Strona i system rezerwacji dla hotelu, pensjonatu, apartamentów.
Dodane Sobota, 21 Sierpnia 2021, 12:00:47, ID ogłoszenia: 122085Opis ogłoszenia
1. Prowadzisz Pensjonat/ Hotel/ Hostel/ Villę/ Pokoje Gościnne/ domki wczasowe czy Apartamenty w systemie krótkoterminowym lub dopiero zaczynasz ten biznes?
2. Znajdujesz się na portalach turystycznych, ale ich obsługa zajmuje Ci za dużo czasu? Nie wiem gdzie szukać obłożenia na swoje usługi?
3. Jesteś cały czas przywiązany do swojego telefonu komórkowego?
4. Nie masz pomysłu co zrobić aby zapełnić swoje pomieszczenia w niskim sezonie, lub jak dotrzeć do nowych grup klientów?
5. Myślisz o sprzedaży swojego obiektu, ze względu na jego nierentowność?
Jeśli Twoja odpowiedź na co najmniej 4 pytania brzmi: TAK, przeczytaj poniższą ofertę! Mamy na to sposoby :)
Strona i system rezerwacji pensjonaty, apartamenty
Strona internetowa jest podstawowym elementem wizerunku danego obiektu, to bardzo ważny element nie tylko w zakresie „ukazywania” oferty na rynku i tworzenia wizerunku obiektu, ale także coraz częściej narzędzie BEZPOŚREDNIEJ sprzedaży swoich pomieszczeń przeznaczonych na wynajem krótkoterminowy.
Prawidłowo skonstruowana strona internetowa, dogłębnie dostosowana pod względem treści oraz narzędzi sprzedażowych, oraz pozycjonowana przez firmy godne zaufania, potrafi wygenerować sprzedaż nawet o 50% większą niż największe serwisy bookingowe, i inne serwisy branżowe, w których zawsze od sprzedaży musimy płacić niemałe prowizje lub wysokie kwoty abonamentów.
Channel Manager wraz z systemem rezerwacyjnym i obsługą płatności On-Line.
Oprócz samej strony internetowej i podjęcia współpracy z wieloma międzynarodowymi portalami rezerwacyjnymi, ważnym jest CHANNEL MANAGER, w skrócie to system który pozwala Państwu na połączenie wszystkich kanałów sprzedaży w jednym miejscu jednocześnie umożliwia on zarządzanie nimi z jednego panelu administracyjnego, bez niepotrzebnego marnowania czasu na wprowadzanie blokad osobno na każdym portalu w momencie złożenia rezerwacji telefonicznej czy On-line przez klienta.
Taki system umożliwia również pobranie płatności od przyszłego Gościa który złoży rezerwację w Państwa obiekcie, z któregokolwiek kanału sprzedaży, tutaj oczywistym i kluczowym elementem jest prawidłowa konfiguracja tychże kanałów z Channel Managerem, dzięki niemu oszczędzają Państwo czas na obsługę rezerwacji, bez zbędnego wysyłania Gościom numerów rachunków do przedpłat, i innych czynności pochłaniających Państwa czas.
System również tworzy Państwu bazę Klientów, na podstawie której można wysyłać oferty specjalne, promocje właśnie do użytkowników którzy korzystali już z Państwa usług.
Strona i system rezerwacji pensjonaty, apartamenty Nazwa Strona system rezerwacji dla hoteli
Zdjęcia pomieszczeń, dokładny opis przedmiotów przeznaczonych do rezerwacji oraz tłumaczenie ich w różnych językach.
Dosyć istotną rolą dla podjęcia decyzji ewentualnego wyboru Państwa oferty przez Klienta, jest wykonanie bardzo szczegółowych zdjęć pomieszczeń.
Klienci chcą zobaczyć dokładnie co mogą u Państwa zarezerwować, jakie jest dostępne wyposażenie, dlatego tak ważny jest ten pierwszy „rzut oka.
Na pierwszym planie zawsze znajduje się zdjęcie pomieszczenia i to jest pierwszy element z którym zapoznaje się przyszły Klient, dlatego wykonanie zdjęć w sposób prawidłowy i szczegółowy, przeważa najczęściej nad złożeniem rezerwacji właśnie w Państwa obiekcie.
