Wysokodochodowa szkoła języków obcych w Warszawie na sprzedaż.

Dodane Poniedziałek, 03 Lutego 2014, 15:11:05, ID ogłoszenia: 1867
400 000 zł
Wysokodochodowa szkoła języków obcych w Warszawie na sprzedaż.
Wyświetleń: 639

Opis ogłoszenia

Sprzedam wysokodochodową szkołę języków obcych w Warszawie. Przedsiębiorstwo działa na bazie franczyzy z umową bezterminową od 5 lat w Warszawie. Opłata franczyzowa jest stała i niezależna od obrotu czy zysku. Szkoła ma wypracowaną renomę, stałych klientów od lat – głównie korporacje i firmy, zatrudnia ok. 60 lektorów na umowy o współpracę, ma dwóch pracowników biurowych. Szkoła obsługuje klientów z całej Warszawy – jest to nauka języków obcych z dojazdem do Klienta przez 7 dni w tygodniu od 7 do 23.
Koszty stałe szkoły: 2 pracowników biurowych, opłata franczyzowa, biuro.
Koszty zmienne szkoły: wynagrodzenia lektorskie w zależności (wszyscy są na umowach o dzieło lub umowach o współpracy – nie ma pracowników etatowych) od ilości przeprowadzonych lekcji w miesiącu, materiały biurowe.
Szkoła ma bardzo dobrze wypracowaną ścieżkę sprzedaży oraz e-marketing. Posiada własną bazę danych adresów mailowych 650 tys oraz platformę do mailingu, ma bardzo dobrze wypozycjonowane strony.
Franczyzodawca zapewnia również zaplecze marketingowe i wsparcie.
Szczegóły finansowe firmy w rozmowie bezpośredniej.

Opis ogłoszenia

Sprzedam wysokodochodową szkołę języków obcych w Warszawie. Przedsiębiorstwo działa na bazie franczyzy z umową bezterminową od 5 lat w Warszawie. Opłata franczyzowa jest stała i niezależna od obrotu czy zysku. Szkoła ma wypracowaną renomę, stałych klientów od lat – głównie korporacje i firmy, zatrudnia ok. 60 lektorów na umowy o współpracę, ma dwóch pracowników biurowych. Szkoła obsługuje klientów z całej Warszawy – jest to nauka języków obcych z dojazdem do Klienta przez 7 dni w tygodniu od 7 do 23.
Koszty stałe szkoły: 2 pracowników biurowych, opłata franczyzowa, biuro.
Koszty zmienne szkoły: wynagrodzenia lektorskie w zależności (wszyscy są na umowach o dzieło lub umowach o współpracy – nie ma pracowników etatowych) od ilości przeprowadzonych lekcji w miesiącu, materiały biurowe.
Szkoła ma bardzo dobrze wypracowaną ścieżkę sprzedaży oraz e-marketing. Posiada własną bazę danych adresów mailowych 650 tys oraz platformę do mailingu, ma bardzo dobrze wypozycjonowane strony.
Franczyzodawca zapewnia również zaplecze marketingowe i wsparcie.
Szczegóły finansowe firmy w rozmowie bezpośredniej.