Team Leader/Supervisor Call Center
Dodane Wtorek, 11 Kwietnia 2017, 11:44:58, ID ogłoszenia: 48155Opis ogłoszenia
Główne obowiązki na stanowisku:
Sprzedaż usług Call Center
Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie rozmów oraz negocjacji z klientami,
Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami,
Wymagania:
Doświadczenie w sprzedaży systemów Call Center/Contact Center
Komunikatywność, swoboda wypowiedzi, samodyscyplina, punktualność, umiejętność prowadzenia rozmów biznesowych.
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Dogodne warunki zatrudnienia,
Niezbędne narzędzia do pracy.
Zapraszamy do przesłania CV
jobs@personnelandmedia.com
Opis ogłoszenia
Główne obowiązki na stanowisku:
Sprzedaż usług Call Center
Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie rozmów oraz negocjacji z klientami,
Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami,
Wymagania:
Doświadczenie w sprzedaży systemów Call Center/Contact Center
Komunikatywność, swoboda wypowiedzi, samodyscyplina, punktualność, umiejętność prowadzenia rozmów biznesowych.
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Dogodne warunki zatrudnienia,
Niezbędne narzędzia do pracy.
Zapraszamy do przesłania CV
jobs@personnelandmedia.com