Kolejnym elementem jest opis pomieszczenia, prowadząc działalność na terenie Polski każdy z obiektów tworzy opis w języku ojczystym, ale zależnie od regionu, dotychczasowych doświadczeń, i innych czynników mogących wpływać na sprzedaż pomieszczeń, należy również dostosować się w pełni do przyjęcia Klientów zagranicznych.
Tłumaczenie opisów na różne języki, ta zasada ma również zastosowanie do strony www, którą należy wówczas skonstruować w różnych językach.
Bardzo ważnym jest dokładne opisanie i zilustrowanie Państwa oferty, to kolejny czynnik który powinien być dla Państwa jednym z głównych wyznaczników do stosowania go w swoim obiekcie, w celu pozyskania konkretnego profilowanego przez Państwa Gościa.
Regulamin obiektu i zasady korzystania z pomieszczeń przeznaczonych na wynajem.
Element obowiązkowy w pracy obiektów turystycznych, winien być on napisany w sposób bardzo dokładny, określając wszelkie zasady panujące na terenie Państwa obiektu
Dokument ten powinien być zabezpieczeniem Państwa w razie nieścisłości powstających na linii Obiekt- Klient, poprzez zawarcie zwrotów dokładnych i niejako również prawnych, ma po prostu chronić obiekt przed ewentualnymi niezasadnymi roszczeniami Klienta ale także chronić jego prawa wynikające z użytkowania danego lokalu.
Bardzo często tłumaczony w różnych językach, ze względu na cel pozyskania Klienta również zagranicznego, jest też jednym z niewątpliwie mniejszych kryteriów którymi kieruje się Klient przy wyborze akurat Państwa oferty, ale jednak dokument ten musi określać zasady panujące w Państwa obiekcie, z którymi Klient musi zapoznać się przed złożeniem rezerwacji, i wyrazić zgodę na postanowienia w nim zawarte.
Dlatego ważnym jest, aby regulamin obiektu był jasno skonkretyzowany, a postanowienia w nim zawarte nie były dla Klienta krzywdzące, mowa również o wystrzeganiu się stosowania klauzul niedozwolonych, i zachowaniu podstawowych zasad w zakresie praw konsumenckich obowiązujących w Polsce.
Sprzedaż pomieszczeń przeznaczonych na cele biznesowe oraz imprezy okolicznościowe.
Znajdujące się przestrzenie w obiektach takie jak sale konferencyjne, szkoleniowe, oraz sale przeznaczone docelowo na imprezy okolicznościowe, to w przypadku obiektów posiadających własną gastronomię spory zastrzyk zysków w szczególności w tzw. NISKICH OKRESACH.
Częstą sytuacją w obiektach jest fakt nie wykorzystywania ich w codziennej pracy, takie pomieszczenie można wprowadzić do oferty, i pokazać je w odpowiedni sposób na lokalnym rynku na którym działa obiekt.
Promocja takiego pomieszczenia, utworzenie oferty standardowej, oraz wprowadzenie jej do sprzedaży, wymaga nierzadko głębszej analizy oraz podjęcia wielu czynności, po wykonaniu których zwykle następuje moment sukcesu.
Pozyskanie kolejnych Klientów (często BIZNES), na ten element Państwa działalności, przynosi dochody nierzadko równające się 50% dochodów ze sprzedaży pozostałych pomieszczeń na sam wynajem celem krótkotrwałego pobytu.
Warto zastanowić się czy posiadają Państwo taką powierzchnię, którą można przeznaczyć na dodatkowe przynoszące wymierny efekt usługi.
Podjęcie współpracy z ogólnoświatowymi portalami rezerwacyjnymi to bardzo istotny krok na przód w prowadzeniu Państwa działalności, wówczas mają Państwo możliwość ukazania swojej oferty w sposób GLOBALNY, to znaczy taki, który pozyskuje Klientów z różnych stron świata, niekiedy obiekty tzw. „Drogie” pod względem cen świadczonych usług mają problemy z pozyskaniem Klientów lokalnych i tym samym problemy z prowadzeniem ciągłego pełnego obłożenia swoich obiektów.
Wyjście naprzeciw Klientom zagranicznym, umożliwia w większości przypadków istotny wzrost sprzedaży bez potrzeby obniżania cen a nadto wliczania kosztów prowizji do cen zawyżonych wprowadzanych na portale zagraniczne.
