Team Leader/Supervisor Call Center

Dodane Wtorek, 11 Kwietnia 2017, 11:44:58, ID ogłoszenia: 48155
Do negocjacji
Team Leader/Supervisor Call Center
Wyświetleń: 539

Opis ogłoszenia

Główne obowiązki na stanowisku:

Sprzedaż usług Call Center
Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie rozmów oraz negocjacji z klientami,
Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami,

Wymagania:

Doświadczenie w sprzedaży systemów Call Center/Contact Center
Komunikatywność, swoboda wypowiedzi, samodyscyplina, punktualność, umiejętność prowadzenia rozmów biznesowych.

Oferujemy:

Atrakcyjne wynagrodzenie,
Dogodne warunki zatrudnienia,
Niezbędne narzędzia do pracy.

Zapraszamy do przesłania CV
jobs@personnelandmedia.com

Opis ogłoszenia

Główne obowiązki na stanowisku:

Sprzedaż usług Call Center
Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie rozmów oraz negocjacji z klientami,
Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami,

Wymagania:

Doświadczenie w sprzedaży systemów Call Center/Contact Center
Komunikatywność, swoboda wypowiedzi, samodyscyplina, punktualność, umiejętność prowadzenia rozmów biznesowych.

Oferujemy:

Atrakcyjne wynagrodzenie,
Dogodne warunki zatrudnienia,
Niezbędne narzędzia do pracy.

Zapraszamy do przesłania CV
jobs@personnelandmedia.com