Specjalista ds. Technicznych Cliq

Dodane Wtorek, 16 Listopada 2021, 15:58:46, ID ogłoszenia: 124121
Do negocjacji
Specjalista ds. Technicznych Cliq
Wyświetleń: 143

Opis ogłoszenia

Zadania i obowiązki:
• Zapewnienie (na miejscu lub zdalnie) wsparcia technicznego i konsultacji dotyczących produktu i aplikacji klientom końcowym, partnerom biznesowym i współpracownikom ASSA ABLOY
• Bycie głównym punktem kontaktowym w sprawach pomocy technicznej w regionie
• Wyszukiwanie usterek technicznych i analiza przyczyn źródłowych, zarówno oprogramowania, jak i sprzętu
• Zapewnienie wsparcia technicznego zdalnie lub w terenie
• Praca w zespole z innymi pracownikami technicznymi z Europy
• Współpraca z innymi pracownikami wsparcia technicznego i programami operacyjnymi u Dostawców
• Zapewnienie wsparcia aplikacyjnego dla Opening Solutions
• Wsparcie techniczne przy projektach ze specyfikacjami technicznymi
• Raportowanie w CRM
• Pomoc w szkoleniu produktowym
• Pomoc w organizacji targów
• Czynny udział w tworzeniu programu szkoleń technicznych

Kwalifikacje i umiejętności
Jesteś pewny siebie, potrafisz pracować indywidualnie oraz w zespole i przy niewielkim nadzorze. Posiadasz umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, zarówno po angielsku, jak i po polsku Pasjonujesz się zapewnianiem wyjątkowej obsługi klientów i komfortowej pracy w bardzo dynamicznym środowisku z możliwością wykonywania wielu zadań.
Jesteś zmotywowany, dbasz o szczegóły, posiadasz umiejętność priorytetyzacji obciążeń i zadań. Jesteś elastyczny w podejmowaniu nowych zadań i dostosowywaniu się do zmieniającego się środowiska. To stanowisko wiąże się z okazjonalnymi podróżami po regionie ADRIA, dlatego kandydat musi być elastyczny, aby sprostać zmieniającym się potrzebom.

Kompetencje funkcjonalne
• Preferowane wykształcenie informatyczne, inżynieria sieci, elektrotechnika lub równoważne certyfikaty i doświadczenie
• Doświadczenie w projektowaniu lub instalacji systemów
• Umiejętności rozwiązywania problemów
• Doświadczenie w zakresie pomocy technicznej (zdalnej i na miejscu) z doskonałymi umiejętnościami rozwiązywania problemów
• Technologia informacyjna i inżynieria sieci (TCP/IP)
• Obsługa programów Microsoft, w tym SQL Server, usługi IIS, wersje serwera Windows
• Doświadczenie w zakresie kontroli dostępu i systemów bezpieczeństwa na poziomie przedsiębiorstwa
• Doświadczenie we wspieraniu integracji oprogramowania (API)
• Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• Ze względu na charakter stanowiska wymagane będzie posiadanie prawa jazdy kat. B

Pożądane umiejętności
• Doświadczenie zarówno w sprzedaży jak i wsparciu technicznym
• Certyfikaty producentów dla systemów bezpieczeństwa na poziomie korporacyjnym są dodatkowym atutem (np. dormakaba, Honeywell, Jantar, Lenel OnGuard, Genetec Security Center itp.)
• Doświadczenie we wspieraniu integracji oprogramowania (Restful API)
• Dodatkowym atutem będą również certyfikacja bezpieczeństwa
Oferujemy:
• Pracę w oparciu o umowę o pracę
• Niezbędne narzędzia pracy: samochód, telefon, laptop
• Pracę w międzynarodowej firmie w środowisku wysokiej klasy specjalistów i ekspertów
• Pakiet świadczeń socjalnych
• Wewnętrzne szkolenia techniczne i produktowe.
Link aplikacyjny: https://career2.successfactors.eu/sfcareer/jobreqcareerpvt?jobId=6767&company=assaabloya&st=9F014BAAE93D74E063D8BFAFADB763534CE2F884