Tak naprawdę obiekt nie ponosi kosztów prezentacji na tych portalach, jednocześnie ukazując swą ofertę wielu milionom osób na całym świecie.
W dobie obecnych czasów objętych wysokim poziomem informatyzacji w różnych dziedzinach naszego codziennego życia, niewątpliwie płatności bez fizycznego użycia pieniądza są bardzo powszechną metodą rozliczeń, dziś każdy z nas ma już konto bankowe oraz internet.
Polska jest jednym z bardzo nielicznych krajów, który jako jeden z pierwszych testował płatności zbliżeniowe, i inne nowinki technologiczne względem właśnie płatności bezgotówkowych.
W naszym kraju również powołano fundację, która pokrywa koszty prowizji od transakcji kartami w ciągu pierwszych 12 miesięcy po podpisaniu umowy na terminal, dotyczy to obrotu w wysokości pierwszych 100 tys. zł (na jeden terminal).
Dlatego tak ważnym jest, aby wdrożyć do swoich obiektów możliwość płatności kartą, wiele obiektów jest jeszcze niepewnych co do idei i intencji operatorów płatności, lecz zawarcie umowy z pewnym dostawcą usług, poprzez wynegocjowanie najbardziej elastycznych warunków współpracy pomiędzy obiektem a operatorem, zaowocuje pełnym przekonaniem co do faktycznej obsługi tej formy płatności.
Co jest przedmiotem powyższej oferty?
Przedmiotem oferty jest całkowite wykonanie Twojej oferty od zera a mianowicie:
1. Stworzenie strony internetowej (serwer, domena) na podstawie przesłanych przez Ciebie danych, oraz na materiałach własnych.
2. Osobiste wykonanie przez nas sesji fotograficznej wszystkich pomieszczeń (do 20 pokoi lub apartamentów) znajdujących się w obiekcie, oraz części wspólnych i okolic obiektu.
3. Zoptymalizowanie całego systemu rezerwacji, połączenie go z największymi partnerami w Polsce i na świecie, odpowiednie skonfigurowanie z zewnętrznymi kanałami sprzedaży.
4. Napisanie oferty, regulaminu, polityki prywatności, zilustrowanie oferty na stronie www i systemie rezerwacji, w tym tłumaczenie tekstu na stronie i w systemie rezerwacji na jeden dowolny język obcy (oprócz polskiego)
5. Zintegrowanie strony www wraz z systemem rezerwacji (implementacja w stronie), dostosowanie miejsc umieszczenia kodów systemu, kontrola działania i współpracy strony z systemem rezerwacji.
6. Zsynchronizowanie wszelkich kalendarzy ze wszystkich źródeł dotychczasowego pozyskiwania Klienta, do jednego głównego systemu rezerwacji, oraz jeżeli konieczne przepisania ręcznego tych rezerwacji, celem uniknięcia tzw. overbookingu.
7. Dostosowaniu strony do procesu dalszego pozycjonowania jej w wyszukiwarkach (bezpłatnie doradzimy skuteczną firmę pozycjonującą strony www).
8. Przeprowadzenia szkolenia na rzecz Zlecającego z obsługi systemu rezerwacyjnego, obsługi zaplecza strony internetowej, w tym za pomocą telefonu komórkowego.
9. Negocjacji najkorzystniejszych warunków na rynku Polskim odnośnie współpracy z podmiotem zewnętrznym, oferującym usługę dzierżawy przenośnego terminala płatniczego.
10. Udzielamy ciągłego codziennego wsparcia technicznego w razie potrzeby- jesteśmy dla Ciebie!
Czy to wszystko?- Nic bardziej mylnego!
Z naszych referencji wynika, że:
1. W przeciągu średnio 1 miesiąca, obiekty turystyczne notują dzięki naszym zmianom od 25% - 50% wzrostu obłożenia.
2. Zlecenie wykonujemy terminowo, czas wykonania zlecenia średnio wynosi 14-20 dni kalendarzowych.
3. Zaangażowanie czasu właścicieli obiektów w obsługę kanałów sprzedaży, spada o blisko 80%.
4. Współpracujemy z największymi, gwarantujemy globalny zasięg Twoich usług
Chcesz wiedzieć więcej?
