Asystentka Działu Testów i Inspekcji
Dodane Czwartek, 21 Grudnia 2017, 9:28:42, ID ogłoszenia: 63775Opis ogłoszenia
PROPONOWANE STANOWISKO: Asystentka Działu Testów i Inspekcji
BRANŻA: KONTROLA JAKOSCI
MIEJSCE PRACY: WARSZAWA
WYMAGANIA: (wykształcenie - kierunek, języki, komputer, cechy osobowe, prawo jazdy itp.)
• wykształcenie w trakcie studiów lub wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne, finansowe, techniczne, pokrewne.
• znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
• umiejętność obsługi komputera, w tym bardzo dobra znajomość MS Excel (formuły, makra, tabele przestawne, tworzenie baz danych, inne funkcje), MS Word, Power Point, obsługa aplikacji internetowych;
• bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu, umiejętność samodzielnego wyznaczania priorytetów;
• sumienność, dokładność, skrupulatność i odpowiedzialność za realizowane zadania;
• umiejętność szybkiego uczenia się i dostosowywania do nowej sytuacji;
• wysokie umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole.
ZADANIA:
• prowadzanie rejestrów i ewidencji usług kontroli jakości, ewidencji klientów, sprzedaży;
• współpraca z działem księgowości przy wystawianiu dokumentów finansowych;
• przygotowywanie zestawień, raportów, prezentacji, tłumaczeń
• prowadzenie rejestru i monitorowanie użytkowania sprzętu powierzonego pracownikom zewnętrznym;
• wspieranie działu przy realizacji bieżących projektów
• pomoc przy organizacji spotkań wewnętrznych;
• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania działu;
• dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
OFEROWANE WARUNKI: (rodzaj umowy, wysokość wynagrodzenia, szkolenia itp.)
• interesująca praca w młodym zespole, w dynamicznie rozwijającej się firmie
• stabilne warunki zatrudnienia – umowa o prace
• możliwość rozwoju zawodowego.
DATA ROZPOCZĘCIA pracy: jak najszybciej (styczeń 2018)
CZAS TRWANIA pracy: okres próbny, czas nieokreślony
APLIKACJA POWINNA ZAWIERAĆ:
x CV
x list motywacyjny
x zdjęcie
Opis ogłoszenia
PROPONOWANE STANOWISKO: Asystentka Działu Testów i Inspekcji
BRANŻA: KONTROLA JAKOSCI
MIEJSCE PRACY: WARSZAWA
WYMAGANIA: (wykształcenie - kierunek, języki, komputer, cechy osobowe, prawo jazdy itp.)
• wykształcenie w trakcie studiów lub wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne, finansowe, techniczne, pokrewne.
• znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
• umiejętność obsługi komputera, w tym bardzo dobra znajomość MS Excel (formuły, makra, tabele przestawne, tworzenie baz danych, inne funkcje), MS Word, Power Point, obsługa aplikacji internetowych;
• bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu, umiejętność samodzielnego wyznaczania priorytetów;
• sumienność, dokładność, skrupulatność i odpowiedzialność za realizowane zadania;
• umiejętność szybkiego uczenia się i dostosowywania do nowej sytuacji;
• wysokie umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole.
ZADANIA:
• prowadzanie rejestrów i ewidencji usług kontroli jakości, ewidencji klientów, sprzedaży;
• współpraca z działem księgowości przy wystawianiu dokumentów finansowych;
• przygotowywanie zestawień, raportów, prezentacji, tłumaczeń
• prowadzenie rejestru i monitorowanie użytkowania sprzętu powierzonego pracownikom zewnętrznym;
• wspieranie działu przy realizacji bieżących projektów
• pomoc przy organizacji spotkań wewnętrznych;
• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania działu;
• dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
OFEROWANE WARUNKI: (rodzaj umowy, wysokość wynagrodzenia, szkolenia itp.)
• interesująca praca w młodym zespole, w dynamicznie rozwijającej się firmie
• stabilne warunki zatrudnienia – umowa o prace
• możliwość rozwoju zawodowego.
DATA ROZPOCZĘCIA pracy: jak najszybciej (styczeń 2018)
CZAS TRWANIA pracy: okres próbny, czas nieokreślony
APLIKACJA POWINNA ZAWIERAĆ:
x CV
x list motywacyjny
x zdjęcie