Doradca ds. obsługi klienta

Dodane Piątek, 24 Września 2021, 13:34:29, ID ogłoszenia: 123049
Do negocjacji
Doradca ds. obsługi klienta
Wyświetleń: 80

Opis ogłoszenia

DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.
DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia. Certyfikat nr 8194

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydata/-tki do pracy na stanowisku:

Doradca ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: ul. Konstruktorska 12A, Warszawa

Do twoich obowiązków będzie należało:
• kompleksowa obsługa klienta;
• prowadzenie kampanii informacyjnych dla klientów;
• budowanie długofalowych i pozytywnych relacji z klientami;
• samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów;
• udzielanie informacji dotyczącej aktualnej oferty firmy;
• praca z bazami danych, pakietem MS Office oraz z systemami call center/CRM;
• wsparcie działu sprzedaży w kontakcie z klientami;
• inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań.

Jesteś idealnym kandydatem jeżeli:
• zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z możliwością podniesienia kwalifikacji zawodowych;
• posiadasz min. roczne doświadczenie w pośredniej (zdalnej) komunikacji z klientami;
• jesteś osobą komunikatywną, odpowiedzialną, otwartą, potrafiącą nawiązać i utrzymać kontakty interpersonalne z każdym klientem;
• posiadasz pozytywne nastawienie i wysoką kulturę osobistą;
• samodzielność w działaniu jest Twoją mocną stroną;
• posiadasz praktyczną znajomość obsługi MS Office oraz systemów Call Center/CRM

Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o dogodną formę zatrudnienia;
• pracę w systemie jednozmianowym;
• szkolenia wstępne i okresowe, podnoszące kompetencje;
• jasno określone ścieżki rozwoju oraz możliwości awansu w ramach danej struktury lub projektu;
• wynagrodzenie stałe oraz system premiowy zależny od wyników pracy;
• przyjazne środowisko pracy oraz codzienna dawka wiedzy i pozytywnej energii.

Administratorem danych osobowych będzie Dekra Praca Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-644), ul. Puszkarska 9, KRS: 0000415384. Celem przetwarzania danych osobowych jest wzięcie udziału w jednostkowym procesie rekrutacyjnym, w ramach którego następować będzie ocena kwalifikacji kandydata do pracy na określonym stanowisku, ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określonym stanowisku oraz wybór odpowiedniej osoby do zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny, zgoda kandydata, uzasadniony interes Administratora oraz realizacja czynności koniecznych do wykonania przed zawarciem umowy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi wzięcie udziału w procesie rekrutacyjnym. Kandydatowi przysługuje prawo wycofania zgody na przetwarzanie, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, prawo ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.

Opis ogłoszenia

DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.
DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia. Certyfikat nr 8194

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydata/-tki do pracy na stanowisku:

Doradca ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: ul. Konstruktorska 12A, Warszawa

Do twoich obowiązków będzie należało:
• kompleksowa obsługa klienta;
• prowadzenie kampanii informacyjnych dla klientów;
• budowanie długofalowych i pozytywnych relacji z klientami;
• samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów;
• udzielanie informacji dotyczącej aktualnej oferty firmy;
• praca z bazami danych, pakietem MS Office oraz z systemami call center/CRM;
• wsparcie działu sprzedaży w kontakcie z klientami;
• inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań.

Jesteś idealnym kandydatem jeżeli:
• zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z możliwością podniesienia kwalifikacji zawodowych;
• posiadasz min. roczne doświadczenie w pośredniej (zdalnej) komunikacji z klientami;
• jesteś osobą komunikatywną, odpowiedzialną, otwartą, potrafiącą nawiązać i utrzymać kontakty interpersonalne z każdym klientem;
• posiadasz pozytywne nastawienie i wysoką kulturę osobistą;
• samodzielność w działaniu jest Twoją mocną stroną;
• posiadasz praktyczną znajomość obsługi MS Office oraz systemów Call Center/CRM

Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o dogodną formę zatrudnienia;
• pracę w systemie jednozmianowym;
• szkolenia wstępne i okresowe, podnoszące kompetencje;
• jasno określone ścieżki rozwoju oraz możliwości awansu w ramach danej struktury lub projektu;
• wynagrodzenie stałe oraz system premiowy zależny od wyników pracy;
• przyjazne środowisko pracy oraz codzienna dawka wiedzy i pozytywnej energii.

Administratorem danych osobowych będzie Dekra Praca Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-644), ul. Puszkarska 9, KRS: 0000415384. Celem przetwarzania danych osobowych jest wzięcie udziału w jednostkowym procesie rekrutacyjnym, w ramach którego następować będzie ocena kwalifikacji kandydata do pracy na określonym stanowisku, ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określonym stanowisku oraz wybór odpowiedniej osoby do zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny, zgoda kandydata, uzasadniony interes Administratora oraz realizacja czynności koniecznych do wykonania przed zawarciem umowy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi wzięcie udziału w procesie rekrutacyjnym. Kandydatowi przysługuje prawo wycofania zgody na przetwarzanie, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, prawo ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.