Zapraszamy!
Opis ogłoszenia
1. Prowadzisz Pensjonat/ Hotel/ Hostel/ Villę/ Pokoje Gościnne/ domki wczasowe czy Apartamenty w systemie krótkoterminowym lub dopiero zaczynasz ten biznes?
2. Znajdujesz się na portalach turystycznych, ale ich obsługa zajmuje Ci za dużo czasu? Nie wiem gdzie szukać obłożenia na swoje usługi?
3. Jesteś cały czas przywiązany do swojego telefonu komórkowego?
4. Nie masz pomysłu co zrobić aby zapełnić swoje pomieszczenia w niskim sezonie, lub jak dotrzeć do nowych grup klientów?
5. Myślisz o sprzedaży swojego obiektu, ze względu na jego nierentowność?
Jeśli Twoja odpowiedź na co najmniej 4 pytania brzmi: TAK, przeczytaj poniższą ofertę! Mamy na to sposoby :)
Strona i system rezerwacji pensjonaty, apartamenty
Strona internetowa jest podstawowym elementem wizerunku danego obiektu, to bardzo ważny element nie tylko w zakresie „ukazywania” oferty na rynku i tworzenia wizerunku obiektu, ale także coraz częściej narzędzie BEZPOŚREDNIEJ sprzedaży swoich pomieszczeń przeznaczonych na wynajem krótkoterminowy.
Prawidłowo skonstruowana strona internetowa, dogłębnie dostosowana pod względem treści oraz narzędzi sprzedażowych, oraz pozycjonowana przez firmy godne zaufania, potrafi wygenerować sprzedaż nawet o 50% większą niż największe serwisy bookingowe, i inne serwisy branżowe, w których zawsze od sprzedaży musimy płacić niemałe prowizje lub wysokie kwoty abonamentów.
Channel Manager wraz z systemem rezerwacyjnym i obsługą płatności On-Line.
Oprócz samej strony internetowej i podjęcia współpracy z wieloma międzynarodowymi portalami rezerwacyjnymi, ważnym jest CHANNEL MANAGER, w skrócie to system który pozwala Państwu na połączenie wszystkich kanałów sprzedaży w jednym miejscu jednocześnie umożliwia on zarządzanie nimi z jednego panelu administracyjnego, bez niepotrzebnego marnowania czasu na wprowadzanie blokad osobno na każdym portalu w momencie złożenia rezerwacji telefonicznej czy On-line przez klienta.
Taki system umożliwia również pobranie płatności od przyszłego Gościa który złoży rezerwację w Państwa obiekcie, z któregokolwiek kanału sprzedaży, tutaj oczywistym i kluczowym elementem jest prawidłowa konfiguracja tychże kanałów z Channel Managerem, dzięki niemu oszczędzają Państwo czas na obsługę rezerwacji, bez zbędnego wysyłania Gościom numerów rachunków do przedpłat, i innych czynności pochłaniających Państwa czas.
System również tworzy Państwu bazę Klientów, na podstawie której można wysyłać oferty specjalne, promocje właśnie do użytkowników którzy korzystali już z Państwa usług.
Strona i system rezerwacji pensjonaty, apartamenty Nazwa Strona system rezerwacji dla hoteli
Zdjęcia pomieszczeń, dokładny opis przedmiotów przeznaczonych do rezerwacji oraz tłumaczenie ich w różnych językach.
Dosyć istotną rolą dla podjęcia decyzji ewentualnego wyboru Państwa oferty przez Klienta, jest wykonanie bardzo szczegółowych zdjęć pomieszczeń.
Klienci chcą zobaczyć dokładnie co mogą u Państwa zarezerwować, jakie jest dostępne wyposażenie, dlatego tak ważny jest ten pierwszy „rzut oka.
Na pierwszym planie zawsze znajduje się zdjęcie pomieszczenia i to jest pierwszy element z którym zapoznaje się przyszły Klient, dlatego wykonanie zdjęć w sposób prawidłowy i szczegółowy, przeważa najczęściej nad złożeniem rezerwacji właśnie w Państwa obiekcie.
