Specjalista ds obsługi klienta zagranicznego
Dodane Wtorek, 08 Grudnia 2015, 13:30:26, ID ogłoszenia: 11884Opis ogłoszenia
Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów. Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży IT, poszukujemy kandydatów na stanowisko Projektant Elektroniki
Miejce pracy:Warszawa
Stanowisko: Specjalista ds obsługi klienta zagranicznego
Zakres obowiązków:
Kontaktowanie się z niemieckojęzycznymi klientami w sprawie zadłużonych kont i ustalenie powodów nieuiszczenia opłat
Analiza zadłużonych należności
Inicjacja strategii dla procesów pobierania należności i ich procedur
Obsługa na profesjonalnym poziomie i utrzymywanie dobrych stosunków z klientami
Reportowanie rezultatów pracy w obszarze zaległych należności
Osiąganie ustalonych celów i prowadzenie rozmów na odpowiednim poziomie
Doradzanie i wpływanie na klientów w sprawie możliwości płatności i windykacji
Wymagania:
Wykształcenie minimum średnie
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
Dobra znajomość języka angielskiego
Znajomość programów komputerowych (MS Office)
Odporność na stres
Umiejętności analityczne
Doświadczenie w obsłudze klienta i znajomość programu SAP- mile widzana
Oferujemy:
Praca w firmie o międzynarodowym środowisku
Atrakcyjne wynagrodzenie
Świetna atmosfera pracy
Pakiet benefitów
Opis ogłoszenia
Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów. Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży IT, poszukujemy kandydatów na stanowisko Projektant Elektroniki
Miejce pracy:Warszawa
Stanowisko: Specjalista ds obsługi klienta zagranicznego
Zakres obowiązków:
Kontaktowanie się z niemieckojęzycznymi klientami w sprawie zadłużonych kont i ustalenie powodów nieuiszczenia opłat
Analiza zadłużonych należności
Inicjacja strategii dla procesów pobierania należności i ich procedur
Obsługa na profesjonalnym poziomie i utrzymywanie dobrych stosunków z klientami
Reportowanie rezultatów pracy w obszarze zaległych należności
Osiąganie ustalonych celów i prowadzenie rozmów na odpowiednim poziomie
Doradzanie i wpływanie na klientów w sprawie możliwości płatności i windykacji
Wymagania:
Wykształcenie minimum średnie
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
Dobra znajomość języka angielskiego
Znajomość programów komputerowych (MS Office)
Odporność na stres
Umiejętności analityczne
Doświadczenie w obsłudze klienta i znajomość programu SAP- mile widzana
Oferujemy:
Praca w firmie o międzynarodowym środowisku
Atrakcyjne wynagrodzenie
Świetna atmosfera pracy
Pakiet benefitów