Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Dodane Poniedziałek, 22 Marca 2021, 0:54:47, ID ogłoszenia: 117887Opis ogłoszenia
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Do Twoich obowiązków należałoby:
- Kontaktowanie klientów z obszernej bazy dobrze znanej firmy finansowej, prężnie działającej na polskim rynku
- Realizowanie miesięcznego planu poprzez aktywną sprzedaż
- Pełna kontrola nad dokumentacją wliczając przygotowywanie oraz skanowanie
- Oferowanie jak najwyższej jakości obsługi klienta
Wymagania:
- Wyższe lub średnie wykształcenie
- Doświadczenie w pracy w call center (+18 miesięcy)
- Umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- Otwartość na naukę oraz rozwój
Oferta:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Bardzo atrakcyjny system bonusowy oraz comiesięczną podstawę
- Rozwój w firmie o stabilnej pozycji na rynku
- Opieka medyczna
- Dobra lokalizacja biura oraz możliwość pracy zdalnej
- Zgrany zespół zapewniający przyjemną atmosferę
Opis ogłoszenia
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Do Twoich obowiązków należałoby:
- Kontaktowanie klientów z obszernej bazy dobrze znanej firmy finansowej, prężnie działającej na polskim rynku
- Realizowanie miesięcznego planu poprzez aktywną sprzedaż
- Pełna kontrola nad dokumentacją wliczając przygotowywanie oraz skanowanie
- Oferowanie jak najwyższej jakości obsługi klienta
Wymagania:
- Wyższe lub średnie wykształcenie
- Doświadczenie w pracy w call center (+18 miesięcy)
- Umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- Otwartość na naukę oraz rozwój
Oferta:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Bardzo atrakcyjny system bonusowy oraz comiesięczną podstawę
- Rozwój w firmie o stabilnej pozycji na rynku
- Opieka medyczna
- Dobra lokalizacja biura oraz możliwość pracy zdalnej
- Zgrany zespół zapewniający przyjemną atmosferę