Kolejnym elementem jest opis pomieszczenia, prowadząc działalność na terenie Polski każdy z obiektów tworzy opis w języku ojczystym, ale zależnie od regionu, dotychczasowych doświadczeń, i innych czynników mogących wpływać na sprzedaż pomieszczeń, należy również dostosować się w pełni do przyjęcia Klientów zagranicznych.
Tłumaczenie opisów na różne języki, ta zasada ma również zastosowanie do strony www, którą należy wówczas skonstruować w różnych językach.
Bardzo ważnym jest dokładne opisanie i zilustrowanie Państwa oferty, to kolejny czynnik który powinien być dla Państwa jednym z głównych wyznaczników do stosowania go w swoim obiekcie, w celu pozyskania konkretnego profilowanego przez Państwa Gościa.
Regulamin obiektu i zasady korzystania z pomieszczeń przeznaczonych na wynajem.
Element obowiązkowy w pracy obiektów turystycznych, winien być on napisany w sposób bardzo dokładny, określając wszelkie zasady panujące na terenie Państwa obiektu
Dokument ten powinien być zabezpieczeniem Państwa w razie nieścisłości powstających na linii Obiekt- Klient, poprzez zawarcie zwrotów dokładnych i niejako również prawnych, ma po prostu chronić obiekt przed ewentualnymi niezasadnymi roszczeniami Klienta ale także chronić jego prawa wynikające z użytkowania danego lokalu.
Bardzo często tłumaczony w różnych językach, ze względu na cel pozyskania Klienta również zagranicznego, jest też jednym z niewątpliwie mniejszych kryteriów którymi kieruje się Klient przy wyborze akurat Państwa oferty, ale jednak dokument ten musi określać zasady panujące w Państwa obiekcie, z którymi Klient musi zapoznać się przed złożeniem rezerwacji, i wyrazić zgodę na postanowienia w nim zawarte.
Dlatego ważnym jest, aby regulamin obiektu był jasno skonkretyzowany, a postanowienia w nim zawarte nie były dla Klienta krzywdzące, mowa również o wystrzeganiu się stosowania klauzul niedozwolonych, i zachowaniu podstawowych zasad w zakresie praw konsumenckich obowiązujących w Polsce.
Sprzedaż pomieszczeń przeznaczonych na cele biznesowe oraz imprezy okolicznościowe.
Znajdujące się przestrzenie w obiektach takie jak sale konferencyjne, szkoleniowe, oraz sale przeznaczone docelowo na imprezy okolicznościowe, to w przypadku obiektów posiadających własną gastronomię spory zastrzyk zysków w szczególności w tzw. NISKICH OKRESACH.
Częstą sytuacją w obiektach jest fakt nie wykorzystywania ich w codziennej pracy, takie pomieszczenie można wprowadzić do oferty, i pokazać je w odpowiedni sposób na lokalnym rynku na którym działa obiekt.
Promocja takiego pomieszczenia, utworzenie oferty standardowej, oraz wprowadzenie jej do sprzedaży, wymaga nierzadko głębszej analizy oraz podjęcia wielu czynności, po wykonaniu których zwykle następuje moment sukcesu.
Pozyskanie kolejnych Klientów (często BIZNES), na ten element Państwa działalności, przynosi dochody nierzadko równające się 50% dochodów ze sprzedaży pozostałych pomieszczeń na sam wynajem celem krótkotrwałego pobytu.
Warto zastanowić się czy posiadają Państwo taką powierzchnię, którą można przeznaczyć na dodatkowe przynoszące wymierny efekt usługi.
Podjęcie współpracy z ogólnoświatowymi portalami rezerwacyjnymi to bardzo istotny krok na przód w prowadzeniu Państwa działalności, wówczas mają Państwo możliwość ukazania swojej oferty w sposób GLOBALNY, to znaczy taki, który pozyskuje Klientów z różnych stron świata, niekiedy obiekty tzw. „Drogie” pod względem cen świadczonych usług mają problemy z pozyskaniem Klientów lokalnych i tym samym problemy z prowadzeniem ciągłego pełnego obłożenia swoich obiektów.
Wyjście naprzeciw Klientom zagranicznym, umożliwia w większości przypadków istotny wzrost sprzedaży bez potrzeby obniżania cen a nadto wliczania kosztów prowizji do cen zawyżonych wprowadzanych na portale zagraniczne.
