Specjalista ds. obsługi zgłoszeń szkód i zachorowań z j. niemieckim

Dodane Środa, 24 Listopada 2021, 12:48:01, ID ogłoszenia: 124403
1 zł
Specjalista ds. obsługi zgłoszeń szkód i zachorowań z j. niemieckim
Wyświetleń: 61

Opis ogłoszenia

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24.
Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji.
Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową www.promedica24.pl – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi zgłoszeń szkód i zachorowań z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Szukasz ambitnej i rozwojowej pracy? Chcesz zyskać doświadczenie i rozwijać swoje kompetencje językowe? Mamy dla Ciebie ciekawą propozycję!

Co dla Ciebie przygotowaliśmy?
• samodzielne stanowisko, które pomoże Ci rozwinąć Twój talent,
• pracę w firmie, która jest niekwestionowanym liderem rynku,
• pakiet szkoleń, który pomoże Ci rozwinąć skrzydła,
• pracę w otwartym i empatycznym zespole - u nas poczujesz się właściwym człowiekiem na właściwym miejscu,
• satysfakcjonujące wynagrodzenie i atrakcyjny system premiowy,
• dodatkowe benefity: ubezpieczenie zdrowotne oraz Karta Multisport.

Zgłoś się do nas jeżeli:
• znasz dobrze język niemiecki,
• posiadasz w sobie pozytywną energię i chcesz się nią dzielić,
• jesteś dobrze zorganizowany i rzetelny,
• jesteś dyspozycyjny w pełnym wymiarze godzin (standardowo pracujemy w godzinach 9 - 17 i kilka razy w miesiącu od 12 do 20),
• jesteś gotowy do pracy w jeden weekend w miesiącu.

Twoje dodatkowe atuty to:
• doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta,
• znajomość procesów obsługi zgłaszania i likwidacji szkód,
• język angielski na poziomie B2/C1.
Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę?

Nie czekaj, aplikuj poprzez link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=bcf4fc5285a446b6a273af6e1d6983d9

Opis ogłoszenia

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24.
Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji.
Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową www.promedica24.pl – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi zgłoszeń szkód i zachorowań z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Szukasz ambitnej i rozwojowej pracy? Chcesz zyskać doświadczenie i rozwijać swoje kompetencje językowe? Mamy dla Ciebie ciekawą propozycję!

Co dla Ciebie przygotowaliśmy?
• samodzielne stanowisko, które pomoże Ci rozwinąć Twój talent,
• pracę w firmie, która jest niekwestionowanym liderem rynku,
• pakiet szkoleń, który pomoże Ci rozwinąć skrzydła,
• pracę w otwartym i empatycznym zespole - u nas poczujesz się właściwym człowiekiem na właściwym miejscu,
• satysfakcjonujące wynagrodzenie i atrakcyjny system premiowy,
• dodatkowe benefity: ubezpieczenie zdrowotne oraz Karta Multisport.

Zgłoś się do nas jeżeli:
• znasz dobrze język niemiecki,
• posiadasz w sobie pozytywną energię i chcesz się nią dzielić,
• jesteś dobrze zorganizowany i rzetelny,
• jesteś dyspozycyjny w pełnym wymiarze godzin (standardowo pracujemy w godzinach 9 - 17 i kilka razy w miesiącu od 12 do 20),
• jesteś gotowy do pracy w jeden weekend w miesiącu.

Twoje dodatkowe atuty to:
• doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta,
• znajomość procesów obsługi zgłaszania i likwidacji szkód,
• język angielski na poziomie B2/C1.
Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę?

Nie czekaj, aplikuj poprzez link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=bcf4fc5285a446b6a273af6e1d6983d9