Specjalista do obsługi sekretariatu, Warszawa
Dodane Poniedziałek, 12 Marca 2018, 12:55:03, ID ogłoszenia: 68346Opis ogłoszenia
Specjalista do obsługi sekretariatu
Miejsce zatrudnienia: Warszawa
Numer referencyjny: SOS/03/2018
Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało m.in.:
• odpowiedzialność za sprawne oraz efektywne funkcjonowanie sekretariatu
• codzienna obsługa sekretariatu, m.in. odbieranie telefonów, rezerwacja hoteli, obsługa gości, itp.
• prowadzenie terminarza spotkań Zarządu
• prowadzenie ewidencji dokumentów wewnętrznych oraz zewnętrznych
• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; przygotowywanie i redagowanie pism; monitoring wymaganych terminów odpowiedzi
• dbanie o pozytywny wizerunek sekretariatu
• podtrzymywanie dobrych relacji z klientami
• wykonywanie bieżących poleceń Zarządu oraz Dyrektora Biura Zarządu
Od Ciebie oczekujemy:
• komunikatywnej znajomości angielskiego
• min. 5 lat doświadczenia na stanowisku asystentki/sekretarki w firmie handlowej
• wykształcenia wyższego
• dobrej znajomości MS Offlice, Windows
• dyspozycyjności, umiejętności pracy pod presją czasu, dobrej organizacji pracy
• dodatkowym atutem będzie znajomość języka rosyjskiego
Korzyści:
• stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• atrakcyjne rynkowo wynagrodzenie
• prywatne ubezpieczenie zdrowotne
• niezbędne narzędzia pracy
Aplikuj: aleksandra.kowal@poczta.onet.pl
Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.)”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.
Certyfikat KRAZ nr 11630
Opis ogłoszenia
Specjalista do obsługi sekretariatu
Miejsce zatrudnienia: Warszawa
Numer referencyjny: SOS/03/2018
Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało m.in.:
• odpowiedzialność za sprawne oraz efektywne funkcjonowanie sekretariatu
• codzienna obsługa sekretariatu, m.in. odbieranie telefonów, rezerwacja hoteli, obsługa gości, itp.
• prowadzenie terminarza spotkań Zarządu
• prowadzenie ewidencji dokumentów wewnętrznych oraz zewnętrznych
• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; przygotowywanie i redagowanie pism; monitoring wymaganych terminów odpowiedzi
• dbanie o pozytywny wizerunek sekretariatu
• podtrzymywanie dobrych relacji z klientami
• wykonywanie bieżących poleceń Zarządu oraz Dyrektora Biura Zarządu
Od Ciebie oczekujemy:
• komunikatywnej znajomości angielskiego
• min. 5 lat doświadczenia na stanowisku asystentki/sekretarki w firmie handlowej
• wykształcenia wyższego
• dobrej znajomości MS Offlice, Windows
• dyspozycyjności, umiejętności pracy pod presją czasu, dobrej organizacji pracy
• dodatkowym atutem będzie znajomość języka rosyjskiego
Korzyści:
• stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• atrakcyjne rynkowo wynagrodzenie
• prywatne ubezpieczenie zdrowotne
• niezbędne narzędzia pracy
Aplikuj: aleksandra.kowal@poczta.onet.pl
Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.)”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.
Certyfikat KRAZ nr 11630