Doradca Klienta - Specjalista ds. Obsługi Klienta

Dodane Wtorek, 05 Kwietnia 2016, 15:59:59, ID ogłoszenia: 17413
Do negocjacji
Doradca Klienta - Specjalista ds. Obsługi Klienta
Wyświetleń: 1086

Opis ogłoszenia

Obecnie do naszego teamu poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta


Oferujemy:
- elastyczne warunki współpracy (umowa o pracę, umowa zlecenie lub kontrakt),
- bardzo dobre warunki finansowe (stała podstawa oraz liczne premie i bonusy),
- bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowaną ścieżkę kariery,
- komfortowe biuro ze strefą wypoczynku, pyszną kawą i świetnymi ludźmi,
- wsparcie kompetentnego i wyrozumiałego przełożonego,
- system pracy oparty o work-life balance,
- liczne szkolenia, konkursy i eventy firmowe.

Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- minimum rocznego doświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży/obsługi klienta/call center,
- łatwości wykorzystywania nowych technologii w codziennej pracy,
- kreatywności i innowacyjności w codziennych zadaniach,
- optymizmu i otwartości na ludzi i wyzwania,
- pozytywnej energii, którą wniesiesz do naszego zespołu.

Zakres obowiązków:
- obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy,
- sprzedaż i dosprzedaż produktów (finansowe, ochronne i majątkowe) zgodnie z przeprowadzoną analizą potrzeb klienta,
- cykliczny kontakt z klientem w ramach obsługi posprzedażowej,
- realizacja założonych KPI’s.


Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, daj nam o tym znać przesyłając swoje CV.

Opis ogłoszenia

Obecnie do naszego teamu poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta


Oferujemy:
- elastyczne warunki współpracy (umowa o pracę, umowa zlecenie lub kontrakt),
- bardzo dobre warunki finansowe (stała podstawa oraz liczne premie i bonusy),
- bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowaną ścieżkę kariery,
- komfortowe biuro ze strefą wypoczynku, pyszną kawą i świetnymi ludźmi,
- wsparcie kompetentnego i wyrozumiałego przełożonego,
- system pracy oparty o work-life balance,
- liczne szkolenia, konkursy i eventy firmowe.

Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- minimum rocznego doświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży/obsługi klienta/call center,
- łatwości wykorzystywania nowych technologii w codziennej pracy,
- kreatywności i innowacyjności w codziennych zadaniach,
- optymizmu i otwartości na ludzi i wyzwania,
- pozytywnej energii, którą wniesiesz do naszego zespołu.

Zakres obowiązków:
- obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy,
- sprzedaż i dosprzedaż produktów (finansowe, ochronne i majątkowe) zgodnie z przeprowadzoną analizą potrzeb klienta,
- cykliczny kontakt z klientem w ramach obsługi posprzedażowej,
- realizacja założonych KPI’s.


Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, daj nam o tym znać przesyłając swoje CV.