy.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.