Szkolenie online: Komunikacja interpersonalna
Dodane Wtorek, 06 Września 2022, 8:19:51, ID ogłoszenia: 130792Opis ogłoszenia
Dobra komunikacja to jeden z podstawowych filarów funkcjonowania w relacjach z innymi - zarówno w kontaktach biznesowych, jak i w życiu prywatnym.
Uważne słuchanie i klarowne przekazywanie informacji zmienia często punkt widzenia rozmówcy. Doskonalenie technik komunikacji pomaga przekraczać bariery, uwolnić swój potencjał, zbudować pozytywne relacje z otoczeniem i rozwijać umiejętności zawodowe.
1. Cele szkolenia
- identyfikacja pomyłek i barier w komunikacji,
- poznanie własnego stylu komunikacji: mocne strony i obszary do rozwoju,
- nabycie umiejętności dopasowania rodzaju komunikacji do typu odbiorcy, uwzględniając skuteczne umiejętności komunikacyjne,
- zapoznanie z zasadami udoskonalenia umiejętności w zakresie efektywnego komunikowania się zorientowanego na budowanie mostów komunikacyjnych w każdej relacji, w sytuacji zawodowej oraz konfliktowej.
2. Efekty kształcenia:
- oszczędność czasu dzięki jasnemu formułowaniu komunikatów,
- umiejętność rozwiązywania trudnych sytuacji w oparciu o współpracę,
- dopasowanie stylu komunikacji do ról i preferencji rozmówcy,
- precyzyjnego przekazywania informacji zwrotnych,
- kontrolowania jakości komunikacji przez parafrazę, zadawanie pytań i weryfikację przekazu,
- umiejętność budowania komunikatów i rozumienia komunikatów nadawcy zgodnych z założeniem,
- identyfikacji i analizy problemów, które rodzi brak komunikacji i współpracy.
3. Jak szkolimy:
- 8h intensywnego szkolenia online (4 x 2h),
- forma szkolenia: mini wykład, praktyczne ćwiczenia, dyskusje na forum,
- jasne, przystępne, zrozumiałe treści merytoryczne,
- materiały w formie PDF przesłane na maila przed każdą częścią szkolenia.
4. Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób dążących do doskonalenia umiejętności komunikacyjnych. Warsztat sprawdzi się zarówno dla członków zespołów pracowniczych, jak osób indywidualnych chcących poprawić umiejętność komunikacji interpersonalnej.
5. Wymagania od uczestników:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie.
TERMIN:
4 spotkania po 2h: 5.10.2022 - (godz. 18-20), 12.10.2022 - (godz. 18-20), 19.10.2022 - (godz. 18-20), 26.10.2022 - (godz. 18-20).
REJESTRACJA:
https://eventis.pl/szkolenie/komunikacja-interpersonalna-85598-id88859
lub adres mailowy: mandalaczaja@gmail.com
CENY I RABATY:
Standardowa cena - 199zł (brutto).
Przy rejestracji za pomocą powyższego linku - rabat 3%.
Przy zapisie 2 osób jednocześnie - 180zł/osoba (brutto).
Dodatkowe rabaty (np. dla grup) wyceniane indywidualnie.
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest zgłoszenie minimum 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia.
- W ciągu 48h od zgłoszenia Organizator prześle szczegółowe informacje dotyczące wydarzenia.
- Płatność powinna nastąpić najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo do przełożenia szkolenia, jeżeli na daną edycję nie zgłosi się minimalna liczba osób (min. 5 osób).
ORGANIZATOR:
MANDALA jest firmą szkoleniowo-doradczą specjalizującą się w prowadzeniu procesów rozwoju. Głównym obszarem działalności jest rozwój osobisty. Współpracujemy z przedsiębiorstwami w zakresie szeroko pojętych prac administracyjnych, wsparciu w rekrutacji, szkoleniach interpersonalnych dla zespołów i osób indywidualnych. Podnoszenie kompetencji jest nieodłącznym elementem rozwoju człowieka. Wiemy jednak, że każdy jest indywidualną jednostką i ma inne potrzeby. Tworzymy produkty edukacyjne w oparciu o rzeczywiste potrzeby Klienta. Przekazujemy wiedzę w sposób rzetelny i przystępny. Korzystamy z własnej bazy szkoleń, jednak projektujemy również produkty “szyte na miarę” - według potrzeb Klienta. Sesje indywidualne prowadzone są z elementami life coachingu, a także psychologii pozytywnej.
Najważniejszymi wartościami, jakimi się kierujemy są profesjonalizm i etyczne podejście oraz wzajemne zaufanie. Wierzymy, że taka postawa pomaga przynosić obopólne korzyści i budować trwałe relacje.
PRELEGENT:
Natalia Czaja - jako trener prowadzę indywidualne sesje coachingowe, wspieram ludzi w dążeniu do wyznaczonych celów, prowadzę warsztaty dla grup. Swoją wiedzę zdobyłam podczas studiów na kierunku Zarządzanie zasobami ludzkimi, ale również podczas licznych kursów doszkalających (m.im. Akademia Coachingu, Life Coaching, Trener kompetencji miękkich, Trener Szkoleniowiec, Psychologia pozytywna w edukacji, Jak zwiększyć poczucie własnej wartości, itp.). Ukończyłam także kurs przygotowania pedagogicznego dla trenerów pozaszkolnych form edukacji. Posiadam doświadczenie w zarządzaniu zespołem osób, motywowaniu, prowadzeniu warsztatów wewnątrzorganizacyjnych, pracy z młodzieżą.
Ponad 10 lat pracy w obsłudze Klienta. Ponad 5 lat zarządzania zespołami. Ponad 100h sesji indywidualnych. Ponad 100h warsztatów / szkoleń dla grup.
