Team Leader z j. niemieckim, portugalskim, hiszpańskim, greckim lub słowackim,

Dodane Poniedziałek, 21 Listopada 2016, 14:23:25, ID ogłoszenia: 34308
Do negocjacji
Team Leader z j. niemieckim, portugalskim, hiszpańskim, greckim lub słowackim,
Wyświetleń: 562

Opis ogłoszenia

Branża: Sprzedaż/Handel zagraniczny
Język obcy: jeden z j. hiszpański.portugalski, niemiecki, grecki lub słowacki
Miasto: Warszawa
Region: mazowieckie
Opis stanowiska
- Analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów;
- Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym;
- Administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów;
- Podział zadań między Konsultantów;
- Bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań;
- Obsługa stanowiska dyżurnego według określonego harmonogramu;
- Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań do Managera Operacyjnego

Wymagania
- dobra znajomość języka obcego
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem (najlepiej call center)
- doświadczenie sprzedażowe
- świetna organizacja pracy

Oferujemy
- atrakcyjne zarobki,
- umowa o pracę,
- możliwości rozwoju,
- samodzielne stanowisko.
Prosimy o cv na adres: amalanowska.linguajob@gmail.com

Opis ogłoszenia

Branża: Sprzedaż/Handel zagraniczny
Język obcy: jeden z j. hiszpański.portugalski, niemiecki, grecki lub słowacki
Miasto: Warszawa
Region: mazowieckie
Opis stanowiska
- Analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów;
- Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym;
- Administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów;
- Podział zadań między Konsultantów;
- Bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań;
- Obsługa stanowiska dyżurnego według określonego harmonogramu;
- Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań do Managera Operacyjnego

Wymagania
- dobra znajomość języka obcego
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem (najlepiej call center)
- doświadczenie sprzedażowe
- świetna organizacja pracy

Oferujemy
- atrakcyjne zarobki,
- umowa o pracę,
- możliwości rozwoju,
- samodzielne stanowisko.
Prosimy o cv na adres: amalanowska.linguajob@gmail.com