Specjalista ds. Utrzymania Klienta
Dodane Wtorek, 15 Grudnia 2015, 9:40:39, ID ogłoszenia: 12112Opis ogłoszenia
Speak Up i Empik School (należącego do Learning Systems Poland S.A.) to największa i najdłużej działająca sieć szkól języków obcych w Polsce. W naszych szkołach wierzymy, ze znajomość języków obcych jest konieczna aby ciekawie przeżyć życie. Praca u nas to gwarancja spotkania ciekawych osób i możliwość własnego rozwoju.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA KLIENTA
Zadania:
• budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z Klientami
• analiza indywidualnych potrzeb oraz dbałość o wysoki poziom satysfakcji Klienta
• zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klientów zgodnie z przyjętymi standardami
• przyjmowanie reklamacji i przedstawianie rozwiązań spornych kwestii, negocjacje
• budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania:
• doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientem
• swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych
• wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
•motywacja oraz zaangażowanie do osiągania celów
Oferujemy:
• odpowiedzialne, samodzielne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się firmie
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• możliwość rozwoju zawodowego
• możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych - atrakcyjne zniżki na kursy językowe
• dofinansowanie do karty MultiSport
• karta zniżkowa do salonów empik
Prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@lsp.edu.pl
Prosimy o dołączenie klauzuli: „wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Learning Systems Poland S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.)”.
Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.
Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Opis ogłoszenia
Speak Up i Empik School (należącego do Learning Systems Poland S.A.) to największa i najdłużej działająca sieć szkól języków obcych w Polsce. W naszych szkołach wierzymy, ze znajomość języków obcych jest konieczna aby ciekawie przeżyć życie. Praca u nas to gwarancja spotkania ciekawych osób i możliwość własnego rozwoju.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA KLIENTA
Zadania:
• budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z Klientami
• analiza indywidualnych potrzeb oraz dbałość o wysoki poziom satysfakcji Klienta
• zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klientów zgodnie z przyjętymi standardami
• przyjmowanie reklamacji i przedstawianie rozwiązań spornych kwestii, negocjacje
• budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania:
• doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientem
• swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych
• wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
•motywacja oraz zaangażowanie do osiągania celów
Oferujemy:
• odpowiedzialne, samodzielne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się firmie
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• możliwość rozwoju zawodowego
• możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych - atrakcyjne zniżki na kursy językowe
• dofinansowanie do karty MultiSport
• karta zniżkowa do salonów empik
Prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@lsp.edu.pl
Prosimy o dołączenie klauzuli: „wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Learning Systems Poland S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.)”.
Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.
Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.