Opis ogłoszenia

Zadania i obowiązki:
• Zapewnienie (na miejscu lub zdalnie) wsparcia technicznego i konsultacji dotyczących produktu i aplikacji klientom końcowym, partnerom biznesowym i współpracownikom ASSA ABLOY
• Bycie głównym punktem kontaktowym w sprawach pomocy technicznej w regionie
• Wyszukiwanie usterek technicznych i analiza przyczyn źródłowych, zarówno oprogramowania, jak i sprzętu
• Zapewnienie wsparcia technicznego zdalnie lub w terenie
• Praca w zespole z innymi pracownikami technicznymi z Europy
• Współpraca z innymi pracownikami wsparcia technicznego i programami operacyjnymi u Dostawców
• Zapewnienie wsparcia aplikacyjnego dla Opening Solutions
• Wsparcie techniczne przy projektach ze specyfikacjami technicznymi
• Raportowanie w CRM
• Pomoc w szkoleniu produktowym
• Pomoc w organizacji targów
• Czynny udział w tworzeniu programu szkoleń technicznych

Kwalifikacje i umiejętności
Jesteś pewny siebie, potrafisz pracować indywidualnie oraz w zespole i przy niewielkim nadzorze. Posiadasz umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, zarówno po angielsku, jak i po polsku Pasjonujesz się zapewnianiem wyjątkowej obsługi klientów i komfortowej pracy w bardzo dynamicznym środowisku z możliwością wykonywania wielu zadań.
Jesteś zmotywowany, dbasz o szczegóły, posiadasz umiejętność priorytetyzacji obciążeń i zadań. Jesteś elastyczny w podejmowaniu nowych zadań i dostosowywaniu się do zmieniającego się środowiska. To stanowisko wiąże się z okazjonalnymi podróżami po regionie ADRIA, dlatego kandydat musi być elastyczny, aby sprostać zmieniającym się potrzebom.

Kompetencje funkcjonalne
• Preferowane wykształcenie informatyczne, inżynieria sieci, elektrotechnika lub równoważne certyfikaty i doświadczenie
• Doświadczenie w projektowaniu lub instalacji systemów
• Umiejętności rozwiązywania problemów
• Doświadczenie w zakresie pomocy technicznej (zdalnej i na miejscu) z doskonałymi umiejętnościami rozwiązywania problemów
• Technologia informacyjna i inżynieria sieci (TCP/IP)
• Obsługa programów Microsoft, w tym SQL Server, usługi IIS, wersje serwera Windows
• Doświadczenie w zakresie kontroli dostępu i systemów bezpieczeństwa na poziomie przedsiębiorstwa
• Doświadczenie we wspieraniu integracji oprogramowania (API)
• Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• Ze względu na charakter stanowiska wymagane będzie posiadanie prawa jazdy kat. B

Pożądane umiejętności
• Doświadczenie zarówno w sprzedaży jak i wsparciu technicznym
• Certyfikaty producentów dla systemów bezpieczeństwa na poziomie korporacyjnym są dodatkowym atutem (np. dormakaba, Honeywell, Jantar, Lenel OnGuard, Genetec Security Center itp.)
• Doświadczenie we wspieraniu integracji oprogramowania (Restful API)
• Dodatkowym atutem będą również certyfikacja bezpieczeństwa
Oferujemy:
• Pracę w oparciu o umowę o pracę
• Niezbędne narzędzia pracy: samochód, telefon, laptop
• Pracę w międzynarodowej firmie w środowisku wysokiej klasy specjalistów i ekspertów
• Pakiet świadczeń socjalnych
• Wewnętrzne szkolenia techniczne i produktowe.
Link aplikacyjny: https://career2.successfactors.eu/sfcareer/jobreqcareerpvt?jobId=6767&company=assaabloya&st=9F014BAAE93D74E063D8BFAFADB763534CE2F884