Specjalista ds. telefonicznej obsługi kienta

Dodane Środa, 23 Sierpnia 2017, 15:54:18, ID ogłoszenia: 56027
Do negocjacji
Specjalista ds. telefonicznej obsługi kienta
Wyświetleń: 406

Opis ogłoszenia

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.

Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Numer ref. 0014342
Warszawa
telefoniczna obsługa klientów zewnętrznych,
telefoniczne wsparcie sprzedawców produktów finansowych oferowanych przez firmę na terenie całej Polski,
nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem,
dbanie o dobry wizerunek firmy.
komunikatywność, dobra dykcja oraz łatwość nawiązywania kontaktów,
chęć do pracy w telefonicznej obsłudze Klienta,
umiejętność prowadzenia trudnych rozmów telefonicznych,
doświadczenie w telefonicznych kontaktach z klientem (mile widziane call center),
cierpliwość i empatia w stosunku do klientów,
umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej.
atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia,
praca w pełnym wymiarze godzin, w systemie zmianowym (8:30-18:00),
umowa o pracę na czas określony,
możliwość poznania procesów operacyjnych w zakresie kredytu i leasingu,
szkolenia,
możliwość rozwoju zawodowego,
praca w młodym, niewielkim zespole w przyjaznej atmosferze.

Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Group nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.

Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 636.

Opis ogłoszenia

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.

Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Numer ref. 0014342
Warszawa
telefoniczna obsługa klientów zewnętrznych,
telefoniczne wsparcie sprzedawców produktów finansowych oferowanych przez firmę na terenie całej Polski,
nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem,
dbanie o dobry wizerunek firmy.
komunikatywność, dobra dykcja oraz łatwość nawiązywania kontaktów,
chęć do pracy w telefonicznej obsłudze Klienta,
umiejętność prowadzenia trudnych rozmów telefonicznych,
doświadczenie w telefonicznych kontaktach z klientem (mile widziane call center),
cierpliwość i empatia w stosunku do klientów,
umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej.
atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia,
praca w pełnym wymiarze godzin, w systemie zmianowym (8:30-18:00),
umowa o pracę na czas określony,
możliwość poznania procesów operacyjnych w zakresie kredytu i leasingu,
szkolenia,
możliwość rozwoju zawodowego,
praca w młodym, niewielkim zespole w przyjaznej atmosferze.

Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Group nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.

Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 636.