Zatrudnię Sekretarkę / Recepcjonistkę

Dodane Poniedziałek, 02 Września 2019, 18:13:03, ID ogłoszenia: 96931
Do negocjacji
Zatrudnię Sekretarkę / Recepcjonistkę
Wyświetleń: 282

Opis ogłoszenia

Firma Veg King Europe Sp. z o. o. jest najbardziej dynamicznie rozwijającą się firmą w branży owocowo-warzywnej w kraju. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Recepcjonistki / Sekretarki z perfekcyjną znajomością języka angielskiego. Jesteśmy otwarci na młode i kreatywne osoby.


GŁÓWNE OBOWIĄZKI:

• Prowadzenie sekretariatu, przyjmowanie gości, obsługa strefy konferencyjnej.
• Systematyzowanie, prowadzenie, archiwizacja korespondencji.
• Organizowanie podróży służbowych.
• Pomoc w organizowaniu spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych.
• Zarządzanie kalendarzem spotkań
• Obsługa centrali telefonicznej
• Odbieranie i nadawanie przesyłek kurierskich
• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, w tym o estetyczny wygląd biura i jego zaopatrzenie w niezbędne materiały.
• Zamówienia materiałów biurowych oraz produktów spożywczych do biura zgodnie z zaplanowanym budżetem.

WYMAGANIA:

• Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• Doskonałej znajomości pakietu MS Office
• Umiejętności pracy w zespole oraz przyjaznego nastawienia do otoczenia
• Bardzo dobrej organizacji pracy
• Doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku
• Wysoka kultura osobista


Oferujemy:
• Ruchomy czas pracy
• Możliwość ciekawej pracy w międzynarodowym środowisku oraz nabywania nowych, cennych umiejętności

Opis ogłoszenia

Firma Veg King Europe Sp. z o. o. jest najbardziej dynamicznie rozwijającą się firmą w branży owocowo-warzywnej w kraju. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Recepcjonistki / Sekretarki z perfekcyjną znajomością języka angielskiego. Jesteśmy otwarci na młode i kreatywne osoby.


GŁÓWNE OBOWIĄZKI:

• Prowadzenie sekretariatu, przyjmowanie gości, obsługa strefy konferencyjnej.
• Systematyzowanie, prowadzenie, archiwizacja korespondencji.
• Organizowanie podróży służbowych.
• Pomoc w organizowaniu spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych.
• Zarządzanie kalendarzem spotkań
• Obsługa centrali telefonicznej
• Odbieranie i nadawanie przesyłek kurierskich
• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, w tym o estetyczny wygląd biura i jego zaopatrzenie w niezbędne materiały.
• Zamówienia materiałów biurowych oraz produktów spożywczych do biura zgodnie z zaplanowanym budżetem.

WYMAGANIA:

• Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• Doskonałej znajomości pakietu MS Office
• Umiejętności pracy w zespole oraz przyjaznego nastawienia do otoczenia
• Bardzo dobrej organizacji pracy
• Doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku
• Wysoka kultura osobista


Oferujemy:
• Ruchomy czas pracy
• Możliwość ciekawej pracy w międzynarodowym środowisku oraz nabywania nowych, cennych umiejętności