PRACA w Zespole Wsparcia Pracowników
Dodane Wtorek, 11 Grudnia 2018, 13:27:09, ID ogłoszenia: 81920Opis ogłoszenia
Pracownik Zespołu Wsparcia ds. Obsługi Klienta w Play
Zakres obowiązków:
- Rozwiązywanie zgłoszeń klientów PLAY;
- Back - office'owa obsługa klienta;
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami i dbanie o wizerunek firmy;
- Udzielanie informacji.
Oczekiwania:
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta,
- Znajomość pakietu MS Office.
Oferta:
- Umowa o pracę oraz stabilne zatrudnienie;
- Wynagrodzenie zasadnicze + system premiowy powiązany z osobistymi wynikami pracy
- Możliwości rozwoju w strukturach PLAY: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne;
- Imprezy integracyjne;
- Lekcje j. angielskiego.
- Karta MultiSport; opieka medyczne i ubezpieczenie na życie.
Opis ogłoszenia
Pracownik Zespołu Wsparcia ds. Obsługi Klienta w Play
Zakres obowiązków:
- Rozwiązywanie zgłoszeń klientów PLAY;
- Back - office'owa obsługa klienta;
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami i dbanie o wizerunek firmy;
- Udzielanie informacji.
Oczekiwania:
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta,
- Znajomość pakietu MS Office.
Oferta:
- Umowa o pracę oraz stabilne zatrudnienie;
- Wynagrodzenie zasadnicze + system premiowy powiązany z osobistymi wynikami pracy
- Możliwości rozwoju w strukturach PLAY: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne;
- Imprezy integracyjne;
- Lekcje j. angielskiego.
- Karta MultiSport; opieka medyczne i ubezpieczenie na życie.