Specjalista ds zarządzania incydentami, problemami oraz usługami IT
Dodane Sobota, 09 Grudnia 2017, 16:30:00, ID ogłoszenia: 63110Opis ogłoszenia
Dla jednego z naszych Klientów dużej, międzynarodowej firmy z branży retail, posiadającego sieć sklepów z dobrami konsumpcyjnymi, oraz rozbudowaną sprzedaż Internetową którego strony e-commerce odwiedza miesięcznie ponad 4 miliony klientów, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds zarządzania incydentami, problemami oraz usługami IT
Opis stanowiska:
* Odpowiedzialność za utrzymywanie systemów informatycznych
* Odpowiedzialność za wsparcie w prawidłowym funkcjonowaniu rozwiązań wspierających biznes
* Współudział w tworzeniu standardów utrzymania systemów informatycznych
* Świadczenie usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie
* Ciągłe dopasowywanie oferty usług, ich zakresu oraz poziomu do wymagań klientów
* Koordynowanie prac w zakresie utrzymania katalogu usług i zarządzania wiedzą
* Pełnie roli Incydent Managera i roli Continous Improvment Managera
* Zarządzanie procesem obsługi incydentów i problemów
* Określenie strategii i procesów wprowadzania zmian w środowisku oferowanych usług z perspektywy obszaru utrzymania
* Wdrażanie standardów obsługi procesów związanych z incydentami i problemami, w tym ich monitorowania
* Zapewnianie zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz ich ciągłego doskonalenia;
* Usprawnianie i podnoszenie jakości obsługi Klienta wewnętrznego
* Zarządzanie repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów.
* Bieżąca kontrola oferowanych usług IT
* Zarzadzanie dostawcami i nadzór na realizowanymi przez nich pracami w zakresie rozwiązywania problemów i incydentów
* Wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia oferowanych usług IT
* Współdziałanie z klientem wewnętrznym w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy
* Opracowywanie i aktualizacja procedur utrzymaniowych w zakresie rozwiązania problemów i incydentów
* Opracowywanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów na temat wydajności zespołu wsparcia usług IT
* Opracowywanie niezbędnych raportów oczekiwanych przez klientów wewnętrznych i prezentacja ich klientom
* Kontrolowanie zasobów i ich wykorzystania, aby osiągnąć cele jakościowe i ilościowe
* Zarządzanie i rozwój podległych pracowników
Od kandydatów oczekujemy:
* Wykształcenie wyższe - preferowane techniczne;
* Co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
* Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi systemy informatyczne;
* Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów zewnętrznych;
* Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym;
* Doświadczenie w zarządzaniu zespołem utrzymaniowym;
* Orientacja na realizację celów biznesowych;
* Umiejętność działania pod presją czasu;
* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
* Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
* Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów.
Dodatkowe atuty:
* Doświadczenie w branży retail;
* Umiejętności analityczne;
* Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i przekonywania do innego punktu widzenia;
* Certyfikat ITIL;
Firma oferuje:
* Atrakcyjne wynagrodzenie
* Laptop, komórka
* Szkolenia dopasowane do potrzeb
Nr ref: ref6876364545
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).
Opis ogłoszenia
Dla jednego z naszych Klientów dużej, międzynarodowej firmy z branży retail, posiadającego sieć sklepów z dobrami konsumpcyjnymi, oraz rozbudowaną sprzedaż Internetową którego strony e-commerce odwiedza miesięcznie ponad 4 miliony klientów, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds zarządzania incydentami, problemami oraz usługami IT
Opis stanowiska:
* Odpowiedzialność za utrzymywanie systemów informatycznych
* Odpowiedzialność za wsparcie w prawidłowym funkcjonowaniu rozwiązań wspierających biznes
* Współudział w tworzeniu standardów utrzymania systemów informatycznych
* Świadczenie usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie
* Ciągłe dopasowywanie oferty usług, ich zakresu oraz poziomu do wymagań klientów
* Koordynowanie prac w zakresie utrzymania katalogu usług i zarządzania wiedzą
* Pełnie roli Incydent Managera i roli Continous Improvment Managera
* Zarządzanie procesem obsługi incydentów i problemów
* Określenie strategii i procesów wprowadzania zmian w środowisku oferowanych usług z perspektywy obszaru utrzymania
* Wdrażanie standardów obsługi procesów związanych z incydentami i problemami, w tym ich monitorowania
* Zapewnianie zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz ich ciągłego doskonalenia;
* Usprawnianie i podnoszenie jakości obsługi Klienta wewnętrznego
* Zarządzanie repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów.
* Bieżąca kontrola oferowanych usług IT
* Zarzadzanie dostawcami i nadzór na realizowanymi przez nich pracami w zakresie rozwiązywania problemów i incydentów
* Wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia oferowanych usług IT
* Współdziałanie z klientem wewnętrznym w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy
* Opracowywanie i aktualizacja procedur utrzymaniowych w zakresie rozwiązania problemów i incydentów
* Opracowywanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów na temat wydajności zespołu wsparcia usług IT
* Opracowywanie niezbędnych raportów oczekiwanych przez klientów wewnętrznych i prezentacja ich klientom
* Kontrolowanie zasobów i ich wykorzystania, aby osiągnąć cele jakościowe i ilościowe
* Zarządzanie i rozwój podległych pracowników
Od kandydatów oczekujemy:
* Wykształcenie wyższe - preferowane techniczne;
* Co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
* Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi systemy informatyczne;
* Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów zewnętrznych;
* Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym;
* Doświadczenie w zarządzaniu zespołem utrzymaniowym;
* Orientacja na realizację celów biznesowych;
* Umiejętność działania pod presją czasu;
* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
* Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
* Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów.
Dodatkowe atuty:
* Doświadczenie w branży retail;
* Umiejętności analityczne;
* Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i przekonywania do innego punktu widzenia;
* Certyfikat ITIL;
Firma oferuje:
* Atrakcyjne wynagrodzenie
* Laptop, komórka
* Szkolenia dopasowane do potrzeb
Nr ref: ref6876364545
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).