Specjalista ds. obsługi klienta

Dodane Poniedziałek, 05 Grudnia 2016, 8:23:07, ID ogłoszenia: 35454
Do negocjacji
Specjalista ds. obsługi klienta
Wyświetleń: 700

Opis ogłoszenia

La Makeup Sp. z o.o.

Firma handlowa rozpoczynająca działalność e-commerce na polskim rynku
poszukuje kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Mokotów/Warszawa
Region: mazowieckie

Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta będzie odpowiadała za kompleksową obsługę klientów sklepu internetowego. Do jej obowiązków będzie należało odbieranie połączeń przychodzących oraz odpisywanie na e-maile związane ze sprzedawanymi produktami (odpowiadanie na pytania, przyjmowanie reklamacji, rozwiązywanie problemów dotyczących wysyłki itp.).

Nasze wymagania:

wysoki poziom kultury osobistej
dobra dykcja i miły głos, komunikatywność
entuzjazm, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy
dyscyplina i punktualność
gotowość do pracy w systemie zmianowym, także w weekendy
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
znajomość branży kosmetycznej będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
atrakcyjne wynagrodzenie
szkolenie wdrażające i wsparcie merytoryczne
stabilną i pełną wyzwań pracę w dobrze skomunikowanej części Mokotowa
przyjazną atmosferę pracy w młodym i zgranym zespole


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie zgłoszeń poprzez kliknięcie w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie do CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883).

Opis ogłoszenia

La Makeup Sp. z o.o.

Firma handlowa rozpoczynająca działalność e-commerce na polskim rynku
poszukuje kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Mokotów/Warszawa
Region: mazowieckie

Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta będzie odpowiadała za kompleksową obsługę klientów sklepu internetowego. Do jej obowiązków będzie należało odbieranie połączeń przychodzących oraz odpisywanie na e-maile związane ze sprzedawanymi produktami (odpowiadanie na pytania, przyjmowanie reklamacji, rozwiązywanie problemów dotyczących wysyłki itp.).

Nasze wymagania:

wysoki poziom kultury osobistej
dobra dykcja i miły głos, komunikatywność
entuzjazm, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy
dyscyplina i punktualność
gotowość do pracy w systemie zmianowym, także w weekendy
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
znajomość branży kosmetycznej będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
atrakcyjne wynagrodzenie
szkolenie wdrażające i wsparcie merytoryczne
stabilną i pełną wyzwań pracę w dobrze skomunikowanej części Mokotowa
przyjazną atmosferę pracy w młodym i zgranym zespole


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie zgłoszeń poprzez kliknięcie w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie do CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883).