Specjalista ds. sprzedaży
Dodane Poniedziałek, 23 Maja 2022, 15:16:07, ID ogłoszenia: 128383Opis ogłoszenia
Account Manager
Miejsce pracy:
Warszawa (Cybernetyki 19 B)
Rekrutacja zdalna
Poszukujemy energicznej i pewnej siebie osoby, która dołączy do zespołu zajmującego się sprzedażą ofertowanych przez nas usług. Dołącz do grona naszych pracowników i weź udział w innowacyjnych projektach zarówno dla polskich, jak i zagranicznych klientów!
Twój zakres obowiązków:
• Koordynowanie procesu nawiązywania współpracy z klientami: prowadzenie rozmów i negocjacji biznesowych, przygotowanie ofert i prezentacji, finalizacja kontraktów,
• Doradztwo oraz kreowanie dostosowanych do klientów ofert handlowych w wybranych obszarach IT,
• Dbanie o jakość relacji z obecnymi klientami: utrzymywanie pozytywnych i trwałych stosunków handlowych oraz ich ciągły rozwój.
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B,
• Wsparcie w opracowywaniu akcji sprzedażowych i nadzór nad ich realizacją.
Nasze wymagania:
• Łatwość w nawiązywaniu relacji, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
• Duża samodzielność, zaangażowanie i odpowiedzialność w działaniu,
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
• Znajomość zagadnień z obszaru IT i/lub marketingu internetowego,
• Sprawna obsługa pakietu MS Office (Word, Excel oraz Power Point),
• Prawo jazdy kat B.
To oferujemy:
• Udział w ciekawych projektach dających wyzwania i możliwość kreatywnego rozwoju,
• Możliwość pracy dla największych marek polskich i zagranicznych,
• Dostęp do najnowszych technologii i oprogramowania,
• Atrakcyjne wynagrodzenie z jasnym systemem premiowym,
• Profesjonalnie przygotowany proces onboardingu,
• Pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
• Wybór preferowanej formy zatrudnienia,
• Rozbudowany pakiet dofinansowań i benefitów pracowniczych,
• Możliwość realizacji swoich pasji (nie tylko tych związanych z pracą),
• Przytulne biuro – pracujemy w 3-5 osobowych pokojach, jesteśmy zwolennikami zieleni, nie obowiązuje u nas dress code, a w naszej kuchni możesz do woli korzystać z kawy/herbaty i innych przekąsek,
• Rozbudowany pakiet benefitów pracowniczych – dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, bilety do kina, dofinansowanie do zakupu sprzętu i inne,
• Duży prywatny parking dla pracowników firmy,
• Przyjazną atmosferę pracy i zachowanie work/life balance
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: praca@ideo.pl
Ciekawi Cię jak pracujemy i jakie wartości są dla nas szczególnie istotne? Sprawdź naszą stronę www.kariera.ideo.pl.
Opis ogłoszenia
Account Manager
Miejsce pracy:
Warszawa (Cybernetyki 19 B)
Rekrutacja zdalna
Poszukujemy energicznej i pewnej siebie osoby, która dołączy do zespołu zajmującego się sprzedażą ofertowanych przez nas usług. Dołącz do grona naszych pracowników i weź udział w innowacyjnych projektach zarówno dla polskich, jak i zagranicznych klientów!
Twój zakres obowiązków:
• Koordynowanie procesu nawiązywania współpracy z klientami: prowadzenie rozmów i negocjacji biznesowych, przygotowanie ofert i prezentacji, finalizacja kontraktów,
• Doradztwo oraz kreowanie dostosowanych do klientów ofert handlowych w wybranych obszarach IT,
• Dbanie o jakość relacji z obecnymi klientami: utrzymywanie pozytywnych i trwałych stosunków handlowych oraz ich ciągły rozwój.
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B,
• Wsparcie w opracowywaniu akcji sprzedażowych i nadzór nad ich realizacją.
Nasze wymagania:
• Łatwość w nawiązywaniu relacji, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
• Duża samodzielność, zaangażowanie i odpowiedzialność w działaniu,
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
• Znajomość zagadnień z obszaru IT i/lub marketingu internetowego,
• Sprawna obsługa pakietu MS Office (Word, Excel oraz Power Point),
• Prawo jazdy kat B.
To oferujemy:
• Udział w ciekawych projektach dających wyzwania i możliwość kreatywnego rozwoju,
• Możliwość pracy dla największych marek polskich i zagranicznych,
• Dostęp do najnowszych technologii i oprogramowania,
• Atrakcyjne wynagrodzenie z jasnym systemem premiowym,
• Profesjonalnie przygotowany proces onboardingu,
• Pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
• Wybór preferowanej formy zatrudnienia,
• Rozbudowany pakiet dofinansowań i benefitów pracowniczych,
• Możliwość realizacji swoich pasji (nie tylko tych związanych z pracą),
• Przytulne biuro – pracujemy w 3-5 osobowych pokojach, jesteśmy zwolennikami zieleni, nie obowiązuje u nas dress code, a w naszej kuchni możesz do woli korzystać z kawy/herbaty i innych przekąsek,
• Rozbudowany pakiet benefitów pracowniczych – dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, bilety do kina, dofinansowanie do zakupu sprzętu i inne,
• Duży prywatny parking dla pracowników firmy,
• Przyjazną atmosferę pracy i zachowanie work/life balance
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: praca@ideo.pl
Ciekawi Cię jak pracujemy i jakie wartości są dla nas szczególnie istotne? Sprawdź naszą stronę www.kariera.ideo.pl.