Opis ogłoszenia
Dobra komunikacja to jeden z podstawowych filarów funkcjonowania w relacjach z innymi - zarówno w kontaktach biznesowych, jak i w życiu prywatnym.
Uważne słuchanie i klarowne przekazywanie informacji zmienia często punkt widzenia rozmówcy. Doskonalenie technik komunikacji pomaga przekraczać bariery, uwolnić swój potencjał, zbudować pozytywne relacje z otoczeniem i rozwijać umiejętności zawodowe.
1. Cele szkolenia
- identyfikacja pomyłek i barier w komunikacji,
- poznanie własnego stylu komunikacji: mocne strony i obszary do rozwoju,
- nabycie umiejętności dopasowania rodzaju komunikacji do typu odbiorcy, uwzględniając skuteczne umiejętności komunikacyjne,
- zapoznanie z zasadami udoskonalenia umiejętności w zakresie efektywnego komunikowania się zorientowanego na budowanie mostów komunikacyjnych w każdej relacji, w sytuacji zawodowej oraz konfliktowej.
2. Efekty kształcenia:
- oszczędność czasu dzięki jasnemu formułowaniu komunikatów,
- umiejętność rozwiązywania trudnych sytuacji w oparciu o współpracę,
- dopasowanie stylu komunikacji do ról i preferencji rozmówcy,
- precyzyjnego przekazywania informacji zwrotnych,
- kontrolowania jakości komunikacji przez parafrazę, zadawanie pytań i weryfikację przekazu,
- umiejętność budowania komunikatów i rozumienia komunikatów nadawcy zgodnych z założeniem,
- identyfikacji i analizy problemów, które rodzi brak komunikacji i współpracy.
3. Jak szkolimy:
- 8h intensywnego szkolenia online (4 x 2h),
- forma szkolenia: mini wykład, praktyczne ćwiczenia, dyskusje na forum,
- jasne, przystępne, zrozumiałe treści merytoryczne,
- materiały w formie PDF przesłane na maila przed każdą częścią szkolenia.
4. Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób dążących do doskonalenia umiejętności komunikacyjnych. Warsztat sprawdzi się zarówno dla członków zespołów pracowniczych, jak osób indywidualnych chcących poprawić umiejętność komunikacji interpersonalnej.
5. Wymagania od uczestników:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie.
TERMIN:
4 spotkania po 2h: 5.10.2022 - (godz. 18-20), 12.10.2022 - (godz. 18-20), 19.10.2022 - (godz. 18-20), 26.10.2022 - (godz. 18-20).
REJESTRACJA:
https://eventis.pl/szkolenie/komunikacja-interpersonalna-85598-id88859
lub adres mailowy: mandalaczaja@gmail.com
CENY I RABATY:
Standardowa cena - 199zł (brutto).
Przy rejestracji za pomocą powyższego linku - rabat 3%.
Przy zapisie 2 osób jednocześnie - 180zł/osoba (brutto).
Dodatkowe rabaty (np. dla grup) wyceniane indywidualnie.
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest zgłoszenie minimum 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia.
- W ciągu 48h od zgłoszenia Organizator prześle szczegółowe informacje dotyczące wydarzenia.
- Płatność powinna nastąpić najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo do przełożenia szkolenia, jeżeli na daną edycję nie zgłosi się minimalna liczba osób (min. 5 osób).
ORGANIZATOR:
MANDALA jest firmą szkoleniowo-doradczą specjalizującą się w prowadzeniu procesów rozwoju. Głównym obszarem działalności jest rozwój osobisty. Współpracujemy z przedsiębiorstwami w zakresie szeroko pojętych prac administracyjnych, wsparciu w rekrutacji, szkoleniach interpersonalnych dla zespołów i osób indywidualnych. Podnoszenie kompetencji jest nieodłącznym elementem rozwoju człowieka. Wiemy jednak, że każdy jest indywidualną jednostką i ma inne potrzeby. Tworzymy produkty edukacyjne w oparciu o rzeczywiste potrzeby Klienta. Przekazujemy wiedzę w sposób rzetelny i przystępny. Korzystamy z własnej bazy szkoleń, jednak projektujemy również produkty “szyte na miarę” - według potrzeb Klienta. Sesje indywidualne prowadzone są z elementami life coachingu, a także psychologii pozytywnej.
Najważniejszymi wartościami, jakimi się kierujemy są profesjonalizm i etyczne podejście oraz wzajemne zaufanie. Wierzymy, że taka postawa pomaga przynosić obopólne korzyści i budować trwałe relacje.
PRELEGENT:
Natalia Czaja - jako trener prowadzę indywidualne sesje coachingowe, wspieram ludzi w dążeniu do wyznaczonych celów, prowadzę warsztaty dla grup. Swoją wiedzę zdobyłam podczas studiów na kierunku Zarządzanie zasobami ludzkimi, ale również podczas licznych kursów doszkalających (m.im. Akademia Coachingu, Life Coaching, Trener kompetencji miękkich, Trener Szkoleniowiec, Psychologia pozytywna w edukacji, Jak zwiększyć poczucie własnej wartości, itp.). Ukończyłam także kurs przygotowania pedagogicznego dla trenerów pozaszkolnych form edukacji. Posiadam doświadczenie w zarządzaniu zespołem osób, motywowaniu, prowadzeniu warsztatów wewnątrzorganizacyjnych, pracy z młodzieżą.
Ponad 10 lat pracy w obsłudze Klienta. Ponad 5 lat zarządzania zespołami. Ponad 100h sesji indywidualnych. Ponad 100h warsztatów / szkoleń dla grup.