Specjalista d.s. wsparcia użytkowników (helpdesk)

Dodane Czwartek, 16 Listopada 2017, 9:35:01, ID ogłoszenia: 61132
Do negocjacji
Specjalista d.s. wsparcia użytkowników (helpdesk)
Wyświetleń: 196

Opis ogłoszenia

dla swojego klienta, firmy zajmującej się obsługą informatyczną firm, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Specjalista d.s. wsparcia użytkowników (helpdesk)


Zakres obowiązków:
* Przyjmowanie zgłoszeń elektronicznych i telefonicznych od użytkowników
* Diagnozowanie zgłoszonych incydentów oraz samodzielne rozwiązywanie problemów
* Monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie HelpDesk
* Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej z zakresu wykonywanych prac w systemie HelpDesk
* Konfigurowanie drukarek oraz poczty.
* Serwisowanie i zapewnianie poprawnego działania sprzętu i osprzętu komputerowego (w zakresie użytkowym, zlecanie napraw na zewnątrz)
* Wsparcie dla systemów operacyjnych Microsoft,
* Wsparcie dla oprogramowania oraz aplikacji (rozwiązywanie problemów związanych z działaniem i obsługą aplikacji typu MS Office, klient poczty, skaner, drukarka itp.)
* Monitorowanie wszystkich zgłoszonych spraw technicznych oraz dbałość o ich rozwiązanie
* Dbałość o przestrzeganie procedur w zakresie wsparcia IT
* Odpowiedzialność za kontakt z użytkownikiem końcowym
* Gotowość do świadczenia zdalnych dyżurów w domu (1 tydzień w miesiącu)

Od Kandydata wymagamy:
* Wysoka kultura osobista i wyczucie w kontaktach z klientami / użytkownikami
* Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
* Znajomość pakietu MS Office 2010/2013 oraz O36 w (tym MS Outlook)
* Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
* Podstawowa znajomość zagadnień administracji serwerami Windows i usługi AD
* Podstawowa znajomość z zakresu LAN/WAN
* Gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji w kierunku administracji systemami IT

Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:
* umiejętność rozwiązywania podstawowych problemów z zakresu sieci LAN/WAN oraz serwerów Microsoft

Firma oferuje:
* atrakcyjne wynagrodzenie
* ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole
* możliwość rozwoju zawodowego

Nr ref: ref1018485875
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).

Opis ogłoszenia

dla swojego klienta, firmy zajmującej się obsługą informatyczną firm, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Specjalista d.s. wsparcia użytkowników (helpdesk)


Zakres obowiązków:
* Przyjmowanie zgłoszeń elektronicznych i telefonicznych od użytkowników
* Diagnozowanie zgłoszonych incydentów oraz samodzielne rozwiązywanie problemów
* Monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie HelpDesk
* Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej z zakresu wykonywanych prac w systemie HelpDesk
* Konfigurowanie drukarek oraz poczty.
* Serwisowanie i zapewnianie poprawnego działania sprzętu i osprzętu komputerowego (w zakresie użytkowym, zlecanie napraw na zewnątrz)
* Wsparcie dla systemów operacyjnych Microsoft,
* Wsparcie dla oprogramowania oraz aplikacji (rozwiązywanie problemów związanych z działaniem i obsługą aplikacji typu MS Office, klient poczty, skaner, drukarka itp.)
* Monitorowanie wszystkich zgłoszonych spraw technicznych oraz dbałość o ich rozwiązanie
* Dbałość o przestrzeganie procedur w zakresie wsparcia IT
* Odpowiedzialność za kontakt z użytkownikiem końcowym
* Gotowość do świadczenia zdalnych dyżurów w domu (1 tydzień w miesiącu)

Od Kandydata wymagamy:
* Wysoka kultura osobista i wyczucie w kontaktach z klientami / użytkownikami
* Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
* Znajomość pakietu MS Office 2010/2013 oraz O36 w (tym MS Outlook)
* Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
* Podstawowa znajomość zagadnień administracji serwerami Windows i usługi AD
* Podstawowa znajomość z zakresu LAN/WAN
* Gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji w kierunku administracji systemami IT

Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:
* umiejętność rozwiązywania podstawowych problemów z zakresu sieci LAN/WAN oraz serwerów Microsoft

Firma oferuje:
* atrakcyjne wynagrodzenie
* ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole
* możliwość rozwoju zawodowego

Nr ref: ref1018485875
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).