Warsztaty projektowania opakowań

Dodane Wtorek, 01 Grudnia 2015, 16:01:30, ID ogłoszenia: 11685
560 zł
Warsztaty projektowania opakowań
Wyświetleń: 1017

Opis ogłoszenia

Zapraszamy na 20-godz. warsztaty "Opakowania sprzedają produkt", które odbędą się w Szkole grafiki komputerowej "Publishing School" w Krakowie.

Termin: 13 i 14 lutego 2016 r. (sobota i niedziela) w godz. 9.00-15.00 oraz 20 lutego 2016 r. (sobota) w godz. 15.00–20.00

Dla kogo?
dla osób kreatywnych, dla grafików DTP, grafików w firmach produkcyjnych i agencjach reklamowych oraz drukarniach, dla właścicieli małych firm reklamowych, dla absolwentów szkół i uczelni plastycznych aplikujących do pracy, dla absolwentów "Publishing School"

Prowadzi: mgr Ireneusz Szandała – artysta grafik, projektant opakowań dla prestiżowych marek oraz animacji multimedialnych, właściciel Abarel Studio, wykładowca "Publishing School"

Program:
1. Co grafik projektujący opakowania koniecznie wiedzieć powinien (3 godz.)
a) Rodzaje i elementy opakowań, materiały, techniki zadrukowywania
b) Opakowania typowe, nietypowe, luksusowe, nowatorskie
c) Funkcje opakowań: ochronna, edukacyjna, informacyjna, reklamowa
d) Marketing opakowania: produkt, producent, grupa docelowa, koszt opakowania, key idea promująca produkt poprzez opakowanie
Ćwiczenia: porównanie i ocena przykładowych opakowań, analiza briefu klienta, próba samodzielnego wykreowania key idea dla opakowywanego produktu
2. Sześć zasad projektowania graficznego opakowań (2 godz.): zasada umiaru, formy słabej i silnej, kontrastu, hierarchii ważności elementów tekstowych, rytmu, zasada patrzenia na opakowanie oczami konsumenta
Ćwiczenia: rozpoznawanie zastosowania zasad w przykładowych opakowaniach prestiżowych marek
3. Liczy się pomysł – tworzenie kuszących klienta wizualizacji przekazu reklamowego na opakowaniach (2 godz.)
Ćwiczenia: zamień słowa na obraz np. zimna herbata, ciepłe lody, szkice na tabletach graficznych w Photoshop
4. Fotografia reklamowa produktowa – czym jest, jak się ją robi, jak dobiera do projektu? (4 godz.)
Ćwiczenia: fotografowanie produktów własnymi aparatami cyfrowymi
5. Projektujemy opakowanie krok po kroku – ćwiczenia (9 godz.)
a) Kreatywna wizualizacja reklamowa treści werbalnych projektowanego opakowania
b) Wybór parametrów technicznych: kształtu, materiałów, sposobu otwierania, techniki drukowania, ceny itd.
c) DTP: układ graficzny, tło, kolor, foto, liternictwo, grupy tekstu, tinty, kody paskowe i numeratory
d) Graficzne przygotowanie materiałów w Photoshop oraz pliku w Illustrator
e) Sposoby wizualizacji projektów opakowań dla klienta
f) Wykrojnik do opakowań, jak przygotować plik, aby zamówić bezbłędny wykrojnik
Ćwiczenia: dobre i złe opakowania, ocena projektów z punktu widzenia producenta i konsumenta

Koszt: 560 zł brutto (28 zł brutto za godz. zajęć)

Szczegóły http://publishingschool.pl/BookingRetrieve.aspx?ID=26183

Opis ogłoszenia

Zapraszamy na 20-godz. warsztaty "Opakowania sprzedają produkt", które odbędą się w Szkole grafiki komputerowej "Publishing School" w Krakowie.

Termin: 13 i 14 lutego 2016 r. (sobota i niedziela) w godz. 9.00-15.00 oraz 20 lutego 2016 r. (sobota) w godz. 15.00–20.00

Dla kogo?
dla osób kreatywnych, dla grafików DTP, grafików w firmach produkcyjnych i agencjach reklamowych oraz drukarniach, dla właścicieli małych firm reklamowych, dla absolwentów szkół i uczelni plastycznych aplikujących do pracy, dla absolwentów "Publishing School"

Prowadzi: mgr Ireneusz Szandała – artysta grafik, projektant opakowań dla prestiżowych marek oraz animacji multimedialnych, właściciel Abarel Studio, wykładowca "Publishing School"

Program:
1. Co grafik projektujący opakowania koniecznie wiedzieć powinien (3 godz.)
a) Rodzaje i elementy opakowań, materiały, techniki zadrukowywania
b) Opakowania typowe, nietypowe, luksusowe, nowatorskie
c) Funkcje opakowań: ochronna, edukacyjna, informacyjna, reklamowa
d) Marketing opakowania: produkt, producent, grupa docelowa, koszt opakowania, key idea promująca produkt poprzez opakowanie
Ćwiczenia: porównanie i ocena przykładowych opakowań, analiza briefu klienta, próba samodzielnego wykreowania key idea dla opakowywanego produktu
2. Sześć zasad projektowania graficznego opakowań (2 godz.): zasada umiaru, formy słabej i silnej, kontrastu, hierarchii ważności elementów tekstowych, rytmu, zasada patrzenia na opakowanie oczami konsumenta
Ćwiczenia: rozpoznawanie zastosowania zasad w przykładowych opakowaniach prestiżowych marek
3. Liczy się pomysł – tworzenie kuszących klienta wizualizacji przekazu reklamowego na opakowaniach (2 godz.)
Ćwiczenia: zamień słowa na obraz np. zimna herbata, ciepłe lody, szkice na tabletach graficznych w Photoshop
4. Fotografia reklamowa produktowa – czym jest, jak się ją robi, jak dobiera do projektu? (4 godz.)
Ćwiczenia: fotografowanie produktów własnymi aparatami cyfrowymi
5. Projektujemy opakowanie krok po kroku – ćwiczenia (9 godz.)
a) Kreatywna wizualizacja reklamowa treści werbalnych projektowanego opakowania
b) Wybór parametrów technicznych: kształtu, materiałów, sposobu otwierania, techniki drukowania, ceny itd.
c) DTP: układ graficzny, tło, kolor, foto, liternictwo, grupy tekstu, tinty, kody paskowe i numeratory
d) Graficzne przygotowanie materiałów w Photoshop oraz pliku w Illustrator
e) Sposoby wizualizacji projektów opakowań dla klienta
f) Wykrojnik do opakowań, jak przygotować plik, aby zamówić bezbłędny wykrojnik
Ćwiczenia: dobre i złe opakowania, ocena projektów z punktu widzenia producenta i konsumenta

Koszt: 560 zł brutto (28 zł brutto za godz. zajęć)

Szczegóły http://publishingschool.pl/BookingRetrieve.aspx?ID=26183