Team Manager - Zespół Rekrutacji
Dodane Wtorek, 28 Listopada 2017, 14:25:06, ID ogłoszenia: 62287Opis ogłoszenia
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisko:
Team Manager - Zespół Rekrutacji
Twoje zadania:
* Odpowiedzialność za zbudowanie i zarządzanie zespołem,
* Tworzenie strategii biznesowej, planów oraz wizerunku marki,
* Bieżące doradztwo i współpraca w zakresie sprzedaży usług B2B we współpracy z działem handlowym,
* Wdrożenie polityki współpracy z Klientami,
* Zarządzanie procesem rekrutacji i selekcji kandydatów,
* Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników,
* Odpowiedzialność za budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy,
Nasze oczekiwania:
* Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
* Doświadczenie w obszarze rekrutacji,
* Umiejętność zarządzania projektami,
* Znajomość innowacyjnych narzędzi i tematów w obszarze HR,
* Wysokie zdolności interpersonalne,
* Łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji biznesowych,
* Bardzo dobra organizacja czasu pracy własnej oraz podległego zespołu,
* Kreatywność oraz motywowanie do działania,
* Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
* Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w realizacji projektów Employer Brandingowych.
Proponujemy:
* Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/B2B,
* Atrakcyjne wynagrodzenie,
* Pakiet ubezpieczeniowy,
* Lekcje języka angielskiego,
* Niezbędne narzędzie do pracy (laptop, smartfon),
* Biuro w Centrum Warszawy,
* Elastyczne godziny pracy.
Nr ref: ref1285905147
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).
Opis ogłoszenia
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisko:
Team Manager - Zespół Rekrutacji
Twoje zadania:
* Odpowiedzialność za zbudowanie i zarządzanie zespołem,
* Tworzenie strategii biznesowej, planów oraz wizerunku marki,
* Bieżące doradztwo i współpraca w zakresie sprzedaży usług B2B we współpracy z działem handlowym,
* Wdrożenie polityki współpracy z Klientami,
* Zarządzanie procesem rekrutacji i selekcji kandydatów,
* Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników,
* Odpowiedzialność za budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy,
Nasze oczekiwania:
* Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
* Doświadczenie w obszarze rekrutacji,
* Umiejętność zarządzania projektami,
* Znajomość innowacyjnych narzędzi i tematów w obszarze HR,
* Wysokie zdolności interpersonalne,
* Łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji biznesowych,
* Bardzo dobra organizacja czasu pracy własnej oraz podległego zespołu,
* Kreatywność oraz motywowanie do działania,
* Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
* Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w realizacji projektów Employer Brandingowych.
Proponujemy:
* Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/B2B,
* Atrakcyjne wynagrodzenie,
* Pakiet ubezpieczeniowy,
* Lekcje języka angielskiego,
* Niezbędne narzędzie do pracy (laptop, smartfon),
* Biuro w Centrum Warszawy,
* Elastyczne godziny pracy.
Nr ref: ref1285905147
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).