Specjalista ds. Administracji

Dodane Piątek, 30 Czerwca 2017, 10:13:38, ID ogłoszenia: 52766
Do negocjacji
Specjalista ds. Administracji
Wyświetleń: 429

Opis ogłoszenia

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie:
• zapewnienie sprawnego przepływu informacji i komunikacji wewnętrznej, dbanie o właściwy obieg dokumentacji i korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej,
• opracowywanie i nadzór nad wewnętrznymi procedurami w zakresie administracji,
• planowanie pracy własnej,
• śledzenie zmian w obowiązujących normach oraz przepisach.
• organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu, tj. zarządzanie telefonami służbowymi, flotą samochodową zamówienia art. biurowych oraz niezbędnego wyposażenia biura, zarządzanie lokalami pod najem, współpraca z serwisami zewnętrznymi,
• sporządzanie sprawozdań do Urzędów,
• obsługa formalna Zarządu Spółki,
• reprezentowanie firmy w kontaktach z pracownikami, interesantami i podmiotami zewnętrznymi,
• wspieranie zespołu zarządzającego w czynnościach administracyjnych,

Poszukujemy kandydatów, którzy posiadają:
• bardzo wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne, zaangażowanie i samodzielność w działaniu,
• podejście procesowe do działań administracyjnych,
• wykształcenie wyższe,
• doświadczenie na podobnym stanowisku,
• umiejętność inicjowania i podtrzymywania dobrych relacji, wysoki poziom kultury osobistej,
• dyspozycyjność, duże umiejętności adaptacyjne, gotowość na nowe wyzwania,
• praktyczną znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych

Oferujemy:
• atrakcyjne warunki wynagrodzenia + system prowizyjny,
• ciekawą i pełną wyzwań pracę

Prosimy o przesłanie CV na adres mtarka@praxis.pl i dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z poz. zm.).

Opis ogłoszenia

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie:
• zapewnienie sprawnego przepływu informacji i komunikacji wewnętrznej, dbanie o właściwy obieg dokumentacji i korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej,
• opracowywanie i nadzór nad wewnętrznymi procedurami w zakresie administracji,
• planowanie pracy własnej,
• śledzenie zmian w obowiązujących normach oraz przepisach.
• organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu, tj. zarządzanie telefonami służbowymi, flotą samochodową zamówienia art. biurowych oraz niezbędnego wyposażenia biura, zarządzanie lokalami pod najem, współpraca z serwisami zewnętrznymi,
• sporządzanie sprawozdań do Urzędów,
• obsługa formalna Zarządu Spółki,
• reprezentowanie firmy w kontaktach z pracownikami, interesantami i podmiotami zewnętrznymi,
• wspieranie zespołu zarządzającego w czynnościach administracyjnych,

Poszukujemy kandydatów, którzy posiadają:
• bardzo wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne, zaangażowanie i samodzielność w działaniu,
• podejście procesowe do działań administracyjnych,
• wykształcenie wyższe,
• doświadczenie na podobnym stanowisku,
• umiejętność inicjowania i podtrzymywania dobrych relacji, wysoki poziom kultury osobistej,
• dyspozycyjność, duże umiejętności adaptacyjne, gotowość na nowe wyzwania,
• praktyczną znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych

Oferujemy:
• atrakcyjne warunki wynagrodzenia + system prowizyjny,
• ciekawą i pełną wyzwań pracę

Prosimy o przesłanie CV na adres mtarka@praxis.pl i dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z poz. zm.).