Specjalista ds. kontaktu z Klientem Bankowym

Dodane Poniedziałek, 15 Kwietnia 2019, 13:48:02, ID ogłoszenia: 87795
Do negocjacji
Specjalista ds. kontaktu z Klientem Bankowym
Wyświetleń: 380

Opis ogłoszenia

Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.

Do Naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultanta Telefonicznego:
Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów - ul. Suwak)

Jeżeli:
• Posiadasz wykształcenie min. średnie ,
• Jesteś osobą komunikatywną, cenisz sobie współpracę z ludźmi,
• Lubisz podejmować nowe wyzwania,
• Chcesz zdobyć doświadczenie w obsłudze Klienta Bankowego,

Zakres obowiązków:
• Praca polegająca na telefonicznym kontakcie z Klientem bankowym i oferowaniu produktów bankowych,
• Zbadanie potrzeb Klienta w celu przedstawienia nowych produktów,
• Zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta zgodnie z obowiązującymi standardami bankowymi,

Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę na pełen etat,
• Wynagrodzenie składa się z podstawy oraz otwartego systemu premiowego bez ograniczeń,
• Pakiet benefitów: darmową opiekę medyczną i dofinansowanie do Karty Multisport,
• bezpłatną naukę języka angielskiego,
• Szkolenia rozwijające kompetencje,
• Pracę w zgranym i zaangażowanym zespole,

Zainteresowane osoby prosimy o załączanie CV z klauzulą o ochronie danych osobowych.

Opis ogłoszenia

Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.

Do Naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultanta Telefonicznego:
Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów - ul. Suwak)

Jeżeli:
• Posiadasz wykształcenie min. średnie ,
• Jesteś osobą komunikatywną, cenisz sobie współpracę z ludźmi,
• Lubisz podejmować nowe wyzwania,
• Chcesz zdobyć doświadczenie w obsłudze Klienta Bankowego,

Zakres obowiązków:
• Praca polegająca na telefonicznym kontakcie z Klientem bankowym i oferowaniu produktów bankowych,
• Zbadanie potrzeb Klienta w celu przedstawienia nowych produktów,
• Zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta zgodnie z obowiązującymi standardami bankowymi,

Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę na pełen etat,
• Wynagrodzenie składa się z podstawy oraz otwartego systemu premiowego bez ograniczeń,
• Pakiet benefitów: darmową opiekę medyczną i dofinansowanie do Karty Multisport,
• bezpłatną naukę języka angielskiego,
• Szkolenia rozwijające kompetencje,
• Pracę w zgranym i zaangażowanym zespole,

Zainteresowane osoby prosimy o załączanie CV z klauzulą o ochronie danych osobowych.