Specjalista w Dziale Administracji Nieruchomościami (z językiem niemieckim)

Dodane Czwartek, 23 Lutego 2017, 11:56:12, ID ogłoszenia: 41515
Do negocjacji
Specjalista w Dziale Administracji Nieruchomościami (z językiem niemieckim)
Wyświetleń: 795

Opis ogłoszenia

Zakres obowiązków:
• Prowadzenie rejestru umów najmu,
• Przygotowywanie danych do faktur dla najemców,
• Tworzenie rozliczeń rocznych kosztów operacyjnych generowanych przez nieruchomości,
• Przygotowywanie dokumentacji związanej z rozpatrywaniem reklamacji,
• Ścisła współpraca z Działem Administrowania Nieruchomościami.

Wymagania:
• Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – warunek konieczny,
• Bardzo dobra znajomość pakietu Office (zwłaszcza Excel),
• Zaangażowanie w pracę oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne,
• Umiejętność pracy w zespole,
• Doświadczenie w pracy z programem SAP ( mile widziane SAP FX ),
• Dobra znajomość języka angielskiego.

Co oferujemy:
• Możliwości rozwoju zawodowego w stabilnej, międzynarodowej organizacji,
• Nowoczesne i przyjazne środowisko pracy,
• Premie uzależnione od wyników,
• Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy.

Opis ogłoszenia

Zakres obowiązków:
• Prowadzenie rejestru umów najmu,
• Przygotowywanie danych do faktur dla najemców,
• Tworzenie rozliczeń rocznych kosztów operacyjnych generowanych przez nieruchomości,
• Przygotowywanie dokumentacji związanej z rozpatrywaniem reklamacji,
• Ścisła współpraca z Działem Administrowania Nieruchomościami.

Wymagania:
• Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – warunek konieczny,
• Bardzo dobra znajomość pakietu Office (zwłaszcza Excel),
• Zaangażowanie w pracę oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne,
• Umiejętność pracy w zespole,
• Doświadczenie w pracy z programem SAP ( mile widziane SAP FX ),
• Dobra znajomość języka angielskiego.

Co oferujemy:
• Możliwości rozwoju zawodowego w stabilnej, międzynarodowej organizacji,
• Nowoczesne i przyjazne środowisko pracy,
• Premie uzależnione od wyników,
• Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy.