Specjalista ds. sieci agencyjnej
Dodane Sobota, 26 Października 2024, 15:57:23, ID ogłoszenia: 147094Opis ogłoszenia
Specjalista ds. sieci agencyjnej
LINK DO APLIKOWANIA: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-ds-sieci-agencyjnej/5501-3413-25-f27-3756.html
ZADANIA:
• utrzymywanie poprawności danych w raportach na portalu
• rozliczanie prowizji i inwentaryzacji sklepów agencyjnych – wprowadzanie danych, wgrywanie raportów
• aktualizacja danych w pliku Excel dla sklepów agencyjnych
• komunikacja ze sklepami oraz obsługa reklamacji
• dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji
• nadzór nad poprawnością danych dotyczących agentów
• przygotowywanie raportów i zestawień
• wsparcie działu ds. rozwoju sieci agencyjnej w codziennych zadaniach.
WYMAGANIA:
• orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (warunek konieczny)
• dobra znajomość programów Excel i PowerPoint (min. średniozaawansowany poziom)
• umiejętność pracy z formułami Excel (np. wyszukaj pionowo, tabele przestawne)
• umiejętność pracy z dużą ilością danych, wychwytywanie błędów i znajdowanie rozwiązań
• dokładność, skrupulatność, komunikatywność (warunek konieczny)
• doświadczenie w obiegu dokumentacji i współpracy z klientami
• doświadczenie w pracy w dużej organizacji
• zaangażowanie, proaktywność, pozytywne nastawienie i energia w działaniu.
NASZ KLIENT OFERUJE:
• możliwość podjęcia pracy od zaraz
• dynamiczne środowisko pracy
• możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy (preferowane godziny pracodawcy: 8-15)
• 1 etat, umowa o pracę
• praca zdalna lub hybrydowa
• wynagrodzenie: 4800 - 5200 PLN brutto
• opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe, pakiet sportowy
• paczka świąteczna i przedpłacona karta, pikniki rodzinne
• telefon i laptop służbowy.
Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś zainteresowany/a, czekamy na Twoją aplikację!
Opis ogłoszenia
Specjalista ds. sieci agencyjnej
LINK DO APLIKOWANIA: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-ds-sieci-agencyjnej/5501-3413-25-f27-3756.html
ZADANIA:
• utrzymywanie poprawności danych w raportach na portalu
• rozliczanie prowizji i inwentaryzacji sklepów agencyjnych – wprowadzanie danych, wgrywanie raportów
• aktualizacja danych w pliku Excel dla sklepów agencyjnych
• komunikacja ze sklepami oraz obsługa reklamacji
• dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji
• nadzór nad poprawnością danych dotyczących agentów
• przygotowywanie raportów i zestawień
• wsparcie działu ds. rozwoju sieci agencyjnej w codziennych zadaniach.
WYMAGANIA:
• orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (warunek konieczny)
• dobra znajomość programów Excel i PowerPoint (min. średniozaawansowany poziom)
• umiejętność pracy z formułami Excel (np. wyszukaj pionowo, tabele przestawne)
• umiejętność pracy z dużą ilością danych, wychwytywanie błędów i znajdowanie rozwiązań
• dokładność, skrupulatność, komunikatywność (warunek konieczny)
• doświadczenie w obiegu dokumentacji i współpracy z klientami
• doświadczenie w pracy w dużej organizacji
• zaangażowanie, proaktywność, pozytywne nastawienie i energia w działaniu.
NASZ KLIENT OFERUJE:
• możliwość podjęcia pracy od zaraz
• dynamiczne środowisko pracy
• możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy (preferowane godziny pracodawcy: 8-15)
• 1 etat, umowa o pracę
• praca zdalna lub hybrydowa
• wynagrodzenie: 4800 - 5200 PLN brutto
• opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe, pakiet sportowy
• paczka świąteczna i przedpłacona karta, pikniki rodzinne
• telefon i laptop służbowy.
Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś zainteresowany/a, czekamy na Twoją aplikację!