Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Dodane Poniedziałek, 31 Października 2016, 12:02:51, ID ogłoszenia: 23925
Do negocjacji
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Wyświetleń: 654

Opis ogłoszenia

ZeroChaos zatrudnia ponad 70 000 pracowników oraz konsultantów projektowych i obsługuje 200 klientów w 16 krajach. Na liście naszych Klientów figuruje wiele wiodących firm i organizacji z takich sektorów jak: IT, telekomunikacja, finanse, bankowość, ubezpieczenia etc.

Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowego lidera w branży usług informatycznych, wielokrotnie nagradzanego w kategorii „Najlepsze miejsce pracy w Polsce”, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska:


Obowiązki:

-Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w języku niemieckim
-Analiza potrzeb i oczekiwań klientów
-Tworzenie raportów

Wymagania:

-Znajomość aplikacji MS Office, Windows XP
-Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klienta
-Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres
-Dyspozycyjność
-Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. komunikatywnym (warunek konieczny)
-Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (mile widziana

Oferujemy:

-Pracę w międzynarodowym środowisku dla dużej, stabilnej organizacji
-Szerokie możliwości rozwoju zawodowego w obszarach obsługi klienta i językowym
-Bogaty pakiet szkoleń
-Długoterminową współpracę
-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

Opis ogłoszenia

ZeroChaos zatrudnia ponad 70 000 pracowników oraz konsultantów projektowych i obsługuje 200 klientów w 16 krajach. Na liście naszych Klientów figuruje wiele wiodących firm i organizacji z takich sektorów jak: IT, telekomunikacja, finanse, bankowość, ubezpieczenia etc.

Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowego lidera w branży usług informatycznych, wielokrotnie nagradzanego w kategorii „Najlepsze miejsce pracy w Polsce”, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska:


Obowiązki:

-Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w języku niemieckim
-Analiza potrzeb i oczekiwań klientów
-Tworzenie raportów

Wymagania:

-Znajomość aplikacji MS Office, Windows XP
-Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klienta
-Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres
-Dyspozycyjność
-Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. komunikatywnym (warunek konieczny)
-Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (mile widziana

Oferujemy:

-Pracę w międzynarodowym środowisku dla dużej, stabilnej organizacji
-Szerokie możliwości rozwoju zawodowego w obszarach obsługi klienta i językowym
-Bogaty pakiet szkoleń
-Długoterminową współpracę
-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę