Specjalista ds. obsługi klienta sklepu internetowego www.swiatksiazki.pl

Dodane Środa, 27 Lutego 2019, 18:33:45, ID ogłoszenia: 85486
Do negocjacji
Specjalista ds. obsługi klienta  sklepu internetowego www.swiatksiazki.pl
Wyświetleń: 280

Opis ogłoszenia

Dynamicznie rozwijająca się spółka, właściciel sieci księgarni, poszukuje Pracowników na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta sklepu internetowego www.swiatksiazki.pl
Miejsce pracy: Ożarów Mazowiecki
Oferujemy:
• Umowę o pracę,
• Konkurencyjne wynagrodzenie,
• Stabilność zatrudnienia,
• Pełną ciekawych wyzwań pracę w najdynamiczniej rozwijającej się sieci księgarskiej w Polsce,
• W wybranych przypadkach – możliwość pracy zdalnej,
• Ubezpieczenie medyczne po okresie próbnym.
Czego oczekujemy:
• Obsługi telefonicznej i elektronicznej Klientów zgodnie z najwyższymi standardami obowiązującymi w naszej firmie,
• Zarządzania bazą danych Klientów serwisów internetowych,
• Bezpośredniej współpracy z działami logistyki, e-commerce oraz działem księgowości,
• Pracy głównie w godzinach wieczornych oraz w soboty i w niedziele,
• Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
• Umiejętności pracy samodzielnej, często pod presją czasu, asertywności i odporności na stres,
• Gotowości do podjęcia pracy w najbliższym czasie.
Czego wymagamy:
• Przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze Klientów sklepu internetowego,
• Doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP,
• mile widziane posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności,
• Pozytywnego nastawienia, uśmiechu, dobrej energii i ogromnej chęci do pracy! Jeżeli czytasz i lubisz książki będzie to dodatkowym atutem!
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w poniższy link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=4d1bf907fbc9410ca91caa4ccb769db9

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Opis ogłoszenia

Dynamicznie rozwijająca się spółka, właściciel sieci księgarni, poszukuje Pracowników na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta sklepu internetowego www.swiatksiazki.pl
Miejsce pracy: Ożarów Mazowiecki
Oferujemy:
• Umowę o pracę,
• Konkurencyjne wynagrodzenie,
• Stabilność zatrudnienia,
• Pełną ciekawych wyzwań pracę w najdynamiczniej rozwijającej się sieci księgarskiej w Polsce,
• W wybranych przypadkach – możliwość pracy zdalnej,
• Ubezpieczenie medyczne po okresie próbnym.
Czego oczekujemy:
• Obsługi telefonicznej i elektronicznej Klientów zgodnie z najwyższymi standardami obowiązującymi w naszej firmie,
• Zarządzania bazą danych Klientów serwisów internetowych,
• Bezpośredniej współpracy z działami logistyki, e-commerce oraz działem księgowości,
• Pracy głównie w godzinach wieczornych oraz w soboty i w niedziele,
• Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
• Umiejętności pracy samodzielnej, często pod presją czasu, asertywności i odporności na stres,
• Gotowości do podjęcia pracy w najbliższym czasie.
Czego wymagamy:
• Przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze Klientów sklepu internetowego,
• Doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP,
• mile widziane posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności,
• Pozytywnego nastawienia, uśmiechu, dobrej energii i ogromnej chęci do pracy! Jeżeli czytasz i lubisz książki będzie to dodatkowym atutem!
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w poniższy link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=4d1bf907fbc9410ca91caa4ccb769db9

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."