Specjalista do obsługi sekretariatu, Warszawa

Dodane Poniedziałek, 12 Marca 2018, 12:55:03, ID ogłoszenia: 68346
Do negocjacji
Specjalista do obsługi sekretariatu, Warszawa
Wyświetleń: 307

Opis ogłoszenia


Specjalista do obsługi sekretariatu
Miejsce zatrudnienia: Warszawa
Numer referencyjny: SOS/03/2018


Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało m.in.:

• odpowiedzialność za sprawne oraz efektywne funkcjonowanie sekretariatu
• codzienna obsługa sekretariatu, m.in. odbieranie telefonów, rezerwacja hoteli, obsługa gości, itp.
• prowadzenie terminarza spotkań Zarządu
• prowadzenie ewidencji dokumentów wewnętrznych oraz zewnętrznych
• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; przygotowywanie i redagowanie pism; monitoring wymaganych terminów odpowiedzi
• dbanie o pozytywny wizerunek sekretariatu
• podtrzymywanie dobrych relacji z klientami
• wykonywanie bieżących poleceń Zarządu oraz Dyrektora Biura Zarządu


Od Ciebie oczekujemy:

• komunikatywnej znajomości angielskiego
• min. 5 lat doświadczenia na stanowisku asystentki/sekretarki w firmie handlowej
• wykształcenia wyższego
• dobrej znajomości MS Offlice, Windows
• dyspozycyjności, umiejętności pracy pod presją czasu, dobrej organizacji pracy
• dodatkowym atutem będzie znajomość języka rosyjskiego


Korzyści:

• stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• atrakcyjne rynkowo wynagrodzenie
• prywatne ubezpieczenie zdrowotne
• niezbędne narzędzia pracy


Aplikuj: aleksandra.kowal@poczta.onet.pl


Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.)”


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.
Certyfikat KRAZ nr 11630

Opis ogłoszenia


Specjalista do obsługi sekretariatu
Miejsce zatrudnienia: Warszawa
Numer referencyjny: SOS/03/2018


Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało m.in.:

• odpowiedzialność za sprawne oraz efektywne funkcjonowanie sekretariatu
• codzienna obsługa sekretariatu, m.in. odbieranie telefonów, rezerwacja hoteli, obsługa gości, itp.
• prowadzenie terminarza spotkań Zarządu
• prowadzenie ewidencji dokumentów wewnętrznych oraz zewnętrznych
• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; przygotowywanie i redagowanie pism; monitoring wymaganych terminów odpowiedzi
• dbanie o pozytywny wizerunek sekretariatu
• podtrzymywanie dobrych relacji z klientami
• wykonywanie bieżących poleceń Zarządu oraz Dyrektora Biura Zarządu


Od Ciebie oczekujemy:

• komunikatywnej znajomości angielskiego
• min. 5 lat doświadczenia na stanowisku asystentki/sekretarki w firmie handlowej
• wykształcenia wyższego
• dobrej znajomości MS Offlice, Windows
• dyspozycyjności, umiejętności pracy pod presją czasu, dobrej organizacji pracy
• dodatkowym atutem będzie znajomość języka rosyjskiego


Korzyści:

• stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• atrakcyjne rynkowo wynagrodzenie
• prywatne ubezpieczenie zdrowotne
• niezbędne narzędzia pracy


Aplikuj: aleksandra.kowal@poczta.onet.pl


Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.)”


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.
Certyfikat KRAZ nr 11630