Specjalista ds. Komunikacji

Dodane Piątek, 20 Grudnia 2019, 14:28:11, ID ogłoszenia: 102264
Do negocjacji
Specjalista ds. Komunikacji
Wyświetleń: 433

Opis ogłoszenia

Opis stanowiska:
Realizowanie kampanii technicznych w środowisku online i offline (zadania wizerunkowe i sprzedażowe).
Stworzenie planu komunikacji danych sportów w zgodzie z polityką firmy, ogólną strategią marketingową kraju i strategią Decathlon Polska.
Zarządzanie budżetem technicznym konkretnego sportu i mierzenie efektów.
Przekazywanie wiedzy marketingowej lokalnym liderom sportu celem udoskonalania działań lokalnych.
Przekładanie priorytetów narodowych liderów sportu z polityki handlowej na odpowiednie priorytety w komunikacji i działaniach marketingowych.

Wymagania:
Umiejętności zarządzania projektami,
Wielozadaniowości i doskonałej organizacji pracy,
Komunikatywności, umiejętności współpracy w zespole,
Dobrego zrozumienie modelu biznesowego Decathlon i wpływu działań na sprzedaż,
Kreatywności, otwartości na nowości i zmiany,
Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Dodatkowym atutem będzie:
Wykształcenie/doświadczenie dotyczące działań marketingowych
Wiedza dotycząca:
-mediów społecznościowych,
- SEO/SEM,
- mailingów,
- przeprowadzaniu eventów,
- public relations,
- trendów w marketingu internetowym

Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/23962

Opis ogłoszenia

Opis stanowiska:
Realizowanie kampanii technicznych w środowisku online i offline (zadania wizerunkowe i sprzedażowe).
Stworzenie planu komunikacji danych sportów w zgodzie z polityką firmy, ogólną strategią marketingową kraju i strategią Decathlon Polska.
Zarządzanie budżetem technicznym konkretnego sportu i mierzenie efektów.
Przekazywanie wiedzy marketingowej lokalnym liderom sportu celem udoskonalania działań lokalnych.
Przekładanie priorytetów narodowych liderów sportu z polityki handlowej na odpowiednie priorytety w komunikacji i działaniach marketingowych.

Wymagania:
Umiejętności zarządzania projektami,
Wielozadaniowości i doskonałej organizacji pracy,
Komunikatywności, umiejętności współpracy w zespole,
Dobrego zrozumienie modelu biznesowego Decathlon i wpływu działań na sprzedaż,
Kreatywności, otwartości na nowości i zmiany,
Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Dodatkowym atutem będzie:
Wykształcenie/doświadczenie dotyczące działań marketingowych
Wiedza dotycząca:
-mediów społecznościowych,
- SEO/SEM,
- mailingów,
- przeprowadzaniu eventów,
- public relations,
- trendów w marketingu internetowym

Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/23962