Tak naprawdę obiekt nie ponosi kosztów prezentacji na tych portalach, jednocześnie ukazując swą ofertę wielu milionom osób na całym świecie.
W dobie obecnych czasów objętych wysokim poziomem informatyzacji w różnych dziedzinach naszego codziennego życia, niewątpliwie płatności bez fizycznego użycia pieniądza są bardzo powszechną metodą rozliczeń, dziś każdy z nas ma już konto bankowe oraz internet.
Polska jest jednym z bardzo nielicznych krajów, który jako jeden z pierwszych testował płatności zbliżeniowe, i inne nowinki technologiczne względem właśnie płatności bezgotówkowych.
W naszym kraju również powołano fundację, która pokrywa koszty prowizji od transakcji kartami w ciągu pierwszych 12 miesięcy po podpisaniu umowy na terminal, dotyczy to obrotu w wysokości pierwszych 100 tys. zł (na jeden terminal).
Dlatego tak ważnym jest, aby wdrożyć do swoich obiektów możliwość płatności kartą, wiele obiektów jest jeszcze niepewnych co do idei i intencji operatorów płatności, lecz zawarcie umowy z pewnym dostawcą usług, poprzez wynegocjowanie najbardziej elastycznych warunków współpracy pomiędzy obiektem a operatorem, zaowocuje pełnym przekonaniem co do faktycznej obsługi tej formy płatności.
Co jest przedmiotem powyższej oferty?
Przedmiotem oferty jest całkowite wykonanie Twojej oferty od zera a mianowicie:
1. Stworzenie strony internetowej (serwer, domena) na podstawie przesłanych przez Ciebie danych, oraz na materiałach własnych.
2. Osobiste wykonanie przez nas sesji fotograficznej wszystkich pomieszczeń (do 20 pokoi lub apartamentów) znajdujących się w obiekcie, oraz części wspólnych i okolic obiektu.
3. Zoptymalizowanie całego systemu rezerwacji, połączenie go z największymi partnerami w Polsce i na świecie, odpowiednie skonfigurowanie z zewnętrznymi kanałami sprzedaży.
4. Napisanie oferty, regulaminu, polityki prywatności, zilustrowanie oferty na stronie www i systemie rezerwacji, w tym tłumaczenie tekstu na stronie i w systemie rezerwacji na jeden dowolny język obcy (oprócz polskiego)
5. Zintegrowanie strony www wraz z systemem rezerwacji (implementacja w stronie), dostosowanie miejsc umieszczenia kodów systemu, kontrola działania i współpracy strony z systemem rezerwacji.
6. Zsynchronizowanie wszelkich kalendarzy ze wszystkich źródeł dotychczasowego pozyskiwania Klienta, do jednego głównego systemu rezerwacji, oraz jeżeli konieczne przepisania ręcznego tych rezerwacji, celem uniknięcia tzw. overbookingu.
7. Dostosowaniu strony do procesu dalszego pozycjonowania jej w wyszukiwarkach (bezpłatnie doradzimy skuteczną firmę pozycjonującą strony www).
8. Przeprowadzenia szkolenia na rzecz Zlecającego z obsługi systemu rezerwacyjnego, obsługi zaplecza strony internetowej, w tym za pomocą telefonu komórkowego.
9. Negocjacji najkorzystniejszych warunków na rynku Polskim odnośnie współpracy z podmiotem zewnętrznym, oferującym usługę dzierżawy przenośnego terminala płatniczego.
10. Udzielamy ciągłego codziennego wsparcia technicznego w razie potrzeby- jesteśmy dla Ciebie!
Czy to wszystko?- Nic bardziej mylnego!
Z naszych referencji wynika, że:
1. W przeciągu średnio 1 miesiąca, obiekty turystyczne notują dzięki naszym zmianom od 25% - 50% wzrostu obłożenia.
2. Zlecenie wykonujemy terminowo, czas wykonania zlecenia średnio wynosi 14-20 dni kalendarzowych.
3. Zaangażowanie czasu właścicieli obiektów w obsługę kanałów sprzedaży, spada o blisko 80%.
4. Współpracujemy z największymi, gwarantujemy globalny zasięg Twoich usług
Chcesz wiedzieć więcej?
Zapraszamy!