Specjalista Ds.Wsparcia Technicznego Klienta z językiem niemieckim

Dodane Czwartek, 26 Lipca 2018, 10:23:49, ID ogłoszenia: 75235
Do negocjacji
Specjalista Ds.Wsparcia Technicznego Klienta z językiem niemieckim
Wyświetleń: 278

Opis ogłoszenia

Aktualnie dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy z Warszawy, do nowego projektu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista Ds.Wsparcia Technicznego Klienta z językiem niemieckim
Lokalizacja:Warszawa Mokotów

Zakres obowiązków:

Do Twoich obowiązków należeć będzie zapewnienie pomocy (technicznej i nietechnicznej) użytkownikom Microsoft Xbox.

Głównym celem jest zapewnienie graczom najlepszych wrażeń z używania produktów Xbox.

Obsługa kontaktów niemieckojęzycznych klientów przychodzących /zwrotnych za pośrednictwem różnych kanałów, na przykład telefon, e-mail, czat dla jednego z klientów.

Odpowiadanie na zapytania klientów lub zapytania dotyczące konsoli Xbox, gier i akcesoriów;
Identyfikowanie i dostarczanie przez telefon lub czat rozwiązań do pytań i problemów graczy
Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta;
Tworzenie pozytywnego wrażenia zespołu wsparcia.

Wymagania:

Doskonała znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (co najmniej C1)
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Doskonałe umiejętności komunikacyjne
Umiejętność słuchania,
Znajomość systemu operacyjnego Windows
Pasja do konsol, gier mobilnych i / lub gier na PC;
Dyspozycyjność (projekt jest otwarty od poniedziałku do niedzieli)
Wiedza techniczna i zademonstrowane umiejętności rozwiązywania problemów będą atutem;

Nasz Klient oferuje:

Doświadczenie w międzynarodowym środowisku w wielojęzycznym zespole
Umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin
Wynagrodzenie 5700 brutto
Pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karta multisport i inne)
Profesjonalne szkolenia
Relax room z miejscem do gry
Pracę w nowoczesnym budynku, w pozytywnej atmosferze w międzynarodowym środowisku.
Jeśli jesteś zainteresowana/y wyślij nam koniecznie swoje CV.

Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. https://www.recruiters.com.pl/polityka_prywatnosci.php

Opis ogłoszenia

Aktualnie dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy z Warszawy, do nowego projektu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista Ds.Wsparcia Technicznego Klienta z językiem niemieckim
Lokalizacja:Warszawa Mokotów

Zakres obowiązków:

Do Twoich obowiązków należeć będzie zapewnienie pomocy (technicznej i nietechnicznej) użytkownikom Microsoft Xbox.

Głównym celem jest zapewnienie graczom najlepszych wrażeń z używania produktów Xbox.

Obsługa kontaktów niemieckojęzycznych klientów przychodzących /zwrotnych za pośrednictwem różnych kanałów, na przykład telefon, e-mail, czat dla jednego z klientów.

Odpowiadanie na zapytania klientów lub zapytania dotyczące konsoli Xbox, gier i akcesoriów;
Identyfikowanie i dostarczanie przez telefon lub czat rozwiązań do pytań i problemów graczy
Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta;
Tworzenie pozytywnego wrażenia zespołu wsparcia.

Wymagania:

Doskonała znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (co najmniej C1)
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Doskonałe umiejętności komunikacyjne
Umiejętność słuchania,
Znajomość systemu operacyjnego Windows
Pasja do konsol, gier mobilnych i / lub gier na PC;
Dyspozycyjność (projekt jest otwarty od poniedziałku do niedzieli)
Wiedza techniczna i zademonstrowane umiejętności rozwiązywania problemów będą atutem;

Nasz Klient oferuje:

Doświadczenie w międzynarodowym środowisku w wielojęzycznym zespole
Umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin
Wynagrodzenie 5700 brutto
Pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karta multisport i inne)
Profesjonalne szkolenia
Relax room z miejscem do gry
Pracę w nowoczesnym budynku, w pozytywnej atmosferze w międzynarodowym środowisku.
Jeśli jesteś zainteresowana/y wyślij nam koniecznie swoje CV.

Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. https://www.recruiters.com.pl/polityka_prywatnosci.php